***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hallo!!

@Alle nieuwelingen: Welkom!  Leuk dat jullie erbij komen!!

@de dame met de miskraam: veel sterkte toegewenst! Ik hoop dat je lichaam snel weer de oude is en jullie er weer met frisse moed tegenaan kunnen!

Hier nog geen echt nieuws... ik durf niet te testen!  

Voelde me vanmorgen helemaal opgeblazen, kon mijn buik niet goed inhouden voor m'n gevoel. Heb ook last van mijn navel, of net daarachter. Voelt een beetje vreemd. En als ik in mijn zij duw (laag, net boven m'n heup) dan doet het pijn als in spierpijn. Maar dat laatste zou ook kunnen komen door de vreemde sprongen die mijn merrie gisteren maakte toen ik erop zat    Daarnaast heb ik zo nu en dan een heeeeel kort lontje! Bah! Mijn afscheiding, sorry!, is eigenlijk nog een beetje hetzelfde. Iets meer dan normaal.

Morgenochtend gaan we testen.. heb vanmiddag de digitale versie van ClearBlue gekocht en dan gaan we ervoor. Ben nog steeds niet ongesteld en voel me dus wel wat anders dan anders. We zien het wel... brrrr wat spannend!!

@Lesy: gelukkig ben ik niet de enige die het haast niet durfde haha! Komt denk ik ook doordat ik vrijdag negatief teste met zo'n Sensitest. Maar dat was nog niet op of na mijn NOD.

@Bloemetje: ow jeetje wat een lastig vraagstuk heb je.. volgens mij ben ik niet geheel op de hoogte, maar wat gaat je man doen dan?

@Greet: als je hele erge buikpijn hebt, dan zou ik misschien een keertje de HA bellen.... extreme buikpijn waardoor je niet kunt slapen lijkt mij niet geheel normaal.. is dat ook het geval?

Hallo lieve meiden..

Bloemetje.. pff ik zou m'n mannetje fijn thuis houden. dat weekendje moet er maar bij inschieten. Hij moet lekker bij jou blijven en lekker voor je zorgen. want dan is het echt aftellen en moet hij je niet meer zolang alleen laten.

Lesy.. Last van misselijkheid meid.. tja, je kunt er niet echt wat tegen beginnen he. Maar dan weet je in ieders geval dat er wat aan de hand is. Lekker genieten meis..

Greet, wat ben je toch weer een ontzettende lieverd.. Speciaal berichtje voor mij. En jij pijn in je buik, je baarmoeder is denk ik al aan het groeien. Morgen bellen voor een afspraak. Spannend. Ps greet, laatst vroeg je of je wel of niet moest melden bij je sollicitatie of je zwanger bent, ik zou het inderdaad wel doen, maar ik zou wel even erbij vertellen hoe je het aan wil pakken als het kindje er eenmaal is. Ik zou er ook bij zeggen dat je niet van plan was van baan te wisselen of iets dergelijks als je baas niet failliet zou gaan. Eerlijkheid duurt het langst, en openheid kunnen ze vaak wel waarderen, anders heb je misschien het risico dat je een tijdelijk contract krijgt en je dat door bijv die reden niet verlengd krijgt. Succes meid.

Anne, heb je ook vakantie? Die ovulatietesten zijn misschien wel een idee, of misschien eens een gynocoloog naar laten kijken?

Turtle, where are you...?

Meisje.. spannend meis, ik duim wel voor je, maar wil je niet ontmoedigen, ik geloof niet meer zo in het verhaal met eerst negatief testen en dan later toch positief. Omdat ik het te vaak heb gehad dat het negatief was en dus ook bleef al was ik een dag of 10 a 11 overtijd. Sorry, maar de teleurstelling is erg groot als je er toch op hoopt. Maar ik heb ook ergens gelezen dat iemand pas bij de 6de test positief testte. Ik hoop voor jou uiteraard dat je gewoon lekker zwanger bent.

