Goedemorgen!
Heb vanmorgen even uitgeslapen, was echt bekaf. Voel me ook een beetje labiel sinds gisteren. Een beetje hangerig en druilerig, gatsie! Vanmorgen voelde ik me ook misselijk, moest steeds boeren laten Dus toen ben ik nog even 2 uurtjes gaan liggen. Heerlijk!
Maar goed, nu voel ik me wederom een beetje slap en half. Vooral mijn stemming is niet echt fijn.
@Hannes: zou fijn zijn als je nu ongesteld wordt. Dan kan je weer verder
@Bloemetje: ja ik vind het heel spannend. Weet niet zo goed wat ik nou moet verwachten.
Heb vanmorgen een testje gedaan.. die was negatief. Maar op de 1 of andere manier voel ik me (nog) niet uit het veld geslagen. Officieel heb ik morgen ook mijn NOD, het staat verkeerd in ons schema... Zit nu op dag 28 namelijk. Dit weekend hebben we het smoordruk en ik kijk wel hoe het gaat. Het voelt niet alsof er een menstruatie aan zit te komen, heb namelijk nog steeds geen golven van pijn gehad
Zal zometeen even naar de stad en dan haal ik van die ClearBlue testen. Heb als doel om op zijn vroegst maandag pas te testen, mits ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.
Mijn borsten zijn overigens nog hetzelfde en sinds vandaag voel ik zo nu en dan wat kloppingen in mijn borsten. Bij aanraking doen ze geen pijn. Het blijft dus nog even spannend!!