Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

hoi meiden,

net een test gedaan van clear blue (zo een met + en -)   en we hadden een -...
snap er niets van..     gister dat streepje dan verbeeld?? maar mijn man zag het ook..
ben nu diep teleurgesteld.. Het kon ook haast niet in 1 keer..

xx rafri..

Hoi allemaal.

Naam
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1
..

M88
21
1
1
5 juni

Denise
21
1 na cr
1
..

Feetje
21
1
1
8 juni

Wendy
21
8
1
24  juni (ong.)

Grace
23
1
1
..

Knuffeljuffie
24
6
1
17 juni

Wachtbankje

Leeftijd              

samantha
Leeftijd

21
Ronde                    

pff ben de tel kwijt
kindje          

1
Nod

10 jun

Mama va Aimée                              
21                            
5                                                                                  
2                                      
2juni            

Lijstje even aangevuld.

@Nieuwe meiden: Welkom!

@Zwangere: Proficiat!

@Klussers: Klus er op los.

@Babygirl.. Jammer dat je weg gaat, maar als je denkd at dat beter ismoet je dat zeker doen.

Na een weekje ben ik er weer.. Me vriend is ziekjes geweest.. gister erachter gekomen dat hij Pfeiffer heeft.. Pff een jongen van het voetballen kwam er een tijdje geleden achter dta hij het had en aangezien de jongen allemaal van mekaar flesje drinken heeft de mijne het nu ook.. en een andere vriend misschien ook.. Van de week ik ook maar ff naar de dokter voor me te laten testen, je weet maar nooit.

Voor derest alles rustig.. Denk alleen dat het deze maand ook nix word aan gezien manlief ziek is..

Iemand anders nog nieuws?

XxX

Hey meiden,

Als ik een 28 dagen cyclus zou hebben zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten zijn geworden. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet denken, ik dacht eerst: ongesteldheid komt wat later omdat dit de eerste keer zou zijn na stoppen met de pil. Maar ik weet niet hoe lang dat dan kan duren, iemand tips?
het is nu dag 32. Voordat ik aan de pil ging had ik altijd een cyclus van 28 dagen.
Ik wil namelijk niet te vroeg een test doen, wie weet word ik gewoon wel ongesteld 1  dezer dagen.

groetjes en liefs,

M88

hallo allemaal,

ik herken je verhaal moest gisteren ongesteld worden maar ben het ook nog niet.
ik weet het ook niet, wil wel testen maar wil het ook niet te vroeg doen. en mijn vriend heeft ook zo iets je merkt het van zelf maar kan echt niet wachten. en wil de test ook niet alleen doen stel dat het wel is en hij is er niet bij vind ik ook niet leuk.

Verder iedereen succes en klus ze!!!

kus Feetje

hallo allemaal..

wat is het rustig op dit forum..

nou ik mocht vandaag testen.. maar heb het gister al gedaan..
werd om kwart voor 5 wakker dat ik moest plassen dus wij eruit en getest ja hoor om 5 uur   smorgens waren we zwanger.. er stonde hele dikke strepe op.. maar toch twijfel je en ben je bang.. omdat ik in aug een miskraam heb gehad.. ik om 11 uur me ferteliteitarts gebeld.. en het uit geleg en ook gezeg dak vanweekend beetje krampjes had.. maar voor haar hoort het erbij heb met innestelling te maken.. dus nou moet ik 2 juli voor een echo.. hoop zo dat deze keer alles goed ga..na 2half jaar hopen we dat we mogen gaan geniete..

meiden heel veel succes..

groetjes samantha

Hallo meiden..

@ samantha: Gefeliciteerd zeg!!! geniet er maar lekker van!

voor de rest ben ik nog steeds niet ongesteld.. binnenkort maar weer testen dan..

groetjes rafri

@ wendymuis: ik hoop voor je dat je geen pfeiffer hebt. ik heb het ook gehad een paar jaar geleden
 en in combi met zwanger zijn zal dat best nog vervelender zijn met al die kwaaltjes:
@ samanthaatje: Gefeliciteerd spannend zeg.

ik ben druk aan het klussen in ronde 1 zoals jullie dat noemen

Hoi iedereen.

@Samantha: Proficat meid!! Oooh ben super blij voor je! Geniet er lekker van, en blijf je ons op de hoogte houden?

@Wachtende: Doe testen.. Ben zoo nieuwgierig voor jullie!

Deze maand word dnek ik nix voor mij, Ventje is veel moe en heeft niet echt veel zin om te klussen helaas.. Maja ook wel logisch.. We zullen het wel zien..
Morgen de dokter ff bellen voor test voor pfeiffer, hoop dat ik nix heb!

xXx Wen

Terug
Bovenaan