mei stoppers??

Dames, even een intiem vraagje...
Ik verlies geen bloed, maar taaiig wit slijm...wat is dit nu
weer? Is dit de voorbode van de ongesteldheid??? Of juist
goed nieuws??

21022007 (is dat je gevangenissnummer? --> Geintje) het is inderdaad super irritant.
Ik ben van plan zaterdag te testen bij 12 dagen overtijd en dan hopelijk mijn man met vaderdag een leuk cadeautje te geven :)
En voor jou ook spannend he! Nog geen rd's???????

Vlinder...spannend...de echo!! Gaaf hoor!!!!!!
En aambeien...au....heb ik ook sinds mijn eerste zwangerschap. Heb gewoon zinkzalf en flink smeren....
Hoe was die mevrouw van Moeders voor moeders????
Ik heb het met de eerste ook gedaan, maar woon nu in een eengezinswoning en iedereen kent die flessen..dus dan weet de hele buurt het. Jammer, want ik vond het een onwijs goed doel

Willemijn, wat ee ngedoe met de migraine zeg. Onwijs vervelend!
Wel fijn dat het tijdens de zwangerschap minder is.
Enne...veel plezier met klussen (de zin 'vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn' kun je niet gebruiken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dames, dit was het even...iedereen succes met wachten/klussen!

Allemaal lekker aan het klussen? Ik denk dat mijn man weer een beetje teleurgesteld is, , na een maand van wilde seks, ben ik nu weer aan het miepen 'ik ben moeoe!', ha ha! Het is ook nooit goed, hi hi! Nee, valt op zich wel mee, 2 x per week halen we voorlopig nog wel. Met een beetje geluk gaat het seksleven net zo goed als vorige zwangerschap, toen hebben we seks gehad tot 34 weken (toen werd het echt onaangenaam).

En kasten optrekken, pffff, hier nog een hoor. Ik had eigenlijk geen zin om te eten, maar moest natuurlijk wel, dus ik trek kast open, ik zie een blik knakworstjes staan en opeens...zo'n zin! Heb het hele blik in mijn eentje opgegeten .. En lekker dat het was, ha ha! Maar ja, ik 'mag' het nu een beetje van mezelf, he...

Bloemetje, ik kan zo over de computer geen zinnig woord zeggen over die vlekken. Huidafwijkingen moet je echt zien. Kan schimmelinfectie van huid zijn, een overgevoeligheidsreactie op iets of??? Ik zou het gewoon even aan de huisarts laten zien als het niet binnen een weekje wegtrekt of als je er echt last van hebt (pijn of jeuk e.d.) Als het onverhoopt toch blauwe plekken zouden zijn, die moeten binnen een week al een stuk verbleekt en verkleind zijn.

Moeders voor moeders is trouwens het verzamelen van urine tussen je 6e en 14e zwangerschapsweek, zodat ze daar HCG uit kunnen halen en weer kunnen gebruiken voor vruchtbaarheidsbehandelingen bij andere vrouwen. Ik heb de eerste keer niet meegedaan, had toen een 50-urige werkweek en mijn hoofd echt niet staan naar flessen en plasjes e.d. Maar nu denk ik er serieus over na. Ze zouden nog contact met me opnemen, maar anders bel ik vrijdag zelf even.

Jmv en missdreamer, pfffff, wat duurt wachten lang he? Ik weet precies hoe jullie je voelen! Ik zat me ook allerlei dingen in mijn hoofd te halen, dat het tussen mijn oren zat, mijn cyclus opeens de weg kwijt was, dat ik in vervroegde menopauze kwam ofzo, echt ik maakte mezelf een beetje gek. (ben ook een beetje controlfreak, ha ha ) Om meteen daarna weer te denken: ik MOET wel zwanger zijn, ik ben normaal nooit zo lang overtijd! Maar jullie weten (uit eigen ervaring) dat het soms even duurt. Ik hoop echt dat er snel een einde komt aan jullie onzekerheid!!! Ik duim nog steeds...

En nu weer nieuwe mensen op de wachtbank, spannend!!

Knorretje, jammer van RD's, maar in ieder geval op tijd, niet? Heel veel plezier en succes met de volgende ronde!

