***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Lesy,
Haha, ja, gtst is er weer, en je vergelijken met iemand uit een soap, hihi.
Leuk.

Waterman, ik probeer op te letten hoor. Maar af en toe moet er toch echt wat gebeuren, weet dat het niet altijd goed is, maar kan het gewoon niet zien dat het smerig word.

En ja, jou tip is ook handig, maar ik laat meestal alles tot laatste liggen, nu dus niet meer, hehe, schema is klaar. Hehe, weet vriend ook waar ie mee kan helpen.
En persoonlijk bericht? hoe doe je dat?

Liefs

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2008 20:08:09'));

Lesy,
Haha, ja, gtst is er weer, en je vergelijken met iemand uit een soap, hihi.
Leuk.

Waterman, ik probeer op te letten hoor. Maar af en toe moet er toch echt wat gebeuren, weet dat het niet altijd goed is, maar kan het gewoon niet zien dat het smerig word.

En ja, jou tip is ook handig, maar ik laat meestal alles tot laatste liggen, nu dus niet meer, hehe, schema is klaar. Hehe, weet vriend ook waar ie mee kan helpen.
En persoonlijk bericht? hoe doe je dat?

Liefs

bloemetje hoeft al niet meer dat prive bericht ben al op de hoogte.

aaah, haha, maar toch nog benieuwd of dat kan via deze site een persoonlijk bericht sturen, hoe moet dat?
x

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2008 20:18:33'));

aaah, haha, maar toch nog benieuwd of dat kan via deze site een persoonlijk bericht sturen, hoe moet dat?
x

heb via hier ook geen idee ik bedoelde ook via de hyves.haha.

groetjes

He meiden,

Vandaag D-day. Vanaf gister na het eten verschrikkelijk misselijke en buikkrampen. Maar verder nog helemaal niets. Dacht vanochtend laat ik dan voor de zekerheid nog en testje doen,maar zoals al verwacht niet-zwanger.
Je zal zien he, krijg ik door al dat gestress straks nog een onregelmatige cyclus ook!
Ach ja zal vandaag in de loop van de dag wel losbarsten denk ik.

Vandaag laatste dagje lessen voor de kinderen,morgen hebben we kerstwandeling en kerststukjes maken dat soort dingen.
Klinkt erg verwend maar ik ben wel toe aan mijn vakantie nu!

Meisjes ik wens jullie allemaal een hele fijne dag

kus

Hoi Meiden,

Cato,
Wat heeft jou lichaam je deze keer voor de gek gehouden meid.
Hoop dat het vandaag dan doorzet en jullie weer verder kunnen.
Want als het nu op zich laat wachten dan ga je nog meer stressen denk ik.
Meid, dikke knuffel van mij.
Dikke kus.

Zo, haha, hadden we het er op de hyves over, over persoonlijke wekken van vriend/man. Haha, vandaag sliep hier die persoonlijke wekker ook door, niet eens zijn wekker gehoord, en die gaat echt loeihard. Haha. Ik heb wel hele nacht weer liggen woelen, dus waarschijnlijk rond die tijd zo vast geslapen. Haha.
Hij werd vijf voor acht wakker, terwijl ie dan alweer de douche onderuit moet. haha.
Dus naar beneden, ik ook maar ff, hond entertainen haha. Normaal gaat die ook rond zeven uur zich laten horen, hehe, die heeft ook mooi zn bekkie gehouden.
Dus vriend maar ff douchen, en toen had ik wat vervelend, moest plassen, maar ja, toilet zit bij de badkamer. Normaal kan ik goed wachten en ophouden, maar nu, het liep er bijna zo uit :s (sorry meiden) en zo pijn dat het deed, haha, als je moet en je kindje duwt op je blaas, hehe, niet zo handig he?
Nou, hehe verhaal gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Nog maar ff uurtje liggen, straks ff naar vergadering op we werk, en vanmiddag/avond kerstborrel/diner.

Liefs

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Bon
22
17 december
1
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

MD
20
23 december
1
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
??
3
1

Cato

23

?? januari 2009

4

1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Cato

23

vandaag 18-12-08 nod

3

1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee

??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

6e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk 2dg
15:40 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Zo, weer even geprobeerd nieuwe banner neer te zetten, met een foto van de echo van dinsdag, hehe, voetjes, hij telt iets anders op, maar vind hem wel leuk.
Heb ook even Cato bij wachtbankje gezet.

Greet, Weet je wat ik zie? Jij bent uitgerekend op mijn verjaardag, hehe, dat zou mooi zijn. Hihi.

Liefs

Hey meiden!!!

@cato gadsie balen hé, al wist je het wel. wat kan je lichaam je toch voor de gek houden tjonge. En bijna vakantie lekker genieten van je man..... En uitrusten!!!!
@bloemetje goed begin van de dag haha!!! Mischien stomme vraag maar kon je dan niet gewoon naar het toilet gaan terwijl je vent ant douche is?? Hi uitgerekend op je verjaardag zou leuk zijn hé!!! Me schoonma is ook augustus jarig leuk kado voor haar!! Fijne dag hé met de kerstborrel leuk!!!
@waterman spannend zeg!! Hoop echt dat het wegblijft!! Ik dacht ook bijna zeker te weten ongi te worden had verschrikkelijke krampen en rugpijn, maar zie hier het resultaat 5 weken en 3 dagen zwanger ;-)
@hannes hoe is tie??

Dikke kus Greet

Terug
Bovenaan