Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

ja klopt de basis is goed, we hebben wel in de tussentijd wat probleempjes gehad maar het gaat nu zelfs beter dan in het begin.
wij gaan begin juni weekendje weg omdat we dan precies een jaar samen zijn.
misschien inderdaad dan wel goed moment om er over te beginnen.

bedankt voor je advies en ik laat het natuurlijk weten als er actie is :D

groetjes

Sanne.. wachten duurt zeker lang haha vervelend he

piapors.. je moet gewoon eerlijk zijn zoals Sanne ook al zei.. gewoon zeggen wat je voelt/denkt..dat jij er wel klaar voor bent voor een kindje en vragen hoe hij er dan over denk.. en dan komt het vast wel goed :D

Liefs Janine

Hallo meiden.

@Piapors: Ik ben zelf 21, en me vriend 26.. Toen ik merkte dta ik toch wel erg graag een kindje wou heb ik hem dta gezegd, hij wou dat op dat moment nog niet.. we hebben er toen vaker over gehad (hij is nogal pietjeprcies en moet alles planne), en op een dag zei hij ineens, Stop met de pil, we gaan een beebietje maken.. ik wil het nu!
Misschien als ik nix gezegd had dat waren we misschien neit aan het proberen..

Dus mijn raad, praat er met je vriend over, dan weet je of hij het ook wil en of jullie nu ookal willen proberen of niet..

Pff verdoving is net pas uitgewerkt en had geplijk al auwa:( Dus pijnstiller geslikt en nu gaat het gelukkig..

Hoe is het verder met iedereen..?

Kuss Wen

Dames ben vanacht ongi geworden:( mijn eerste keer ongi na de pil was na 31 dagen dus daar ging ik vanuit... maar vandaag is dag 27 en ongi geworden... hopen dat er nu wat meer regelmaat in komt!

Op naar ronde drie!!

Groetjes

hoi allemaal leuk zon forum ik ben 23 en ben  23 april gestopt met de pil dus het is allemaal nog erg vers ik hoop voor iedereen dat het goed gaat want het zijn wel spannende tijden
groetjes choco

Hoi Allemaal..

Sanne Jammer dat je ongi bent geworden... dus jou cyclus wordt korten die van mij werd toen telkens langer ahah

choco welkom!

Fijne dag allemaal

Liefs Janine

Hoi meiden!

Sanne erg bale!! wie weet krijg je meer regelmaat nu! hoop het.

Choco welkom! Leuk datje er bij bent gekomen.

Wat een slecht weer, word je gek van! Wil het zonnetje!!

Kuss Wen

Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik mee mag kletsen. Ik ben 23 en afgelopen  okt getrouwd en we proberen nu om zwanger te worden. Ben vanaf maart gestopt met de pil. Heb nog geen regelmatige cyclus. Eerste  keer duurde 6 weken, maar hopelijk voorlopig helemaal niet

xxx..

Terug
Bovenaan