Meiden tussen de 20-25 jaar zwanger

Hii, ik ben nu 14,5 week zwanger en ben 24 jaar. 
Wij hebben er wel bewust voor gekozen maar merk idd dat het in mijn omgeving nog niet echt speelt.

Over 1,5 week een pretecjo dus dan kunnen we weer even naar ons wondertje kijken!

Hier ook flink last van de zwangerschapkwaaltjes maar goed dat hoort erbij!

Geniet ervan!

Hi! Ik ben zelf 23, volgend maand 24 en ben 11weken zwanger. Ik heb 13nov opnieuw een termijn echo, omdat de kleine laatst er niet goed voor wou liggen voor een meting en volgens de vk was ik minder ver, scheelde 4 dagen. Dus ben benieuwd. We hebben allebei vast contract maar wonen in een huurhuis, wouden eigelijk verhuizen maar nu de kleine eraan komt kunnen we maar even doorsparen voor een koopwoning
x

Leuk allemaal! gefeliciteerd!
Toch wel fijn om te horen dat er nog meer meiden zijn die zwanger zijn en iets 'jonger' zijn.
Hoe reageerde jullie omgeving? En hebben jullie in de omgeving veel meiden (jonge moeders) van de zelfde leeftijd waar je deze bijzondere ervaring mee kan delen?

Bij ons was de omgeving super enthousiast!
Helaas geen leeftijdsgenoten die ook zwanger zijn of dit op dit moment al willen haha

Hoi Nienv,
Ik ben 21 bijna 22.
Ik ben net 5 weken zwanger.
Ik ga niet naar de verloskundige.
Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar de gyn.
De reden daar van is omdat ik 3 keer een miskraam heb gehad en nu toch voor de zekerheid dat het wel goed goed gaat. Ik heb de eerste echo (denk ik moet wachten op de brief) 27 november.

Liefs,
K

Hoi dames!

wat leuk dat er meer jonge meiden zijn. Ik ben nu 22 jaar. 
Wij hebben heel bewust gekozen voor een kindje. Waren sinds januari bezig en het leek een eeuwigheid te duren voor ons. 
Maar afgelopen weekend toch echt een positieve test in handen, en we verwachten onze kleine rond 13 juli, volgens mijn eigen berekeningen. 
Hier in de omgeving ook helaas niet zoveel mensen van jonge leeftijd die ouders worden of überhaupt in dezelfde levensfase zitten. 
Mijn moeder was ontzettend blij toen ze het te horen kreeg. Zij wist als een van de weinige mensen dat we bezig waren met proberen. 
Ik ben heel benieuwd hoe mijn schoonouders gaan reageren als we het ze deze week vertellen. 
Liefs!

Had vorig jaar juli den MA gehad, en sinds oktober vorig jaar geprobeerd. We waren al bezig met intake van t ziekenhuis maar dat hoeft niet meer want ik raakte zwanger. Vriendin van mij en tevens mn buurvrouw is 24 en heeft al een zoontje van 2 en er is een kleine onderweg.

Hier ook een jonge moeder! Ben net 20 geworden ( in september ) en heb een prachtige dchter van 2 weekjes. De reacties uit de omgeving waren erg positief. Het valt me sowieso heel erg op dat er steeds meer jonge meiden in mijn omgeving zwanger zijn. Al heb ik hier nog niet echt een connectie mee kunnen krijgen. Niet lullig bedoeld maar valt me op dat de jonge meiden om me heen vaak ‘probleem’ jongeren zijn ( roken tijdens de zwangerschap, met 9 maanden in een rookhok van de kroeg staan te roken, wiet jurkjes aan met een dikke zwangere buik eronder en dit vervolgens op fb plaatsen...? ). Hier schrik ik dan toch wel echt van. Ik heb een zwangerschapscursus gevolgd speciaal voor jonge moeders. Als dit ook bij jou word aangeboden raak ik het zeker aan!! Hierdoor ging ik ontspannen (voor zover dat kan ) de bevalling in. 29 november hebben we de baby ochtend en kan niet wachten om alle moeders en hun kleintjes weer te zien. 

Terug
Bovenaan