Hallo dames!
@ Kadwiel: Ik had eerst ook dat ik dacht dat ik er als enige jongere aan toe was, de meiden die ik ken en zwanger zijn of een kind hebben dat was een ongelukje om het zo te zeggen. Maar ze zijn wel erg blij voor ons als het zo is. En al was datniet zo,, me vriend & ik willen eht graag dus doen we lekker wat we willen haha.. Onze ouders weten het ook en die ziend at wel zitten.. al ben ik niet helemaal zeker van mijn vader,, die reageerd er nooit echt op:S
@ Janien: Ja hij is erg lief geweest gister

Gelukkig.. Leek wel of alles ff tegen zag.. Was blij dat ik hem bij me had.
@ Lola: Oooooooh spannend!! Ik duim heel erg voor je! Normaal zeggen dat je om de 2/3 dagen een test moet doen, maar ik zou het amper 2 dagne vol huden haha.
@ Babygirl: Mijn dokter prikte nooit zo snel bloed, maar is iedere dokter verschillend. Ben 1 x 5 weken overtijd geweest en toen kreeg ik in het ziekenhuis urine test voor zwangerschap, natuurlijk nega, dus kreeg ik medicijnen om ongi te worden, had blijkbaar geen eisprong gehad:S.. Ooh maar ik hoop dat hetbij jou raak is!! Spannend!!
Me vriend en ik waren iets langer als een jaar samen toen we besloten een kindje te willen, ja ik wou eigenlijk al eerder

En natuurlijk denk ik soms wel eens van, boh redden we dat financieel wel en wat een van ons werkeloos word ofzo... maja wete je wat het is, ik ken mensen die bijna helemala geen geld hebben en die redden het ook. En ik weet niet of jullie alle 2 werken of alleen je vriend ofzo.. Ik heb op het moment nog een opleiding, ben bijna klaar over ong. 2/3maanden, en op het moment ben ik werk aan het zoeken, dus tegen de tijd dat ik zwanger zal ik wel werk hebben. ik kijk nooit zo erg naar voren duss..
Pfff wat een verhaal, haha
Waar komen alle dames eigenlijk vandaan?
Zo nu ff naar me moeder toe en kom ik strax misschien nog ff kijken
Fijne dag nog iedereen!
Kuss Wendy