***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Nee Greet, doe ons Bloemetje geen pijn met de mattenklopper hoor!!
Hahaha, ik weet nu ook iets wat jullie ook al weten hihi....Nice ;-)

De boerenkool smaakte geweldig lekker, heerlijk...
Enne, heb ook nog een meevallertje, heb nog 450 euro op mn rekeing en dat hoeft nog maar 5 dagen mee!! Lekker!!
Pfff zit manlief weer te zeuren dat ik verse sapjes heb gekocht, want die zijn zo duur bla bla bla...Nou wees blij dat ik nog zoveel geld over heb! Ohhw die kerel van mij heeft altijd wel wat te zeuren zeg, bah. Hebben jullie daar ook zo'n last van? Als ik nix meer heb krijg ik geklaag en als ik flink wat over heb ook.
Heb nu dus mooi gezegd dat ik van dat geld allemaal zwangerschapskleding ga kopen. ZO!! Lekker puh... :p Meneer moet mij niet zo comanderen want dan heeft hij aan mij een verkeerde....

Sorry voor mn gemopper hihi....Hij KAN best lief zijn ;-)

Hoi Lesy,
Meid, hoe doe je dat, overhouden? Mag ik op cursus komen?
Tja, ik koop nu ook elke maand wel wat voor de baby, dus ja, dan gaat het er ook aardig doorheen he.

Oh, bah, ben zo beroerd van de boerenkool. Grrr.
Had ik dus maar beter niet gegeten, al heb ik maar hapje of vijf naar binnen gewerkt hoor, en daarna de beschuitjes, zo nog maar bakje kwark eten denk ik, want heb eigenlijk nog honger.

Liefs

Haha grappig dat gemopper op de mannetjes!!

Wil jullie een fijne avond toewensen!!!!   Liefs Greet

Meestal ben ik aardig goed in het kopen van kleding ;-) Maar deze maand ben ik helemaal niet geweest :p En ja, dan hou je dus zoveel over haha. Maar dat verdwijnt ook wel weer hoor, wil nog een heleboel leuke dingen kopen...

Hoe kan dat dat jij misselijk bent?? Die periode heb jij toch al gehad? Onze boerenkool was wel lekker, en ben er niet misselijk van geworden.
Heb het idee dat ik de dingen beter ruik, kan dat?

Liefs mij.

Lesy,
Ik word nu beroerd omdat ik al hele middag last heb van maagzuur, en op een of andere manier de boerenkool vandaag niet verdraag voel me echt niet lekker.
Komt elke keer weer omhoog.
Erg vervelend.
Hehe, fijn dat je niet beroerd bent geworden meid. hihi.

Liefs

Ow, op die manier. Ja dat maagzuur zal nog wel zo blijven tot na de bevalling denk ik! GTST komt er zo weer op...LEUK!! Ben zo blij dat Ronja het kindje waarschijnlijk houdt. Vergelijk mezelf nu een beetje haha, maar ze zal wel iets eerder uitgerekend zijn als ik :p Een half jaar ofzo haha, in gtst gaan zulke dingen 2x zo snel.....

Meiden, een prettige avond nog en tot morgen!
Ik ga nu lekker bank hangen haha...

(Mn collega heeft morgen dr 11 weken echo, ben benieuwd haha :p)
Enne, niet ongi worden hoor Cato!! Ik zal aan je denken, wat de uitslag ook mag zijn!!!

ooh meiden meiden toch..

wat lekker gekletst zeg ben eerst een uur aan het lezen voordat ik het allemaal een beetje doorgelezen heb.

@bloemetje doe nou niet zo veel dan please het is echt niet goed voor de bekken hoor.

ik wil je er niet bang om maken maar een vriendin van mij heeft het ook gehad en die is niet meer goed gaan lopen..dus asjebliefffff doe rustig aan.

ennnneeeeee wat word het nou dan kun je me niet een prive berichtje sturen ofzo ben zo benieuwd.

@lesy...ja geld over houden is altijd leuk maar zo af en toe moet het ook gewoon op hoor dan koop ik ook altijd maar leuke dingen voor in huis of idd kleren ofzo..haha geld over is geld op.

@natacha welkom.

@greet k hoop dat je er allemaal gauw mee verder kunt en weet wat er wel of niet aan de hand is.

@cato...neee niet doorzetten.. we willen nog een zwangere.

@..TIP TIP TIP...........over die schoonmaak schema's huh moet dat? denk altijd van oh tafel is smerig ff schoonmaken of ships vingers op de deur ook ff weer schoonmaken..

en zo ben je niet zo vaak veel aan het schoonmaken en dan heb je het huis toch eigenlijk altijd schoon.

@ verder weet ik het ff niet.

nu iets over mijzelf...haha.

de rdtje zijn er nog steeds niet.

ben wel misselijk zo nu en dan. heb veel buikkrampen gehad van de week maar is nu aardig rustig..

wel beetje last van de onderrug. maja we blijven hopen.

ik wil nog niet testen tot dat mijn vriend zegt dat ie graag wil testen..dit om tegenslag tegen te gaan.

vandaag bij mij in de winkel vraagt een klant heel sniekie aan mij ..........ben je zwanger?? je zit zo strak in je vestje.....  nou niet dat ik weet.....

vind idd wel dat ik de laatste paar dagen erg strak in mijn vest en dat mijn riem ook niet meer zo strak wil....huh???wat betekend dit allemaal?

nouja voor nu ff genoeg info ga ff koffie zetten..(oja die komt ook de hele tijd omhoog) en dan wachten tot dat vriend lief van de tennisbaan komt..

meiden is spreek jullie gauw weer

kussies

Terug
Bovenaan