Dames, even een intiem vraagje...
Ik verlies geen bloed, maar taaiig wit slijm...wat is dit nu
weer? Is dit de voorbode van de ongesteldheid??? Of juist
goed nieuws??
21022007 (is dat je gevangenissnummer? --> Geintje) het is inderdaad super irritant.
Ik ben van plan zaterdag te testen bij 12 dagen overtijd en dan hopelijk mijn man met vaderdag een leuk cadeautje te geven
En voor jou ook spannend he! Nog geen rd's???????
Vlinder...spannend...de echo!! Gaaf hoor!!!!!!
En aambeien...au....heb ik ook sinds mijn eerste zwangerschap. Heb gewoon zinkzalf en flink smeren....
Hoe was die mevrouw van Moeders voor moeders????
Ik heb het met de eerste ook gedaan, maar woon nu in een eengezinswoning en iedereen kent die flessen..dus dan weet de hele buurt het. Jammer, want ik vond het een onwijs goed doel
Willemijn, wat ee ngedoe met de migraine zeg. Onwijs vervelend!
Wel fijn dat het tijdens de zwangerschap minder is.
Enne...veel plezier met klussen (de zin 'vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn' kun je niet gebruiken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dames, dit was het even...iedereen succes met wachten/klussen!
Ik verlies geen bloed, maar taaiig wit slijm...wat is dit nu
weer? Is dit de voorbode van de ongesteldheid??? Of juist
goed nieuws??
21022007 (is dat je gevangenissnummer? --> Geintje) het is inderdaad super irritant.
Ik ben van plan zaterdag te testen bij 12 dagen overtijd en dan hopelijk mijn man met vaderdag een leuk cadeautje te geven
En voor jou ook spannend he! Nog geen rd's???????
Vlinder...spannend...de echo!! Gaaf hoor!!!!!!
En aambeien...au....heb ik ook sinds mijn eerste zwangerschap. Heb gewoon zinkzalf en flink smeren....
Hoe was die mevrouw van Moeders voor moeders????
Ik heb het met de eerste ook gedaan, maar woon nu in een eengezinswoning en iedereen kent die flessen..dus dan weet de hele buurt het. Jammer, want ik vond het een onwijs goed doel
Willemijn, wat ee ngedoe met de migraine zeg. Onwijs vervelend!
Wel fijn dat het tijdens de zwangerschap minder is.
Enne...veel plezier met klussen (de zin 'vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn' kun je niet gebruiken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dames, dit was het even...iedereen succes met wachten/klussen!