Meiden tussen de 20-25 jaar zwanger

Hee meiden,

Ik ben 22 jaar en zwanger van ons eerste kindje.
ik ben nu 9+4 en wij hebben bewust voor gekozen om een kindje te krijgen. 
We hebben er zo zin in en zo spannend allemaal 

groetjes 

Hi allemaal,
Ik ben nog niet zwanger maar kom toch even mee lezen :)
Ikzelf ben 23 jaar, bijna 24 en woon al 2 jaar samen met mijn vriend (hij is bijna 28). Zijn begin dit jaar groter gaan wonen, ben in de zomer ten huwelijk gevraagd maar het gevoel om ouders te worden bleef toch wel weer erg knagen. Hebben er dus voor gekozen om er ook voor te gaan. Afgelopen maand geen goede uitkomst, na licht positieve test enkele dagen later toch negatief getest en is ook daadwerkelijk mis gegaan helaas.
Wel leuk voor iedereen die nu zwanger zijn! En de dames die al een kleine hebben natuurlijk ook :)

Haaai!
Leuk om al jullie verhalen te lezen haha. Dan heb ik tenminste het gevoel dat ik niet alleen ben.

ik ben 23 jaar en 36 weken zwanger. In principe ben ik 8 december uitgerekend. Mijn zwangerschap kwam eigenlijk totaal niet uit, ondanks dat ik geen pil slikte. Ik was net 3 maanden gestopt met de pil aangezien ik ALLE bijwerkingen had en ik op advies van de HA maar even moest kijken wat ik wou voor opties: condooms of een spiraal. Ik heb dus gekozen voor condooms. Dit ging echt goed tot ik onverwachts zonder werk thuis kwam te zitten en alles te veel voor me werd. Je raad het al.. we vergaten allebei de condooms en hebben het heel vaak gezellig gehad. Allebei niet opgelet wanneer ik zou ovuleren of iets en het was dus in 1 keer raak.

Ik heb in het begin het zwaar gehad. Veel spugen en afgevallen. Maar nu valt het me allemaal eigenlijk wel mee. Ik ben ook vreemd genoeg super relaxed voor de bevalling. 

Wel merk ik dat ik door mijn zwangerschap en werk-/persoonlijke situatie veel vrienden ben kwijt geraakt. Ik heb ook zeker vrienden bij gekregen maar veel mensen van mijn leeftijd begrijpen het gewoon niet denk ik. Ik ben zelfs een van mijn beste vrienden kwijt geraakt voor mn gevoel; ik spreek hem niet meer en hoor niks meer van hem. Het doet pijn, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.
Ik focus me lekker op m’n buik en hoef nog maar 4 weken tot ik m’n kleine meid zie.

Misschien is het leuk om een fb groep te beginnen voor ons als in jonge moeders? Dan kun je elkaar vaak om advies vragen etc. Lijkt me leuk! X

Hallo 
ik ben zelf mama van een zoontje van 3en half die ik heb mogen krijgen toen ik 19 was en ben nu 31+3 van ons 2e kindje en heb nu de leeftijd van 22 .. 
ik snap precies wat je bedoelt ik had toen ik in verwachting was van ons eerste kindje ook niemand om er over te hebben met dezelfde leeftijd ..
ik woonde bij me eerste zwangerschap nog bij me ouders thuis tot mijn zoontje een jaar was .. Mn vriend had wel een vaste baan en ik toen die tijd nog niet .. 

groetjes 

Hoi meiden!

Echt leuk dat jullie allemaal reageren! Zijn er toch nog meer meiden van deze leeftijd als dat ik dacht haha. Leuk dat je zo nog wat meiden leert kennen die in het zefde 'schuitje' zitten. En inderdaad misschien een leuk idee van die facebook pagina!  

ScarlettRA merk inderdaad dat op deze leeftijd nog weinig mensen begrip hebben en dat er heeel veel mensen een mening hebben (die er verder niet toe doet maar toch altijd vervelend om te horen)
Heeel veel succes met de laatste loodjes, en geniet ervan!

X

Hey ik ken het ook ik kan alleen tegen het koper spiraal. Ik hoor het me 12 weken geleden nog zeggen. Schat ik.voel me niet zo helemaal top.  En ik.moet ongesteld worden. Alleen het komt maar niet. En ja hoor daar zat ik dan met een test mijn wereld viel echt even onder mijn.voeten vandaan ik. Ben verzorgende en was eigenlijk van plan om de opleiding kraamverzorgenden te gaan doen en dan.op.zzp basis dat heb ik even achter wegen gelaten ik ben zelf 20 bijna 21 en mijn vriend is 26 we hebben net een bouwval.gekocht dus nu gaat alles in stroom versnelling alleen toen ik er helemaal aan gewend was ben ik er super blij mee en mijn vriend ook
 Ik wens jou een fijne zwangerschap toe groetjes shelby

Terug
Bovenaan