***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

He meiden,

Ben ik weer. hard gewerkt vandaag.
Met jullie ook alles in orde?

@Greet; lieve meid, ik wil me ook nergens mee bemoeien maar ik vind niet dat jij je excuses moet aanbieden voor wat jij hebt neergezet. Jij bent altijd degene die iedereen overal doorheen probeert te slepen.

Iedereen hoopt op een kindje hier. Voor sommige is die droom al werkelijkheid voor andere nog lang niet. Tuurlijk mag iedereen hoop hebben maar telerustellingen doen iedere keer pijn! Hierdoor hoeft niemand te denken dat je hier geen hoop mag hebben!
Ik vind het juist fijn dat Greet en alle andere die al langer bezig zijn dan mezelf me bij de realiteit houden!

Niemand hoeft zich hier door mijn mening aangevallen te voelen. Het is mijn mening en doe ermee wat je wil.

kus

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato
23
14  januari 2009
4
1

Kim
23
14 januari 2009
1
1

Bon
22
14 januari 2009
2
1

Hannes
22
18  januari 2009
5
1 na mk

Waterman
22
21 januari 2009
12
1

Babygirl
21
28 januari 2009
1
1

Nathalie1985
23
30 januari 2009
1
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

MD
20
?? januari 2009
3
1

Lis
21
?? januari 2009
9
1 na mk

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

?
?
?
?
?

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Anne
22
na 3e ronde
1
11  sep 2009

Hoopvol
22
na 3e ronde
1
16  sep 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Anne
Ja/Nee
Nee
??
??

Hoopvol
?
?
??
??

Echo's of vk

Naam:
Datum:
Echo / vk afspraak

Hoever dan:
Tijdstip afspraak

Lesy
12/01/09
1e echo!
8wk 5dg
15.40 uur

Greet
22/01/09
1e echo

11.30uur

Anne
2/02/09
intake verlosk.
9 wkn
10.40

Bloemetje
04-02-09
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Hoopvol:

Banner Cato:

Goedemorgen meiden!!!
Het lijstje is weer goed, er zaten wel heel veel spaties extra in, dat scheeld nu weer wat ruimte! Hoopvol, je banner staat er nu ook tussen meid! LIEFS....

Zo, even bijgelezen haha. Er is niet super veel geschreven hoor! En we blijven wel lief voor elkaar hé?
Regel nummer 1 in dit topic

Zo, ben lekker tien uur uit bed komen rollen haha. Greet, ik heb woensdagavond gedoched hoor! Was heerlijk, had er eindelijk puf voor haha. Vandaag is mn schoonmaakdagje, dus lekker rustig. Moet alleen nog wat boodschapjes halen, mn schoonvader komt vanavond bij ons eten. Pff, niet zoveel zin in hoor! Moet ook nog alleen mihoen maken met kip, bah bah....Stinkt zo vind ik.

Bloemetje weer veel pijn aan voet en bekken? Meis, heb echt met je te doen!!! Woensdag had ik ook echt zulke zere bekken, kon haast niet lopen ervan. Weet niet wat dat is geweest, is nu weer weg. Maar bewonder je uithoudingsvermogen nu extra! Niet leuk is dat....

Cato, nog 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne, er zijn slechts weinigen die ook daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevallen. Je moet je er niet teveel op focussen hoor ;-) Maar wel leuke datum ja, hihi...

Uhm, de rest weet ik  niet meer...( we hebben ook zoveel nieuwe mensen inneens :p)
Maar waar is iedereen?? Ben ik hier weer de eerste???

Liefs van mij.

Cato,
Spannend meid, ik duim voor je. Hoop dat het raak is.

Lesy,
Net uit bed komen rollen, hihi, dat is laat, nou moet niets zeggen was er ook pas tien uur uit. hihi.
En al pijn aan je bekken? Hou je dat alsjeblieft wel in de gaten? En ga je op tijd naar dokter als je hier last van blijft houden? Want dat is erg vroeg hoor meid.