Cato.. Jij heerlijk aan het genieten van je vakantie? Lekker samen vakantie. Is wel genieten natuurlijk. Nog wat leuks gepland, behalve volop klussen :p

M88D.. Mm wat voel je zelf meid, kans op ongie groot? En het kan van een innesteling zijn.. Ik hoop het maar voor je. Succes!

Lis, wat naar van je miskraam.. pff weet f niet wat te zeggen, heb ook een miskraam gehad begin dit jaar. Het is heel erg zwaar en het gevoel went niet, maar het is heel belangrijk om er goed over te kunnen praten en ik(wij) willen je daarbij graag helpen.

Miranda, ook spannend meis, heb je volgende week je NOD? Of wil je dan pas testen?

Hoopvol, heb je niet eerder meegescheven? Dacht dat er al iemand ooit had meegeschreven onder dezelfde nickname. Maar anders toch knap dat je zolang hebt kunnen wachten. Het is een gezellige boel hier..

Oja, bloemetje, ben trots op je samen met greet.. Gaan zitten wanneer het moet..

Zal ik jullie nu maar vertellen hoe het bij de gynocoloog was.. hahah.. Ik heb iedereen nu wel gehad geloof ik. En anders sorry....

Ik werd heel erg gerustgesteld bij de gynocoloog, was nauwelijks nog ongie, dus dat scheelde wel, hij heeft precies verteld wat ik allemaal in mijn buik had maar het belangrijkste.. de cyste is weg.. De pijn die ik nu nog heb komt waarschijnlijk door de hormonen en zal na deze ongie wel vertrekken, maar zoals de gynocoloog zei draaide mijn hormonen op volle kracht en was mijn lichaam wel klaar voor een kindje.. Nou een duidelijker startteken kun je toch eigenlijk niet hebben. Ik moet zeggen toen ik daar weer zat te wachten in de wachtkamer, kwam alles wel weer boven. Maar het is wel weer gezakt. Lieve meiden, ik ben zo blij dat ik jullie heb. Dankjewel..
Ik ga nu afscheid nemen van een vriendin die voor 2 maanden naar nieuw-zeeland gaat, dus ik spreek jullie morgen wel weer.
Nou dit is mijn mega lange bericht wel weer..
Liefs xx

@Hannes: ik heb ook helemaal geen echte verwachtingen. Natuurlijk hebben we wel de hoop dat het raak is, maar echt helemaal niets is nog zeker. Het is net of heb ik een engeltje en een duiveltje op mijn schouder. De een zegt dat het nooit raak kan zijn en de ander zegt dat de kans er dik in zit. Om en om komen die gedachten voorbij.
Toch laat ik me niet meteen uit het veld slaan na een negatieve test die nog   voor   mijn NOD is uitgevoerd.

Je hoort altijd verschillende verhalen. Vrouwen die inderdaad pas heel laat positief testen, vrouwen die voor hun NOD negatief en een paar dagen erna positief testen, vrouwen die helemaal niet positief testen en vervolgens via bloedonderzoek blijkt dat ze wel degelijk zwanger zijn. Je wordt van hot naar her gegooid bij het horen en lezen van zulke verhalen. Daarom probeer ik wat meer in het midden te blijven met mn verstand min of meer op 0.

Gelukkig is jouw lijf nu klaar voor een nieuwe start! Zet em op!

Hoi,

Hannes,
Fijn dat het zo goed ging bij de gyn. En prettig dat je gerust gesteld bent.
Heel prettig gevoel denk ik, en lichaam klaar voor kindje, nou kom op mijn, volop klussen nu he. hihi.

Greet,
Als de pijn blijft meteen ook ff bij verloskundige aankaarten, zij kan je er misschien wel meer over vertellen, maar kan ook gewoon oprekken van de baarmoeder zijn, het verschuiven van je darmen, ga zo maar door. Er gebeurd heel veel in je lichaam nu.

