mei stoppers??

@bloemetje22:Als ik bijna ben uitgerekend en mijn vriend zit dan nog in Afghanistan dan mag hij terug komen en het later "inhalen" maar zoals ik het nu heb uitgerekend mocht ik in juni zwanger worden dan ben ik in maart uitgeteld en dan is hij als het goed is weer thuis
We zien het allemaal wel
Het komt zoals het komt haha
Groetjes

Hoi Mama1982,
wel fijn te weten dat je vriend dan terug kan komen om bij de bevalling te zijn.
maar als je niet in juni zwanger zou worden maar wat later dan kan hij er zeker bij zijn?

hier gaat het goed. lekker warm weertje, zo ff buiten zitten denk ik. is hier binnen net zo warm 26 graden, whaa en krijg het ook niet frisser.

liefs

Hallo! Ik ben er weer, druk druk druk, en dat met dit mooie weer. En...ik heb getest, niks aan de hand, dag erna ongesteld, dus nu sinds 2 dagen ongesteld. Weet ik even wanneer ik mijn periode kan berekenen. Ik zal het schema nog invullen maar vind de banner ook erg handig! Die moet ik zo nog even aanpassen. Tot zo!

Hoi mooie dromen,
fijn dat je eindelijk weer ongesteld bent, kan je weer gaan berekenen wanneer je weer kan gaan klussen, haha kan je natuurlijk altijd, maar deze keer met oog op zwanger worden.

groetjes Bloemetje

@bloemetje22

Als ik niet in juni zwanger wordt maar later dan kan mijn man wel bij de bevalling aanwezig zijn tenzij hij langer dan 4.5maand weg moet
Het is dus maar net hoelang hij weg moet
Zijn baas gaat 9maanden naar Afghanistan dus wie weet....
Maar zoals ik al zei anders kunnen we nooit verder met gezinsuitbreiding
Ik heb zijn eerste uitzending(toen was ik ook zwanger)ook volgehouden dus dat zit wel goed

Meis rustig aan en klusse haha

Groetjes

Mei:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. T_C 29jr, 1e ronde 2e kindje
11.
12.
13.
14.
15.
16. Bloemetje 23jr, 1e ronde 1e kindje
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.Yasmine ?jr, 1e ronde 2e kindje
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.

Juni:
1.
2. 1984Vlinder 24jr, 1e ronde 1e kindje
3.
4.
5.
6.
7.
8.  
9.
10.
11. knorretje 27 jr. 1e ronde 1e kindje
12.
13.
14.
15. Mooiedromen, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje (uitgaande van cyclus 40 dagen)
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Zo, ik sta erbij! Ben maar even van 40 dagen uitgegaan.

Knorretje, ik zag dat jij er een banner onder hebt staan, volgens kan je die ook maken van hoeveel dagen tot je ongestelheid en dat je kan zien wanneer je vruchtbare dagen zijn. Hoe heb jij die banner eronder gekregen?

Ik vind het totaaloverzicht ook superleuk hoor!!

Ben benieuwd. We hebben deze week een nieuwe tent gekocht, ja, op de groei, dus dit jaar nog samen kamperen maar wie weet wat de toekomst brengt!

Ik slik al een tijdje foliumzuur, maar wat mag je niet meer eten als je voor het echt gaat, en klopt het dat je niet meer in de tuinaarde mag en de kattenbak verschonen???

Hoi mooiedromen,

Ik zit ook al een tijdje aan de foliumzuur (vanaf januari).
Ik heb zlef geen kat, maar weet wel dat het als zwangere niet goed is om de kattebak te verschonen, kunnen bepaalde "beestjes" inzitten die schadelijk kunnen zijn voor jou en de baby! maar of het kwaad kan als je wenst zwanger te worden??? ik vraag het me ook af, maar dan qua eten: filet americain etc!
Van tuinaarde had ik nog niets gehoord, maar daar kunnen katten ook in zitten natuurlijk!
Ik kan trouwens niet wachten om te klussen maar vind het niet zo fijn als ik ongi ben... zeikerd he?

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan