***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

goede middag allemaal

Cato dus je verlies nog steeds roze slijn zet het nog steeds niet door? vervelend dan he weet je niet echt wat je er van moet denken...

Greet ja ik was gister vrij lekker niks gedaan hahaha

Iesy haha het is ook nooit goed bij de mannen he gelukkig zeurd die van mij niet zo haha

haha dus greet is op je verjaardag uitgeteld bloemetje.. jij 6 dagen na mijn verjaardag ;)

zo ben er vandoor ga ff eten en me haar wassen en dan naar de kapper doei doei

Hoi meiden,

even in mn lunchpauze.
Kreeg net enorme krampen in mn buik, en ja hoor zoals verwacht heeft het nu doorgezet.
Mijn nieuwe NOD mag dus op 13 januari komen te staan. Hopen dat de vakantie hier dus goed benut gaat worden!
Ga zo weer aan de slag.
Spreek jullie vanavond weer.

kus

Hello ladies!

Ik zit heerlijk met een bordje spaghetti (van gisteren) te lezen wat jullie er allemaal bij hebben geschreven. En dat is nogal wat! Gaat goed zo!

Waterman: Super spannend! Ik hoop dat je positief test!

@Cato: oow jeetje, dus toch echt ongesteld. Nou, dan er in de vakantie maar extra tegen aan

@Lesy: super dat je wat extra ruimte hebt gecreeerd! Heb je geen spaarrekening waar je een deel op kunt zetten?  Doe ik altijd als ik meer over heb dan verwacht.

@Bloemetje: wel op tijd je rust nemen he? Anders zit je straks met meer last, dat is natuurlijk niet de bedoeling

Hier gaat verder alles prima. Heb geen echte krampen oid, nog niet. Stond vanmorgen onder de douche en constateerde dat mijn borsten er weer anders uit zagen. Nu met allemaal bobbeltjes (?) rondom mijn tepels.. Wat ook typisch is, is dat mijn tepels harder blijven dan normaal. Rechts is meer gevoelig dan links, maar het doet geen pijn. Heel soms voel ik mijn onderbuik even. Dat is dan een steek en dan ist weer over.
Voelde me vanmorgen even wat minder, mijn hoofd vooral. Nou en verder gaat het dus  nog prima

Hoi,

Greet,
Naar toilet gaat wanneer me vent op toilet zit, nee, vind ik niet prettig, hehe, plassen
is iets van mezelf, hoef ik niemand bij te hebben die erop staat te kijken, haha.
Hoe gaat het met jou vandaag?

Anne,
hehe, ik 6 dagen na jou verjaardag, hehe, kan dus ook nog op jou
verjaardag, hihi.
en vandaag weer gewerkt. En naar kapper, hehe ben benieuwd.

Cato,
Balen, toch ongi, grrr. hadden zulke goede hoop voor jou. Nou meid., veel succes weer
volgende ronde.
Knuffel voor je.

Meisje,
Blijft spannend, en ja, doe rustig hoor, vanmiddag naar kapper geweest
andres ga ik weer hoop in huis doen, en moeten we niet hebben he.
nu me ff klaarmaken voor de borrel/diner.

Liefs xx

Hey lieve meiden,
Ik ga nog even bijlezen en dan reageer ik wel weer op jullie.. Het zijn weer 2 bladzijdes geloof ik.. Haha!!
Liefs xx

Hey meiden,

Hoe is het???

@bloemetje veel plezier hé!! Genieten...... Nou als je daar een hekel aan heb niet doen!! Ieder mens is anders, mij boeit het niet zoveel hoor als tie er bij staat haha. Ja gaat wel goed, lief dat je het vraagt, dank je!! Alleen ben ik aan eind van dag moe en misselijk krijg me warme eten er niet doorhene en heb ook geen trek.
@cato ik baal met je mee. Hoe kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Hopelijk kun je de vakantie goed benutten!!!!! Hoop het voor je.
@hannes al bij gelezen haha!!! Ben benieuwd wat je te melden hebt!!
@anne hoe was het bij de kapper? O lekker vrij gisteren haha lekker aan jezelf gedacht heerlijk toch!!
@meisje spannend zeg!!! We duimen.
@lesy hoe ga tie met jou??

Ga eten koken, heb geen trek ;-(............ Zitten jullie al in de kerststemming??? Hier volop haha kerstpakketen/geschenken stromen binnen (jaha leuk een eigen bedrijf.....) echt leuke dingen, en heeeeel veeeeel wijn whaha door de gootsteen spoelen denk!!!!

Liefs Greet

Zo heb weer 3 bladzijdes gelezen... Jeetje..
Wat ik hier zou willen  veranderen als er een kleintje komt..
Hooguit wat rotzooi weggooien..
Verder was ik altijd al op vaste dagen en na 9 uur..nachtstroom..
Ik doe zowiezo iedere dag de tafels af nemen met een doekje en
stofzuigen ivm de hond. En de wc poetsen.. want mannen..
Verschoon ook iedere week het bed.
De echte grote beurten doe ik op vrije dagen, maar
heb geen schema, maar hou het allemaal gewoon bij, want
kan dus echt niet tegen rommel..en kan dus niet rustig op de
bank gaan zitten als ik weet dat ik nog vanalles moet doen..

Hier nog steeds geen ongie.. Vind het wel balen, want weet zeker dat ik
niet zwanger ben. Maar ja we zien het wel..

Lesy, maak je niet zo druk meis, en geniet lekker van je zwangerschap..
Wel leuk zo ´n dagboek, ik zou niet weten wat mijn buikomtrek is, maar wel
een idee om eens te doen..

Bloemetje, leuk etentje gehad?

Meisje, even afwachten dus.. ik duim voor je..

Cato, Shit meis, toch die rotte rd ´tjes bij je gekomen. Nou dan wij 2 naar de volgende ronde.. Ik denk aan je meis, weet hoe je je voelt.

Anne, klote zeg zo'n lange cyclus, ik mag hopen dat dit bij mij ook niet standaard gaat worden..

Ik moet nu even gaan eten.. Smakelijk allemaal en tot vanavond nog of anders morgen...
Liefs xx

Terug
Bovenaan