Zo, het heeft even geduurd, ik had de afgelopen 2 dagen een internet probleem en vanmiddag is eindelijk de monteur geweest en heeft het gefikst. Nu kan ik weer rustig ademhalen en lekker forummen ...
Na een paar flinke jengeldagen, was mijn ventje opeens ook weer erg vrolijk en vooral ook ontdeugend! Ik zal blij zijn als-ie eindelijk een keer gaat inzien wat 'Nee' betekent. Ik zat vanmiddag naar hem te kijken, groot, stevig en blond en ik werd opeens overvallen door verbazing. Heb ik echt dit kind in mijn buik gehad?? Wonderbaarlijk eigenlijk.
Met klussen liggen we lekker op schema, het om de dag gaat hier goed. Manlief heeft zich er ook in verdiept en werkt graag mee aan het intensief klussen voor/rond de eisprong. Alleen gisteren... waren we lekker bezig, zijn we door het bed gezakt!!! Echt, ik wist niet wat ik meemaakte, maar echt kapot hoor! Hebben het op de vloer afgemaakt, we wilden allebei niet stoppen. Morgen dus een nieuwe slaapkamer uitzoeken, en nu noodgedwongen met de matrasjes op de grond. Zou wat zijn he, 'schatje, toen we jouw verwekt hebben, zijn papa en mama door het bed gezakt' ha ha
Ik ben trouwens helemaal niet met namen bezig, dat hebben we bij mijn zoontje ook pas met 7 maanden gedaan (omdat het toen wel echt tijd werd). Ik vond het zooooooo moeilijk! Stiekem toch wel veel eisen aan een naam, vind ik, moet klinken met de achternaam, moet geen mikpunt van spot worden op schoolplein, moet lekker te verkorten zijn etc etc... Nee, de hindernis namen neem ik pas als het echt moet.
Wat betreft iets voelen met innestelen, hier in ieder geval luid en duidelijk nee. Ik heb echt niets gevoeld tot ik echt mijn NOD bereikte en zelfs toen dacht ik dat ik ieder moment ongesteld kon worden omdat ik herkenbare buikkrampen had (maar dat blijkt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn in het begin)... Pas met 5 weken begon het pas tot me door te dringen dat ik waarschijnlijk zwanger was. Het kan ook zijn dat ik er weinig oog voor had.... ben toen op mijn NOD getrouwd, ha ha! En daarna huwelijksreis, ik had wel andere dingen aan mijn hoofd, hi hi.
TC, spannend dus morgen!!! Ik duim...