***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

he bloemetje dus het kerstpaket is binnen me vriend smste me net ook heb het kstpaket maak ff ruimte hahaha.. ja morgen naar de kapper sinds jaren haha dus ik moet een foto plaatsen als ik er weer ben haha moet me vriend doen kan er geen van me eigen haar maken van de achter kant ;) heb het nu bijna op me kond hangen dus denk wel dat er een stuk af gaat morgen ik weet nog helemaal niet wat ik wil iedereen zegt dat ik het in laagjes moet doen omdat het zo dun is dan wordt het dikker zegt iedereen haha nou we zullen morgen wel ff zien wat het wordt... ga nu ook ff eten krijg toch wel trek nu
Liefss Mij

Iesy mooi dat je de afspraak hebt staan!!dus je kon vanmorgen wel bij de ha terecht fijn is dat!

liefs mij

Anne,
Hehe, gewoon advies van de kapper vragen, die weten het het beste. Hihi.

Eetse.

x

hey hannes meid,

Misschien maak je je wel teveel zorgen maar het is volkomen normaal!!!
Mensen hebben altijd makkelijk praten als ze het zelf nooit hebben meegemaakt!
'komt wel goed' ja ja zal wel denk je dan maar je zit nog steeds met een hoop vragen!!!
Nou succes en probeer je gedachten een beetje te verzetten!!

Wij eten niet aan tafel ---> slecht i know
Gewoon met bord op schoot voor de TV of we moeten uitgebreid hebben gekookt dan gaan we wel aan tafel zitten.
Mocht het hier een keer raak zijn en de kleine is er dan gaan we zeker aan tafel!!

Hebben jullie ook een 'hoop' dingetjes die je echt anders wil doen als er een kleine is..?

Ik wel zo wil ik wat structueler gaan leven met poetsen en wassen enzo. En meer naar buiten lekker wandelen enzo.

Wat jullie...?
-x-

Hoi,

Dingetjes die we veranderen als de kleine er is.
Ja, meer routine in het schoonmaken, en de wasjes haha, schiet er nu soms wel eens bij in, en denk je opeens, help, alles moet tegelijk, dus dat is een ding dat hier zeker gaat veranderen.
En verder ja, hehe, we eten al aan tafel, proberen gezond te eten.
Alleen chipsjes staan hier wel redelijk vaak op tafel, en dat wil ik toch ook een stuk gaan minderen.
Verder niet zoveel denk ik.

Jullie?

x

Dingen die ik graag anders zou zien als er een kleine is:

- Het huis met meer regelmaat poetsen (vooral dweilen)
- altijd aan tafel eten, doen we nu ook al gelukkig
- standaard met mes en vork
- zo min mogelijk met appelmoes eten en zoveel mogelijk puur
- haalbare planning maken (--> nu wil ik nog wel eens teveel of juist te weinig plannen op een dag. Te weinig komt niet vaak voor, maar teveel wel! Te vaak nog...)

Gezond eten doen we al. Heeel zelden eten we een keer op de bank. Dat is dan bijvoorbeeld op zondagavond of op vrijdag als we weekend vieren. Doordeweeks eigenlijk nooit. Wassen gaat eigenlijk altijd wel goed, want ik hou van schone kleren haha!

Dingen doen geeft een heel opgeruimd gevoel. Daarom ga ik nu, na een middag vacatures speuren op het net, lekker paardrijden!

Tot straks!

Ow ja, verder no changes around here. Voelde net mijn onderbuik een beetje trekken, that's it.

Ja de afspraak staat haha. Dus we hebben intake en echo in één! Heb al ff vier pagina's ingevuld in mn nieuwe dagboek. Echt heel leuk, echt een aanrader als je zwanger bent!

Ja Turtle, dat heb ik ook hoor, wil eigenlijk wel iets beter leven dan nu haha. Ook meer wandelen, elke dag eten als gezin bij de tafel etc. Nu laat ik wel eens de boel de boel, dus moet dan echt even een schoonmaakschema maken...Maar ja, ik weet dat wel weer met goede voornemens van mij hihi. Daar komt toch nooit iets van :p Maar ik ga het nu echt wel proberen hoor!

Manlief komt half vier thuis, heeft om vier uur een sollicitatiegesprek. Ik ben zooo benieuwd, erg spannend....
Zal nu snel even aan de schoonmaak want heb nog niets gedaan in huis. EN HET IS ME TOCH VIES! Zie gewoon stofwolken vliegen haha.....

Misschien tot laterss....Kuss

Lesy,
Haha, dan gaan we hetzelfde doen, haha, hier ook.
Hond ligt lekker te slapen, dus perfecte moment,want als ik schoonmaak moet ie toch ff uurtje in de bench totdat ik weer klaar ben, hihi, eerst naar boven, daar moet ik gelukkig niet veel doen, dat is zo weer klaar.
Alleen hier beneden, als je weer paar dagen niet lekker loopt dan word het zo snel een stort, aaah.
Dus we gaan dr weer voor.
Nu je het over schoonmaakschema hebt, ga ik me vanavond ook eens maken. Dan word het een stukje duidelijker denk ik.

Meisje,
Mooie voornemens, hihi, gaat wel lukken.

liefs

Terug
Bovenaan