mei stoppers??

Hoi Yasmin,
wij zijn ook af en toe al aan het denken voor namen hoor.
heb er een paar leuke, maar vriend en ik verschillen nogal van mening. dat word nog wat.
jullie al leuke namen gevonden?

dezegebruikersnaambestaatal,
bedoel je de officiele mei lijst van alle forumers?

liefs

bloemetje.

Wij verschillen dus ook behoorlijk van mening wat betreft namen! Alles wat we allebei leuk vinden komt al in zijn familie voor. En toen hadden we eindelijk een naam gevonden die we allebei leuk vinden, verschillen we weer van mening over welke uitspraak leuker is!
Het gaat bij ons dus ook nog moeilijk worden, maar ja we hebben nog even en over de afkomst van de naam zijn we het gelukkig wel eens  

Hoi,
Gelukkig zijn jullie het over de afkomst al eens, haha, wij helemaal over niets. ik wil graag een speciale naam, eentje die niet vaak voorkomt, hij wil graag iets afgeleid van zijn familie, maar dat wil ik ook, en ja, die namen liggen ook ver uit elkaar. dus het word nog moeilijk.

we hebben twee leuke namen, een jongens en een meisjes naam. de meisjesnaam vind ik leuk, de jongensnaam ook wel, maar minder.
ach ja, we hebben vast nog wel even de tijd.
denk niet dat het van de eerste keer raak kan zijn. al heb ik wel paar vage dingen, maar misschien is en blijft dat in mn hoofd zitten.

xxx

TC spannend hoor! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt!

Wanneer kan je testen Yasmine?

Namen zijn we nog niet mee bezig, ik heb veel vriendinnen die zwanger zijn geworden maar allemaal met een rotverhaal eromheen dus ik ben iets ingedimt. Maar voorkeur heb ik wel, dus dat wordt nog avondwerk met mijn partner!!

Mijn medicijnen zijn sinds vandaag helemaal afgebouwd, dus ik ga volgende week voor het echt beginnen!

Ik had nog een mail naar de forumbeheerders verstuurd, ik zag namelijk dat je als je zwanger bent naar het onderdeel kan waar staat: uitgerekend in....alleen dat loopt maar tot november 2008. Hoop dat we met een aantal tegelijk zwanger zijn in dezelfde periode. Nou goed weekeinde allemaal!!!!

Hoi,
mooie dromen, fijn dat je medicijnen helemaal zijn afgebouwd en dat je volgende week voor het echt gaat beginnen, spannend hoor.
zou inderdaad fijn zijn als we allemaal in zelfde tijd zwanger zouden zijn.

vraagje aan de al moeders onder ons, morgen zou het innesteldag voor me zijn, als het raak zou zijn, kan het zijn dat je rond die dagen buikpijn hebt? en je af en toe misselijk voelt, ik stond vanmorgen op mijn werk(werk in een keuken) en was wat aan het opscheppen en voelde me toen opeens echt ff heel beroerd.
maar ik heb geen idee of dat ermee te maken kan hebben.
ook heb ik minder stoelgang(sorry) dan normaal, normaal kan ik aantal keer op een dag gaan, nu red ik het nog met 1 keer.

ik word momenteel er wel beetje onzeker van hoor. zou het nu wel, zou het nu niet, word er gek van.

fijn weekend dames.

Hoi Bloemetje22,

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me iets na de innesteldag duizelig, toen wist ik meteen dat ik zwanger was.
Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik niets, vlak voor mijn nod   had ik gewoon kramp en was flink humeurig dus ik ging er vanuit dat ik niet zwanger was. Bleek toen dus wel zwanger te zijn...

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ik duim iig voor je

Groetjes,
Luus

Mei:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. T_C 29jr, 1e ronde 2e kindje
11.
12.
13.
14.
15.
16. Bloemetje 23jr, 1e ronde 1e kindje
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.Yasmine 24jr, 1e ronde 2e kindje
        Dezegebruikersnaambestaatal, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje
25.
26. Karin 28 jr, 1e ronde, 2e kindje
27.
28.
29.
30. Luus 29 jaar, 1e ronde 3e kindje
31.

Juni:
1.
2. 1984Vlinder 24jr, 1e ronde 1e kindje
3.
4.
5.
6.
7.
8.  
9.
10.
11. knorretje 27 jr. 1e ronde 1e kindje
12.
13.
14.
15. Mooiedromen, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje (uitgaande van cyclus 40 dagen)
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Nou, mezelf er ook maar even bijgezet.

Zo, het heeft even geduurd, ik had de afgelopen 2 dagen een internet probleem en vanmiddag is eindelijk de monteur geweest en heeft het gefikst. Nu kan ik weer rustig ademhalen en lekker forummen ...

Na een paar flinke jengeldagen, was mijn ventje opeens ook weer erg vrolijk en vooral ook ontdeugend! Ik zal blij zijn als-ie eindelijk een keer gaat inzien wat 'Nee' betekent. Ik zat vanmiddag naar hem te kijken, groot, stevig en blond en ik werd opeens overvallen door verbazing. Heb ik echt dit kind in mijn buik gehad?? Wonderbaarlijk eigenlijk.

Met klussen liggen we lekker op schema, het om de dag gaat hier goed. Manlief heeft zich er ook in verdiept en werkt graag mee aan het intensief klussen voor/rond de eisprong. Alleen gisteren... waren we lekker bezig, zijn we door het bed gezakt!!! Echt, ik wist niet wat ik meemaakte, maar echt kapot hoor! Hebben het op de vloer afgemaakt, we wilden allebei niet stoppen. Morgen dus een nieuwe slaapkamer uitzoeken, en nu noodgedwongen met de matrasjes op de grond. Zou wat zijn he, 'schatje, toen we jouw verwekt hebben, zijn papa en mama door het bed gezakt' ha ha

Ik ben trouwens helemaal niet met namen bezig, dat hebben we bij mijn zoontje ook pas met 7 maanden gedaan (omdat het toen wel echt tijd werd). Ik vond het zooooooo moeilijk! Stiekem toch wel veel eisen aan een naam, vind ik, moet klinken met de achternaam, moet geen mikpunt van spot worden op schoolplein, moet lekker te verkorten zijn etc etc... Nee, de hindernis namen neem ik pas als het echt moet.

Wat betreft iets voelen met innestelen, hier in ieder geval luid en duidelijk nee. Ik heb echt niets gevoeld tot ik echt mijn NOD bereikte en zelfs toen dacht ik dat ik ieder moment ongesteld kon worden omdat ik herkenbare buikkrampen had (maar dat blijkt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn in het begin)... Pas met 5 weken begon het pas tot me door te dringen dat ik waarschijnlijk zwanger was. Het kan ook zijn dat ik er weinig oog voor had.... ben toen op mijn NOD getrouwd, ha ha! En daarna huwelijksreis, ik had wel andere dingen aan mijn hoofd, hi hi.

TC, spannend dus morgen!!! Ik duim...

Terug
Bovenaan