***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Lesy,
Dank je voor je eerlijke antwoord.
Ja, weet je, stel dat het eerder begint, en dat kan best. Kindje ligt ook al wat voor op groei. Dan wil ik iemand bij me ik vertrouw. Me vriend dus, of me moeder. Maar me moeder kan niet zomaar heel weekend alleen hier zijn en dr gezin alleen laten.
Ook ben ik bang dat ik het laatste weken niet alleen meer red s nachts met de hond. Af en toe heeft ie wel eens van die nachten dat ie gaat janken, en bang dat ik dan de trap erg moeilijk af kom, of met heel veel pijn.
Tja, weet je, zou er normaal me ook niet druk om maken, maar weet niet hoe het verder gaat lopen, en aangezien ik nu op drie weken tijd toch weer wat verslechtering opmerk. Vind ik het geen fijn idee dat mn mannetje hier niet is.
En is idd maar anderhalf uur, maar als je allerlei activiteiten doet, ben je niet meteen bereikbaar, daar ben ik ook bang voor, en met bevallen wil ik dus echt iemand naast me die ik kan vertrouwen, en wil ik het allemaal zoveel mogelijk samen meemaken.
Tja, misschien denk ik er nu te veel over na.
Vriend heeft ook al tegen mij gezegd niet te gaan als ik dat niet wil. En hij respecteert die keuze ook. Gelukkig. Hij zegt ook, jij bent zwanger, niet ik, en ik doe dan waar jij je het beste bij voelt.
Erg lief van hem.

Liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MD
20
23 december
2
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato
23
14  januari 2009
4
1

Hannes
22
18  januari 2009
5
1 na mk

Bon
22
?? januari 2009
2
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

Waterman
22
21 januari 2009
12
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Meisje
23
nod 19-12-08
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

6e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk 2dg
15:40 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Sorry meisje, maar je nieuwe banner doet een beetje raar haha, ik kan het niet goed kopieren....Liefs...

Jaa dat bedoel ik! Goed zo meis...En inderdaad, jullie hebben ook nog Buddy. Als ik jou man was was ik zeker thuis gebleven! Vind dat hij erg lief reageerd ja...zo hoort het ook. En tuurlijk denk je daar over na, en je ziet het gewoon niet zitten dat hij gaat hé? Dan gaat hij ook niet, jij bent inderdaad zwanger en kan dat heel goed inschatten hoe het dan is. Vind het oprecht een goede keuze...;-)

Mag ik nu een klein vraagje stellen? Hihi....Klopt het dat je de hele dag door vlagen van misselijkheid kunt voelen? Ik dacht dat het vanmorgen weg was, maar had wel steeds last van beste vlagen zeg maar. Soms maak ik me gewoon een beetje zorgen haha. Want volgens mij gaan de klachten nu wel beginnen....

Liefs van mij....

Lesy,

Die misselijkheid, ja, dan kan echt in vlagen de hele dag door en nacht zijn. Ik heb ook weken met een emmer naast me bed geslapen, gelukkig maar een keer moeten spugen.
Dus ja, dat kan.
En zorgen maken? Waarom meid?
Als je deze klachtjes hebt. dan zit het meestal goed hoor.
Blijven genieten he meid? doe je dat?

Nee, ik zie het inderdaad echt neit zitten dat hij weg gaat.
Zeker omdat we Buddy inderdaad ook nog hebben hier. Ben wel blij dat hij zegt dat hij mijn keuze dan respecteert, want ik weet hoe graag hij mee wil gaan.
Maar ja, hij was dr ook bij he, toen ons droppie is gemaakt, hihi.
Ik denk dat ik hem vraag thuis te blijven, want zou me heel dat weekend niet prettig voelen.
Dank je voor je mening meid.

Ben ook wel benieuwd naar de mening van de andere dames.

Liefs

Fijn, ik doe het graag voor je hoor!!!
Wat heb je op hyves een leuke gadget toegevoegd, hoe vind je zulke dingen haha :p
Ik heb hem ook even gemaakt, vind je niet erg toch?? Kun je steeds even zien hoe het kleintje eruit ziet haha.
Okeej dankjewel, want ik dacht dat het vooral 's morgens zou zijn die misselijkheid, maar niet dus. Naja, kan ik er even rekenschap mee houden ;-) Dankjewel.....

Ik ga nu lekker slapen, moet nog twee drukke dagen werken! Zie er wel tegenop, maar dan gaat de tijd ook wel snel gelukkig. Meiden, tot morgen en lekker slapen!!

Liefs van lesy.

JAA IK GENIET ECHT!!!
Alleen is het ene moment iets sterker dan het andere moment, maar ik geniet echt (als de hormonen dat toelaten haha).....

KUssss....

Hoi,

Lesy
die vond ik weer op andere hyves van ander topic, hihi.
Niet erg hoor dat je dat hebt gedaan, hihi.
En misselijkheid is er hele dag door, heb het ook vaak na eten gehad, en ook in begin heel veel moeite gehad om s avonds te eten, gelukkig gaat dat trouwens sinds week wel weer beter.
Al kan ik nog steeds minder eten normaal.

Ben nu trouwens met bijna 24 weken 6 kg bijgekomen, nu begint het er stilaan toch wel bij te gaan komen.

Nou ga ook bed in, eerst ff plassen,want voel iemand in mn buik tegen mn blaas schoppen.

Liefs x

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en zie dat deze topic erg vaak bezocht word.
Kan iemand me vertellen waar deze topic precies om draait?

Ik ben 23 jaar, heb een dochter van 22 maanden en weet volgende week of ik zwanger ben of niet.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan