***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Meisje,
Wat balen, vervelend meid, hoop dat je dan snel ongi word, en jullie weer verder kunnen.
Dikke kus en knuffel voor je meid.

Hannes,
Wat een super nieuws. hehe, nu kunnnen jullie er weer tegen aan. Hehe.
En ja, die oliebollen, grr, ga het niet meer doen hoor, ook die gerookte zalm bekomt me niet meer. Boerenkool kan ik niet meer verdragen. Grrrr.
En dr is vast nog veel meer wat ik niet meer weg krijg.
Hehe, en de rennie deed gisteravond wonderen, voelde me zo beroerd dat ik een rennie heb genomen en daarna was het stuk beter.

Greet,
Dank je, komt wel goed hoor bij gyn, alleen ff zwangerschapsverklaring vragen, ff in me telefoon zetten dat ik het niet vergeet, hehe.
Het was gister lekker hoor, ook al was het een gele, haha.
Jij lekker gegeten? En heb je wel gegeten?

Hier vandaag weer meer pijn, maar moet toch echt hoop in huis doen vandaag. Wil dat vriend in een net huis kan blijven als ik weg ben, de was klaar is. Pfff, hehe, word bikkelen vandaag, en vanavond met de benen omhoog en niets meer doen, hihi.

liefs

Hallo meiden,
Wat een lieve reacties allemaal, bedankt :D
Helaas heb ik nog steeds geen miskraam gehad, de vruchtjes zitten er nog en het is nu afwachten totdat ze loslaten, de verloskundige heeft me wel curritage aangeboden maar dat heb ik eigelijk liever niet omdat ik bang ben dat ze iets beschadigen, maar dit is ook niets ik heb nog steeds alle zwangerschapskwaaltjes (misselijk, pijnlijke borsten en een hele sterke geur qua eten). Eigelijk zegt mijn lichaam steeds dat ik nog zwanger ben en mijn hoofd dat de vruchtjes niet meer leven erg vreemde periode is dit..

Hannes: Heb jij dat ook gehad of heb je een spontane miskraam gehad? En wat een goed nieuws van de gynacoloog, ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!

Meisje: Wat rot voor je, als je zolang over tijd bent komt toch de hoop weer, en is het toch weer een teleurstelling zo'n negatieve test! Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je weer aan een nieuwe maand kan beginnen.

Bloementje (weer niet meer zeker of jij het schreef): Ik zou het niet fijn vinden als mijn man 2 weken voor de uitgerekende datum een weekend weg zou gaan. Ik denk dat het voor jou ook niet echt goed is, je bent dat hele weekend dan toch erg onrustig...

Oowja Greet, ik las dat je 's nachts niet kunt voelen dat je moet plassen en dat het 's ochtends dat erg veel pijn doet, dit had ik ook en het bleek dat ik blaasontsteking had.
Zwangere vrouwen hebben sneller een blaasontsteking en voelen dit ook anders (dus geen branderig gevoel bij het plassen, maar idd je plas niet aan voelen komen en daarna buikpijn).

Hoi dames,

We zijn dr weer.
Hehe, dat mag ook wel weer na een week, hopelijk blijft hij het nu doen.
Hoe gaat het met iedereen?

Nu over hoe het hier gaat.
Eventjes kut. Sorry dames.
Ben vanmorgen van de trap gevallen. Met teen tegen de muur aangeknald en keihard op mn bekken terecht gekomen.
Dus om half negen naar de dokter, nadat ik eerst half uur onder koude douche heb gestaan om pijn proberen te verbijten.
Daarna dus naar dokter, die stuurde me meteen naar ziekenhuis.
Daar aangekomen bleek teen gebroken, dus nu in gips.(twee weken, daarna drukverband)
Toen
wilde ze me naar huis sturen, tja, niet dus he, daar ga ik niet mee
akkoord, had wat buikpijn, ze vertelde me wel dat het wss van de schrik
was, maar heb gezegd dat ik zeker wil weten dat alles goed was met ons
kindje. We gaan immers de feestdagen in. Dus hebben ze gekeken naar ons
kleintje.
Alles gelukkig goed, geen bloedingen te zien.
Dus nu weer rustig aan doen, verplicht bankhangen. grrr. ach ja, we komen dr wel weer doorheen.

Liefs,

bloemetje... gelukkig dat alles goed is met je kindje... wel vervelend nu moet je voet in het gips pfff  
ja het is niet normaal hoe lang het geduurd heeft voor de site het weer deed haha

Hier is het ook wel goed me vreemde verhaal stond al op hyves haha

Liefss

Joehoee...... hij doet het weer. Eindelijk, ik begon al te twijfelen of het aan mijn computer lag ofzo.

Bloemetje, dat was schrikken bij jou. Gelukkig is met de kleine wel alles goed. Dan beter je pootje in het gips dan dat er wat met de kleine is  denk ik dan maar weer.

Ik heb  nu  nu al een week lang van steken en een wat trekkend gevoel  in mijn onderbuik.  Soms voel ik niets en  een andere keer zijn ze best nog wel hevig. Niet dat het dan echt  pijn doet, maar het  is wel wat vervelend.  Tot nu toe heb ik een cyclus van 27 en een  cyclus vna 40 dagen gehad. Met een cuclus van 27  dagen zou ik morgen mijn NOD hebben. Ik vind het nu wel heel  spannend  worden. Zijn er ook meiden die dit herkennen? En wat betekende dat bij jullie?
Oh  ja, een beetje onsmakelijk, maar ik heb  nu ook al een tijdje hele donkere ontlasting

Groetjes Hoopvol

Hoi,

Hoopvol,
die kwaaltjes ken ik niet meid, maar ja, is iedere keer ook weer anders he.
Spannend hoor voor jou. Ik duim voor je.
En ja beter voet in gips dan dat er wat met kindje is, maar geen zwaardere pijnstilling mogen nemen is nu ook niet alles hoor. Ben best misselijk nu ook, van het late eten, de spanning, de pijn. Pfff, hehe.
Vervelend.

Anne,
Ja, bij jou ook spannend he.

Liefs

Terug
Bovenaan