mei stoppers??

Mooie dromen, haha, dat hebben we vorige week wel gehaald hoor. Dus wie weet. Nou heb er helemaal geen idee van, weet wel dat ik me vanmorgen niet echt lekker voelde. ik zit wel super in me vel, maar me maag deed beetje raar, had ook helemaal geen trek, nu nog niet trouwens.

Mama22. hopelijk lukt het om voor die tijd zwanger te worden. hoe gaan jullie het dan doen als jullie daadwerkelijk zwanger worden, kan hij dan weer terugkomen?
hoe gaat jullie kindje ermee om?

Vlinder, dat vraag ik me ook af, mijn moeder, haha ze is nu 45. Ik heb zelf een klein broertje. toen ik jaar of drie geleden zei nou komt er nog een broertje of zusje aan, toen zei ze, doe het over aantal jaar maar zelf haha.
Ik ben ook zeer benieuwd wie als eerste het goede nieuws heeft.

T C van harte welkom. Hopelijk is het voor jullie ook snel weggelegd.

Hallo,

Hier nog een mei-stopper, pas ik er nog bij?
Vanmiddag ga ik mijn implanon laten verwijderen en zal ik voor het eerst sinds 13 jaar zonder extra hormonen zijn (dat alleen al vind ik een lekker idee)!
Ik ben 33 en mijn vriend en ik zijn al 13 jaar samen. En nu gaan we maar eens kijken of er zich een zwangerschap aan wil dienen!

Lijkt me leuk om met jullie mee te praten en hopelijk kunnen we elkaar komende maanden allemaal leuk nieuws melden!

Hey daar ben ik weer!
Hadden jullie trouwens ook dat je nu veel meer ongesteld bent dan met de pil? ik kon het de eerste maand niet voorrennen (echt een probleem als je lekker ligt te slapen!) en het loopt gewoon langs je benen (sorry vies praatje) maar heb het nu nog steeds zo heftig!
Nog een paar daagjes en ik ben ervan af (hopelijk voor een lange tijd), oh wat kijk ik uit naar het moment dat je niet elke keer jezelf hoeft te verschonen, maar ja dan ga je weer meer plassen!

Heb er zo'n zin in!

Liefs Vlinder

Hallo allemaal,

ben nog niet zo actief maar ben dan ook nog even druk, druk, druk.... op het laatst moet er toch nog even van alles gebeuren. ga de laatste dag ook nog gezellig bij mijn ouders logeren dus dan kan ik ook niet op het forum, dus daarna kom ik weer gezellig mee kletsen.

vlinder, dat is normaal hoor. de pil zorgt er voor dat je geen eisprong krijgt en dus ben je dan  niet echt ongesteld. het heet dan eigenlijk een ontrekkingsbloeding

groetjes

Knorretje,
Ik wil je een hele fijne dag wensen op je bruiloft, maar dat zal vast wel lukken, geniet er met volle teugen van meid. je hebt in ieder geval het weer lekker mee.

Vlinder, ook ik heb meer last van menstruatie, meer bloedverlies en langer, enkel is het nu minder pijnlijk.

groetjes Bloemetje

Jeetje, wat was het lekker weer en ze zeggen dat het de hele week zo blijft, toch? Eigenlijk jammer dat ik moest werken, maar mijn ventje heeft heerlijk op het kinderdagverblijf buiten gespeeld. Hij is eindelijk hersteld van de BMR-vaccinatie, poeh, is er flink ziek van geweest. Morgen ook weer werken, maar dan begint gelukkig mijn weekend weer, ha ha! En dit weekend druk klussen ... ieder dag toch? Volgens het stukje van mooiedromen, klinkt aannemelijk en hoopgevend!

De pil (of welke vorm van hormoonbehandeling) staat erom bekend dat bloedverlies (en andere klachten) minder kan worden, ik had er zo op gehoopt toen ik ooit (lang geleden) eraan begon, maar helaas bleef mijn menstruatie even heftig. Maar ik kan me voorstellen dat in het begin na stoppen het lichaam even 'heftig' reageert. Wel balen, ik weet er alles van. Sinds de bevalling is het bloedverlies nog meer geworden en doorlekken is tegenwoordig een normale gebeurtenis , het gutst eruit... Ik moet er mee leren leven, he? Heb dus wel erg veel zin in een pauze van 9 maanden, ha ha!

TC, sunlover welkom! Is altijd gezellig, meer meiden erbij

Mama_1982, heftig hoor 4,5 maand of langer! Zeker omdat je dus al eens meegemaakt hebt zwanger te zijn zonder man... Lijkt me ook voor hem moeilijk. Mijn man was erg betrokken (ben benieuwd hoe het nu zal zijn), wilde overal bijzijn. Lijkt me zwaar om die mooie momenten (echo's e.d.) niet te kunnen delen. Maar ja, hoort bij de baan he?

Knorretje1981, veel plezier op je huwelijk!! Tot erna dan he?

Hoi allemaal,

Misschien is het leuk om een lijstje te maken van iedereen wanneer de eerste ongesteldheidsdag zou moeten zijn? Dan kunnen we van elkaar bijhouden wie wanneer misschien wel zwanger is!

Groetjes Yasmine

Om meteen maar te beginnen:

Mei:

24e, Yasmine, uitgegaan van 28 dagen. 1e ronde 2 kindje.

Terug
Bovenaan