***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goeiemorgen

@hannes lieverd weet niet of je dit nog leest maar wil je heel veel succes wensen vandaag bij degyn!!!! Hopelijk heeft hij antwoorden op je vragen en kan hij je verder helpen!!!! Weet dat we aan je denken! Succes en sterkte!! Laat je gauw horen hoe het was?!  Dikke kus

Zo ff gauw berichtje voor hannes ;-) de rest doe ik vanmiddag!! Ga nu werken tot 12 uur ofzo hihi

Liefs Greet

Hallo,

Ik zal me eerst eens even voorstellen. Ik ben hoopvol86. Ik ben 22 jaar en zit nu in de derde ronde.
Ik lees al vanaf het begin van dit topic met jullie mee (al vanaf het eerste deel), maar mijn geduld is nu op en ik moet echt meeschrijven.

Groetjes hoopvol

Hallo meiden,

Graag wil ik ook met jullie meeschrijven, ik ben Melissa en ben 21 jaar.
Ik heb in november (na 8 ronde's) een zwangerschapstest gedaan en hij bleek positief te zijn. Afgelopen dinsdag ben ik naar de verloskundige geweest en het bleek een eeneiïge tweeling te zijn, helaas is het eerste vruchtje na 5 weken gestopt met groeien en het tweede vruchtje is met 7,5 weken gestopt met groeien (ik dacht op het moment van de echo dat ik 10,2 weken zwanger was) dat was dus een enorme klap.
Nu moet ik afwachten totdat de vruchtjes loslaten en daarna gaan we weer proberen zwanger te worden.

Liefs Melissa

goede midddag allemaal..

Bloemetje, dat is een lastige vraag ik zou denk ik ook niet willen dat me vriend dan weg zou gaan, het kindje kan altijd te vroeg komen.. en bij ons in de familie is bijna iedereen te vroeg en me oma en me tante hadden alle 2 super snelle bevalingen dus haha ik wil niet dat me vriend me dan alleen laat.. moet er niet aan denken dat de bevalling begint en hij e niet op tijd is!

Iesy die misselijkheid kan je telkens last van hebben ja vervelend he me vriendin heeft 9 maand lang misselijk geweest vond dat zo sneu hoop echt niet dat ik dat krijg pfff

Hannes ikw eet niet hoe laat je naar de gyn moest, denk dat je er al gweest bent zo niet suc6!!!

Alle nieuwe mensen welkom!!

Lis bah wat vervelend zeg ! sterkte!!

Liefs mij

Hoi Lieve schatten,
Daar was ik weer hoor, hihi.

Greet,
Wat lief, speciaal berichtje voor Hannes, wat lief van je.

Lis,
Welkom, wat mij betreft, hehe, benieuwd wat ons opperhoofd zegt. hehe, vast ook welkom :)
Hehe.
Wat naar meid, een miskraam van een tweeling.
Wil je heel veel sterkte wensen. En hoop dat jullie er snel weer voor kunnen gaan.

Hoopvol,
Welkom. Hehe, al vanaf eerste deel meelezen, en niet schrijven, haha meid, ja, je hebt hier hoop te lezen hoor. Maar dat komt vast wel goed. Hihi.

Mama miranda,
Dit is topic met allemaal meiden tussen 21-23 jaar. die zwanger willen worden, en paar die zwanger zijn.
Welkom.

Anne,
ook jij bedankt voor je mening meid. Doet me echt goed om van jullie te horen wat jullie denken.
Tja, je hoort veel verschillende dingen. Maar denk dat ik er toch voor kies om te vragen of hij thuis blijft.

Hannes,
hoe was het bij de gyn?

Liefs

Hey meiden,

@hannes meis!! Ben benieuwd! Maar dat wist je al...........
@bloemetje hey!! Wat fijn zeg dat je bijna man ;-) het kindje heeft kunnen voelen!!! Super!! Enne mijn reactie op je vraag wist je al hihi!!
@anne heb je nu ook vakantie? of alleen je vriend?
@lesy zo misselijk meis balen!! En zeker keidruk op werk..
@cato jij bent vakantie aan het vieren en klussen......
@nieuwe meiden welkom gezellig!!! Weet niet meer wie het was maar heel veel sterkte met deze miskraam!

Ik heb nu vakantie tot vlgnd week dinsdag lekker. Vandaag ben ik precies 6 weken het is echt bijzonder net de verloskundige gebeld maar kan s ochtends een afspraak maken morgenvroeg dan maar doen!! Verder gaat het goed ben alleen hondsmoe en s nachts zo een pijn in me buik dat overdag me buik er beurs van is. Ik voel niet aankomen in de nacht dat ik moet plassen en dan word ik wakker door pijn. Ben gelukkig niet misselijk ofzo voel me best goed. Net ff laatste boodschappen wezen doen, zucht wat ik moest hebben hadden ze niet argggg kan ik morgen nog een keer. Vanavond op kraamvisite wel leuk!!! en deze middag lekker op de bank liggen moet nog hoop gebeuren maar kan er gewoon niet toe komen.

Liefs Greet

Heej meiden,
wat spannend voor je meisje, ik hoop dat je vandaag nog iets schrijft!! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!  ben erg nieuwschierig:)

even vies praatje maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.. heb nu zinds zaterdag avond een bruinige afscheiding (het zelfde als bij het begin of eind van de ongietijd) maar het is nog steeds maar een piep klein beetje en word niet echt rood.. ik moet morgen pas echt ongesteld worden dus zal wel gewoon een voorteken daarvan zijn.. baal er wel erg van!!
wou het even snel kwijt.. weten jullie wat het kan zijn als ik helemaal niet ongesteld word? vind het wel raar snap niet waarom ik dan niet meteen ongesteld word:( maar ja
genoeg over mij hoe is het verder met jullie allemaal?

liefs MD

Bloemetje
Haha, ja ik lees al vanaf het begin mee, maar kon me steeds inhouden om niet mee te schrijven. (ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben) Maar mijn geduld is nu echt op en ik kon me niet meer inhouden. Ben nu in mijn derde ronde en het begint weer spannend te worden, maar ik weet niet echt wanneer mijn NOD is.

Lis
Wat naar om te lezen dat je die miskraam mee hebt gemaakt. Dat wens je echt niemand toe. Veel sterkte er mee.

Meisje
Morgen testen? Spannend hoor, hoop voor je dat het raak is.

Iesy
Wat vervelend dat je misselijk bent, maar het is allemaal voor het goede doel. Hihi

Terug
Bovenaan