mei stoppers??

Hallo!

Blondje, we zitten bijna in dezelfde dagen 20,21 juni dat het ongi worden erom spant, ben benieuwd!

Joyce, heerlijk toch dat mensen zo aan je denken en je straks een fijne start kan maken als je zelf zwanger bent!

Oke, bloemetje, nou lekker om de dag klussen dan moet het lukken. Las laatst ergens dat iemand daardoor binnen 2 maanden zwanger was, terwijl ze meer dan een jaar het had geprobeerd maar schijnbaar niet op de juiste moment, En ja...we hebben veel in de hand maar zwanger worden niet!

Ik zit nu op dag 40 van mijn cyclus. Als ik toch ongi wordt betekent dat wel voortaan lange cyclusen want die van 28 en 37 dagen zijn nergens te bekennen!

hoi,

hier ben ik weer even, misschien een idee, vanaf ongi over is om de dag klussen, misschien toch telkens op verkeerde moment, hihi, vriendlief vind het vast niet erg, en gewoon blijven klussen tot dag voor ongi?

nou, ik ga nu ff douche, en dan lekker in pyama voor televisie hangen,bijna hele dag visite gehad, drie verschillende gezinnen, haha, en wie nu nog komt,jammer dan zit ik lekker in me pyama.

ik had misschien ideetje. we kunnen eventueel een hyves aanmaken. alleen word het dan wel persoonlijker. maar dat moet iedereen natuurlijk willen, we kunnen elkaar wel lekker volgen zo. ik hoor wel wat jullie hiervan vinden.

Liefs. xx

hoi meiden

Ik vind het echt zo lief dat iedereen zo lief reageed
Ik ben ondertussen van de schrik bijgekomen
en heb het een plekje gegeven dat ik deze keer minder geluk heb gehad
Misschien heb ik volgende maand meer geluk

bloemetje Ik hoop dat je snel weer bijgetankt ben anders komt het er misschien niet van van het klussen omdat je zo moe bent
moeten we natuurlijk niet hebben hihi ik hoop dat deze ronde jou geluksronde is

mooiedromen dank je voor je lieve bericht
Ik denk ook dat het niet zomaar gebeurd zal zijn inderdaad
ik hoop dat moeder natuur ons hier allemaal heel snel zwanger laat worden
zou natuurlijk ontzettend leuk zijn

blondje ik hoop en duim voor je dat het raak is en dat je ongi weg blijft

missdreamer hoe is het bij jou?Ik ben erg nieuwschierig

fijne avond meiden

hoi bloemetje ik vind het een leuk idee hoor om een hyves te maken voor ons
Ik vind het niet erg als het persoonlijker word
dus ik doe dan wel mee als het voort word gezet
en hoop dat je snel zwanger bent na om de dag klussen als het bij jou werkt ga ik het ook gelijk doen haha  

Ik kwam dit tegen op het forum bij een ander topic: dat is de aanwezigheid van het zwangerschapshormoon.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -

Ach Bloemetje leuk toch voor je vent om de dag klussen! Het moet natuurlijk ook wel leuk en haalbaar blijven.

Ik ben eigenlijk niet echt fan van hyves, heb altijd geroepen dat ik er geen lid van wil worden. Meer denk ik omdat het toen een hype was, en omdat ik heeeel veel mensen persoonlijke zaken zie posten bij de krabbels en die leest een ander dan gezellig mee. Als iedereeen voor is kan ik natuurlijk niet achterblijven. Alleen...ik blijf nog liever even anoniem. Niet voor jullie maar wel voor familie en vrienden (waarbij van de laatste groep 90% op hyves zit). Misschien kunnen we uiteindelijk als iedereen zwanger is dit doen, of als iedereen, kan het me nu gewoon niet voorstellen, een kindje heeft, dit opzetten?

Hoor het wel.

Fijne avond, ben benieuwd of ik deze week ongi wordt! Heb helemaal nergens last van en denk dat je bij zwanger zijn toch wel iets moet merken!

x

hoi,

mooie dromen, ik begrijp dat je er niet achter staat, je kan ook eventueel een anonieme hyves maken, denk ik. maar als je niet wil, moet je dat niet doen!!!!
En als niet iedereen daar achter staat, dan blijven we toch gewoon lekker hier veel posten?
Hoop alleen wel dat als er zwanger zijn dat iedereen lekker hier blijft zoals vlinder en karin, vind ik erg fijn, om te blijven horen van de mensen die hier zijn gestart.

hopelijk kunnen we vanaf dinsdag weer aan de klus, hoop het wel. hoop dat ongi dan over is.

liefs

Ik ben ineens heel zielig, enorme keelpijn en het wordt alleen maar erger. Ook mijn neus zit verstopt. We zijn even gestopt met klussen, mijn hoofd stond er niet naar, en als ik straks ongi ben dan gaan we gewoon weer actief een nieuwe ronde in.

Ik hoop ook dat iedereen hier blijft posten, maar volgens mij hebben we wel een van de gezelligste topics!

Wat betreft hyves, ik hoor wel hoe de rest erover denkt. Vind het ook superleuk dat Karin en Vlinder gewoon hier blijven posten!

x nou vroeg naar bed..........

Terug
Bovenaan