Hier vannacht heerlijk geslapen, eindelijk, hihi. Wat doet dat een mens goed zeg. Dat wil je niet weten, hihi. Vandaag is het redelijk te doen, vanmorgen met best wel pijn opgestaan, maar zakt nu beetje weg, gelukkig.

Liefs

Hé Bloem,

Wat fijn dat je goed geslapen hebt!!!!! TOPPIE! Dat doet een mens zeker goed haha. Ik heb ook gelapen als een roos, gister hele drukke dag gehad haha. Na werkoverleg om half negen heb ik mn man nog even te grazen genomen :p Had er nog net wat puf voor, dus hij was weer helemaal blij. Tja, ben tegenwoordig gewoon te moe om zulke dingen te doen haha, sorry. Jullie geen last van??
Ja het is alweer weg, maar was wel even vreemd. Deed best zeer, en dat kan nooit komen vana een uurtje schaatsen. Maar hou het wel in de peiling hoor!!
Bah, het is hier zoooo koud, maar de temp op 22 graden zetten gaat me wat te ver. Zal zo wel even op zoek naar een vest haha.
En zal even stofzuigen beneden, wordt je ook wel wat warmer van :p

Kuss

Hoi,

Lesy,
Haha, je man te grazen genomen, hihi.
Tja, dat het pijn doet, dat herken ik wel hoor, vooral nu word het onaangenaam.
Al moet ik toegeven dat wij sinds ik zwanger ben erg weinig elkaar te grazen nemen.
Maar komt ook door bekken, moe zijn, misselijk zijn, tja, en je lichaam dat toch wat anders word. Erg vreemd is het nu ook, dat als je het doet, dat je daarna kind voelt schoppen, heel raar vind ik dat, hihi.

En dat slapen, ja, heerlijk.
Zo, ga maar eens wat te eten zoeken, nog niet gegeten vandaag, foei foei.

Liefs

Lesy,
Te koud? Hier staat het op 20 graden, zit in een shirt met korte mouwen met daarover een hele lichte vest. En nog warm. haha.
Maar om de verwarming nu op 18 graden te zetten.
Gisteren kwam vriendlief thuis, ooh wat is het hier koud, hij gooide verwarming hoger, pfff, heb zitten puffen hoor, warm. haha.

liefs

Hahaha,
Dus jullie ook. Ben dan niet de enige gelukkig. Zie vaak genoeg die teleurstellende blik in z'n ogen, zo  van alweer niet? Nee sorry, het lukt nu echt niet. Dus was voor hem gister een leuke verrassing haha. Kan daar dan ook wel weer van genieten. Maar we doen het niet te wild, durf ik niet goed...En ja, jij zit inderdaad ook nog met je bekken. Ach, zolang hij er geen behoefte aan heeft....En anders moet hij zichzelf maar even helpen toch? (Doet ie van mij niet, haha, is tegen z'n principes :p).

20 graden daar? Pff dan kun je mij wegsjouwen whaha. ik heb dikke trui aan en vest eroverheen nu, gaat nu wel iets beter gelukkig. ik heb ook nog nix gegeten hoor, bahalve banaan. Jaja, hij zit er nog steeds in, maar voor hoelang?!

Had woensdag trouwens geen frikandel speciaal gehad, en dus ook geen kroket voor jou :-( Was tot VIER UUR! misselijk, en hebben toen maar een pizzapunt gegeten. Bij mij gaat de misselijkheid in zodra ik uit bed kom, en dat duurd 6-7 uurtjes. Dus vandag 10 uur uit bed, zit dan met de misselijkheid tot vier uur. Heb ik ondekt...Pfff.....Dus als ik werk en er half zeven uit ga is het dus 13:00 uur afgelopen. Zo gaat dat :-( Bah, nix aan hoor.

Eet smakelijk!!! heb je nog wat gevonden om op te eten?? hahah....
KUS

Terug
Bovenaan