A
Anoniem
Guest
Mooie dromen, haha, dat hebben we vorige week wel gehaald hoor. Dus wie weet. Nou heb er helemaal geen idee van, weet wel dat ik me vanmorgen niet echt lekker voelde. ik zit wel super in me vel, maar me maag deed beetje raar, had ook helemaal geen trek, nu nog niet trouwens.
Mama22. hopelijk lukt het om voor die tijd zwanger te worden. hoe gaan jullie het dan doen als jullie daadwerkelijk zwanger worden, kan hij dan weer terugkomen?
hoe gaat jullie kindje ermee om?
Vlinder, dat vraag ik me ook af, mijn moeder, haha ze is nu 45. Ik heb zelf een klein broertje. toen ik jaar of drie geleden zei nou komt er nog een broertje of zusje aan, toen zei ze, doe het over aantal jaar maar zelf haha.
Ik ben ook zeer benieuwd wie als eerste het goede nieuws heeft.
T C van harte welkom. Hopelijk is het voor jullie ook snel weggelegd.
Mama22. hopelijk lukt het om voor die tijd zwanger te worden. hoe gaan jullie het dan doen als jullie daadwerkelijk zwanger worden, kan hij dan weer terugkomen?
hoe gaat jullie kindje ermee om?
Vlinder, dat vraag ik me ook af, mijn moeder, haha ze is nu 45. Ik heb zelf een klein broertje. toen ik jaar of drie geleden zei nou komt er nog een broertje of zusje aan, toen zei ze, doe het over aantal jaar maar zelf haha.
Ik ben ook zeer benieuwd wie als eerste het goede nieuws heeft.
T C van harte welkom. Hopelijk is het voor jullie ook snel weggelegd.