Vlinder, het aller-aller-allerbelangrijkste bij aambeien is voorkomen dat je verstopping hebt. Niet persen is idd ook belangrijk. Er bestaan ook wat zalfjes met verdovend medicijn erin, koude compressen, warme zitbaden 3 x dag, kunnen allemaal helpen tegen pijn, maar dat neemt natuurlijk de oorzaak niet weg. Tips tegen verstopping:
- de ochtend beginnen met 2 glazen lauw-warm water op nuchtere maag
- vezelrijk eten (pruimen of pruimensap, fruit, granen, kellog's all bran, activia yoghurt  e.d.), desnoods 'extra' vezels eten die je in zakjes bij apotheek kunt kopen
- 3 liter  vocht per dag drinken, het liefst water
- een flinke scheut olijfolie door je eten
- dagelijks voldoende lichaamsbeweging, vooral lopen is erg bevorderlijk voor je stoelgang

Als je ontlasting soepel blijft, dan kan de aambei genezen en voorkom je dat het terugkomt. Heel veel succes ermee, meid, want de rest van zwangerschap wordt kans op aambeien alleen maar groter door hormonen en groeiende buik...

Hallo, nou net terug van mijn broertje nog een lange weg te gaan voor hem, maar goed, hij ziet nu zelf in dat er wat moet gebeuren en dat is vaak de start he! Bedankt voor jullie medeleven.

Aambeien, ik hoorde van een vriendin van me dat ze er na haar zwangerschap aan geopereerd is en dat het haar enorm meeviel. Inderdaad veel drinken, veel fruit en groenten, maar als je er aanleg voor hebt wil het nooit helemaal lukken volgens mij. Sterkte!

Goed hoor, moeders voor moeders, zo kan je anderen helpen.

Ik wil ongesteld worden!!!!!!!!!!!!! Dan kan ik met een schone lei beginnen met klussen, hoe gestructureerd als ik ben! Het beste is inderdaad om de dag en niet elke dag, dit ook voor de kwaliteit en aanmaak van het zaad. Alleen ja.....soms best veel! Ik weet niet standjes echt helpen, als ik soms lees dat iemand zomaar zwanger is, dan kan het volgens mij als je het juiste moment hebt best wel snel raak zijn!

Wel prettig Vlinder, binnenkort de echo.

Bloemetje, maandag toch maar even naar de dokter? Vervelend die plekken of euh...te actief geklust? grapje!

Ja migraine...ik heb het wel bespreekbaar gemaakt op het werk, en er is nu ook als ik wegval een soort aparte procedure die in gang wordt gezet zodat mijn werk door kan gaan. Ze zijn verplicht evt via de bedrijfsarts om je te helpen. Het is inderdaad een ziekte waar heel weinig begrip voor is, maar die uiterst irritant is. Een vriendin van mij heeft veel gehad aan lichaamsgerichte massage, praten en daarna masseren, omdat er toch vaak van binnenuit iets komt wat het activeert. Sterkte!

Haha Karin, inderdaad eerst elke dag klussen en daarna: ik ben moe. Die mannen hebben soms ook te lijden hoor onder ons!

Nou ik ga slapen ben meer dan moe, en morgen al een deel van mijn verjaardag vieren.

Later!

hoi,

karin dank je, ik denk dat ik morgenochtend de dokter bel, en het even naar laat kijken. want het lijken er meer te worden, het lijkt ook of er een adertje donkerder in kan zien zitten.
heb er 1 grote, de rest zijn allemaal kleine.

mooie dromen, te wild geklust, hahaha, nee, toch niet. hihi, zijn heel lief voor elkaar geweest. en hopelijk komt je ongi snel, dan kan je er weer tegenaan.

liefs

hoi meiden!!

jeetjemina, ik had een hele drukke dag vandaag en kruip er nu net achter en sjongejonge wat is er weer een hoop gebeurd....
ik ben heel moe en heb barstende koppijn (beste kopstoot van een paard gehad vanavond) dus ik houd het even kort...

alle wachtenden heel veel succes!! ik ga voor jullie duimen!
en bloemetje sterkte met je plekken, ik hoop voor je dat het snel over is!!

knorretje..............balen!!!   hopelijk brengt juli ons meer mooie dingen!!

mooie dromen: wat erg van je broer.... kan je niet eens onbezorgd genieten.... ik hoop dat hij snel de boel weer op orde heeft!!!

verder allemaal een goede nachtrust toegewenst en tot morgen!

Goedemorgen!

Hier de vroege vogel, ik moet om 7u beginnen dus vroeg op, zucht...

Karin: bedankt voor de tips, ik hoop dat het allemaal helpt!

Mooiedromen: sterkte met je broer.

Bloemetje: Karin heeft het al goed uitgelegd wat MvM doet, ik heb alleen wat wijzigingen! je kan meedoen van de 6e tot de 16e week en uit je urine wordt dus het HCG hormoon gehaald om hier medicijnen van te maken die geschikt zijn voor vrouwen die moeeilijk zwanger kunnen raken doordat ze haast of helemaal geen eisprong hebben... het medicijn zorgt dat er wel een eisprong is en dus kunnen ze dan misschien wel zwanger raken!
1 op de 6 vrouwen raken moeilijk zwanger.
1 op de 4 zwangere vrouwen verzamelt elke dag maximaal 10 weken lang haar urine in (als ze thuis is, dus niet alleen ochtendurine), helaas is dit nog erg weinig omdat er miljoenen liters urine nodig zijn om een paar gram van het hormoon!
Dus of je het nu wegspoelt of dat je er andere vrouwen mee kan helpen om zwanger te raken?! voor mij duidelijke beslissing, aangezien ik ook in mijn omgeving een stel heb die al 5 jaar bezig zijn!
Je krijgt ook leuke kadootjes: zo heb ik een mooi boek met mooie plaatjes en info uitgezocht, je kan ook kiezen uit een serviesje of een cd of dvd (weet het ff niet meer). Ook krijg je heel veel leesvoer en een leuk tijdschrift met een groeikalender van de embryo! Oh ja en als je je heel vroeg aanmeld krijg je ook nog een fotolijstje waar je je echo ik kan doen (kreeg ik dus ook).
Ik woon zelf in een dorp en iedereen weet dat als het busje komt dat er weer eentje zwanger is (al zijn het onopvallende busjes) maar ik heb gewoon geregeld dat ze ze omwisselen in de achtertuin!!! staan ze ook niet in de zon! maar je kan ook afspreken dat je ze ergens anders heen brengt geloof ik! dus geen reden om niet mee te doen, toch?

Nou ik lijk wel een zo'n vrouwtje van MvM....
Ik ga... moet werken!

Liefs Vlinder

hoi

karin, heb een afspraak gemaakt, vanmiddag om 3u, ben benieuwd, want vind het gek, ook huid is wat roder, zei vriend net, heb je gister in zon gezeten, je bent op sommige plaatsen best rood. nou ja, we zien het wel.

ester, kopstoot van paard, klinkt inderdaad niet erg lekker, hopelijk heb je er niet teveel last van. hoe gaat het nu? en lekker geslapen?

cijfers, hihi,weet het ff niet meer hoor, welke het zijn, ik hoop dat ik doorschiet naar de zwangeren. vorige maand had ik paar dagen voor nod best veel buikpijn, maar nu helemaal niets meer. vorige week had ik af en toe wel behoorlijke buikpijn.dus ben benieuwd, hoop dat die plekken misschien ook met eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben.

vlinder, dank je voor de uitleg, ik zou er ook graag aan mee doen, maar ja woon naast mensen die heel onze vriendenkring kennen, dat schiet dus niet helemaal op, maar daar kunnen we nog over nadenken,zover zijn we nog niet.

liefs

JUNI 2008

Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
21052007                        25 jaar               1e ronde         2e kindje           NOD  11 juni
Bloemetje                     22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3             30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

zo heb me ook even op het wacht bankje geïnstalleerd. zit niet zo lekker hoor, haha, mis me kussentje, , haha, dames samen met mij, succes met het wachten.

Wens voor drie, ik heb je ook bij op het wachtbankje gezet, zelfde nod als mij.

Terug
Bovenaan