Meisje,
Spannend hoor. En inderdaad, ik had twee dagen voor nod negatief, en op nod zeer licht positief, twee dagen na nod dik positief. Dus het kan natuurlijk nog steeds.
Spannend hoor meid, kom je het wel snel vertellen hier?
Ik denk aan je en duim voor je.

Hier gaat het weer minder, vandaag niet veel gedaan, maar opeens onwijse pijn in mn bekken weer. Grrr, en ook maagzuur. Bah, erg vervelend, kan dus niet meer tegen oliebollen, boerenkool kan ik niet verdragen, en gerookte zalm ookniet meer. Ach ja, weten we dat ook weer.

Liefs

Hallo allemaal, rustig avondje hier geweest, iedereen hangt zeker op de bank? Haha..
Ik ben net thuis van het afscheid van mijn vriendin die voor 2 maanden weggaat. was echt supergezellig. Ik dacht nog snel even kijken en dan duik ik ook mijn bedje in.

Meisje,ik bedoelde het ook helemaal niet negatief he meis, natuurlijk hoop ik voor jou dat je ook gewoon dik zwanger bent, maar wil je behoeden voor diepe teleurstellingen, want ik weet toch wel hoe dat voelt.. Wanneer ga je nu testen? Ik ben evengoed wel erg benieuwd.. Ik duim in ieders geval zeker voor jou!!

Bloemetje, Maagzuur van oliebollen, datis nou net de verkeerde tijd om dat te krijgen. Rond deze tijd lst ik die wel, doe ze ook wel zelf bakken..mmm maar dan maar een beker melk? Tja, dat doen ook de hormonen he dat je zomaar ineens dingen niet kunt verdragen, vreemd eigenlijk. Ik weet nog dat toen ik net zwanger was ik ineens tomaten lustte, nooit gelust.. En toen ineens zin erin.. Gek, maar zie dit bij Lesy ook gebeuren. Toch wel grappig overeenkomsten te zien. Dacht toen echt dat ik me al die tijd had aangesteld en ze eigenlijk best wel eerder had gelust. Maar moest er toen niet aan denken.

Nou ik ga nu lekker slapen, morgen met moeders boodschappen doen...bluuuhhh.
Lekker met de drukte voor de kerst.. Zeg meiden als jullie al op een oor liggen, dan droom zacht.. Liefs xx

Nou het was dus helemaal niets.. ben benieuwd wanneer ik nog ongesteld word dan, want dat ben ik dus voor alsnog nog steeds niet...  

Hoop niet dat ik cycli heb van 80 dagen ofzo...

Goeiemorgen!!

@meisje shit balen!! ik teste 2 dagen na me nod ook nog negatief pas 4 dagen later een heel licht streepje.
@hannes meid wat een goed nieuws word er helemaal blij van!!!  Fijn dat tie je zo lekker heeft gerustgesteld en de cyste weg oh wat super!!! Kom maar op jij........... En vandaag lekker met je moeder boodschappen doen!! Gezellig... ook ongezellig dat je vriendin net nu rond deze tijd weggaat zeg! Bedankt voor je verhaal van die sol. denk ook wel dat ik het zeg maar wil stoppen met werken als de baby er is. Baal wel van de hele boel hoor!!
@bloemetje hmm worden geen oliebollen dit jaar!!! En lekker paar dagen langer na je ouders! ja zal dalijk aan de verloskundige om uitleg vragen!!
@hoopvol haha je kon je niet meer inhouden, nou klets lekker mee meid!!!

Ga vandaag naar me ouders, helpen en boodschappen doen!!! Gisteravond kraamvisite geweest, wat een droppie ik heb hem bekant uur vastgehouden !!!!!! Dalijk de verloskundige bellen ben reuze benieuwd wat ze te zeggen hebt!

Meisje fijne dag en tot later, Liefs Greet

Terug
Bovenaan