Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Dong jij ook welkom bij ons groepje!
Spannend zondag je nod..

Wendy wat vervelend dat je alles tegen zit vandaag..
maar wel lief dat je vriend je mee uit eten neemt haha dat maakt alweer een boel goed ;)

Kadwiel. haha soms het idee dat je de enige bent die er jong aan wil beginnen .. nee dat heb ik niet ik woon in een dorp en er lopen hier genoeg jonge moeders haha

Liefs Janine

Heej Heej,

Nog even vlug voordat ik ga werken...

Bij mijn  zijn er nog steeds geen rd'tjes  Ik ben voor het eerste sinds ik deze 5 maanden bezig ben een dag overtijd.  Heb gisterochtend een test gedaan maar die was negatief. Ga nu morgen of vrijdag nog een test doen (wordt morgen denk ik want kan niet zo lang wachten haha).

@ Babygirl: Is er bij jou al nieuws..? Ik ben me maar bij jou op het wachtbankje gezet.

Fijne dag allemaal...

Groetjes Lola20

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wendy-muis
21
7
1
15 mei ong.

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Lola20
20
5
1
27/28 april

Goedenmiddag meiden !!!

Ten eerste aan de nieuwe meiden WELKOM gezellig dat jullie meekletsen.

Sanne_88  ... Wel gek he om te zien dat jij er wel al klaar voor bent om moeder te worden terwijl je vrienden nog aan het feesten zijn enzo hier precies het zelfde.
me vriend zei heel droog pas geleden 'ik wordt een huisman' hihihi.

Mama v Aimee  ... Hoop voor je dat het raak is .. en wat leuk dat je al een kindje hebt was dat een goede zwangerschap geweest?

Wendymuis  ... Hoezo zat het even tegen dan, praten kan hier altijd he dus als je lekker wilt klagen ga je gang maar :D

Lola20  ... Spannend jij ook op het wachtbankje ...zal heel hard voor je duimen dat het raak is en dat je een positiefe test in je handen hebt.

Hier is er nog helemaal niks te bekenen geen positiefe test maar ook geen ongi.
Moet vanmiddag bij de dokter zijn en dan hoop ik dat ze zegt dat ze me bloed gaat prikken of een echo wilt laten maken,   ik ben nu alleen aan het hopen dat het niet door stress uitblijft want dat hebben de laatste week wel gehad maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Begin het nu wel zat te worden wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

Wat ik me zat af te vragen ook ivm met leeftijd enzo.
Hebben jullie allemaal al lang een relatie met de papa voor de baby?
En ben je zeker van je zaak wel eens twijfels kwa financien en relatie enzo?

Liefs babygirl.  

Hallo dames!

@ Kadwiel: Ik had eerst ook dat ik dacht dat ik er als enige jongere aan toe was, de meiden die ik ken en zwanger zijn of een kind hebben dat was een ongelukje om het zo te zeggen. Maar ze zijn wel erg blij voor ons als het zo is. En al was datniet zo,, me vriend & ik willen eht graag dus doen we lekker wat we willen haha.. Onze ouders weten het ook en die ziend at wel zitten.. al ben ik niet helemaal zeker van mijn vader,, die reageerd er nooit echt op:S

@ Janien: Ja hij is erg lief geweest gister:D Gelukkig.. Leek wel of alles ff tegen zag.. Was blij dat ik hem bij me had.

@ Lola: Oooooooh spannend!! Ik duim heel erg voor je! Normaal zeggen dat je om de 2/3 dagen een test moet doen, maar ik zou het amper 2 dagne vol huden haha.

@ Babygirl: Mijn dokter prikte nooit zo snel bloed, maar is iedere dokter verschillend. Ben 1 x 5 weken overtijd geweest en toen kreeg ik in het ziekenhuis urine test voor zwangerschap, natuurlijk nega, dus kreeg ik medicijnen om ongi te worden, had blijkbaar geen eisprong gehad:S.. Ooh maar ik hoop dat hetbij jou raak is!! Spannend!!
Me vriend en ik waren iets langer als een jaar samen toen we besloten een kindje te willen, ja ik wou eigenlijk al eerder;) En natuurlijk denk ik soms wel eens van, boh redden we dat financieel wel en wat een van ons werkeloos word ofzo... maja wete je wat het is, ik ken mensen die bijna helemala geen geld hebben en die redden het ook. En ik weet niet of jullie alle 2 werken of alleen je vriend ofzo.. Ik heb op het moment nog een opleiding, ben bijna klaar over ong. 2/3maanden, en op het moment ben ik werk aan het zoeken, dus tegen de tijd dat ik zwanger zal ik wel werk hebben. ik kijk nooit zo erg naar voren duss..

Pfff wat een verhaal, haha
Waar komen alle dames eigenlijk vandaan?
Zo nu ff naar me moeder toe en kom ik strax misschien nog ff kijken:)

Fijne dag nog iedereen!

Kuss Wendy

Lola, spannend dat je nog niet ongi bent.. en jammer dat de test negatief was..haha ikkan ook nooit wachten met testen hoor..

Babygirl, het kan best hoor dat het ongi door spannen of stres uit blijft..
Wij hebben bijna 6 jaar een relatie.
En wat zei de ha?

Wendy, ja fijn dat je vriend zo lief was haha
Ik kom uit overijssel :D en ik werk in de thuiszorg als verzorgende ig

Liefs Janine

Hallo allemaal,

Wat super dat er toch nog meiden zijn die jong kinderen willen! Ik word bijna 23, ben ruim 2 en half jaar getrouwd. Ik ben sinds januari gestopt met de pil, omdat ik graag wil dat de pil eerst goed uit mn lichaam is. In mei willen we graag gaan proberen om zwanger te worden. ik kwam er vorige week achter dat je eigenlijk 4 weken foliumzuur moet slikken voor je zwanger wordt.

Ben er gelijk mee begonnen, maar wil eigenlijk niet nog 3 weken wachten, omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben. Weten jullie of dit erg nauw komt?

Groetjes!!

Inge

Hoi Inge,

Welkom!

Je hoeft niet nog langer te wachten hoor, want het maakt niet zo heel veel uit als je iets korten dan 4 weken begonnen bent met foliumzuur, want er zijn genoeg vrouwen die pas beginnen met foliumzuur terwijl ze al zwanger zijn, omdat het dan niet gepland was, dus dat geeft niet komt niet op 1 of 2 weken aan!

Liefs Janine

Dag Janine,

Thnx voor de snelle reactie:). Klinkt mss stom, maar mn man is bj bang voor een kindje met een openruggetje. Hij heeft zelf een zusje gehad die met een openruggetje is geboren (is 5 dagen geworden), voor de rest niets in de familie, maar daardoor denkt hij wel dat we een verhoogde kans hebben.

Vind het wel leuk zo'n forum! Goed om met elkaar mee te leven.

Janine jij hebt dus ook een onregelmatige cyclus? Zit je wel lang in de zenuwen, ik weet niet of ik 40 dagen zou kunnen wachten met n test hoor!

liefs

Terug
Bovenaan