***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

he bloemetje haha ja zo gaat het bij ons ook vaak dan vind ik iets mooi dan hij niet en anders om ook hahaha.... dus dat scheeld mekaar niet veel via de drukker en via internet?? ik had ook ooit een keer gehoord dat ze op internet goedkoper waren,, maar dat is dus niet zo.
nee wij hebben ook al gezet da we niet zo veel boeken halen want ik ben echt een twijfel kond hhahaha

babygirl.. dan kan het nog dat je eind janu. pas ongi moet morgen hoop het voor je..

en euh weet de naam niet gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs mij

1986anne: wat een mooie dag 9 september haha niet alleen omdat ik dan jarig ben maar ook vanwege de datum. 09-09-2009.

lena88: gefeliciteerd Meid geniet ervan.

@Greet: dat vind ik helemaal  niet voorbarig. Je kon het gewoon gratig meenemen..  Als je een hele babykamer aanschaft, dat is mijns inziens wel voorbarig.  De kans dat ik op een dag zwanger ben is vrij groot, dit hoort gewoon bij mijn voorbereiding. Iedereen is anders he.

@Bloemetje: dat de teleurstelling groot kan zijn, daar weet ik alles van.  Zo was ik  de vorige keer toch  behoorlijk teleurgesteld. Ook al probeerde ik mijn hoofd zo koel mogelijk te houden.

Kan je het echt voorkomen? Volgens mij niet.. ik denk dat iedere vrouw die zwanger wil worden elke maand weer hoopt op een zwangerschap en als het uit blijft, dan is dat  volgens mij  steeds weer  een teleurstelling. Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat het niet raak hoeft te zijn, maar ik krijg hier zo langzamerhand het idee dat je nauwelijks wat mag hopen.. jammer!

Hoi,

Meisje,
Nee meid, je kan het niet voorkomen. En je mag best hopen. Natuurlijk hoopt iedere vrouw elke maand dat ze zwanger is. En is het elke keer weer een teleurstelling als het niet is gelukt.
We proberen iedereen alleen beetje te behoeden om te hard te hopen.
Ik heb het idee dat je er erg veel met bezig bent, en dat is natuurlijk niet slecht, je weet zeker dat je dit wil. maar je kan er ook teveel met bezig zijn, wat vaak ook een zwangerschap in de weg staat.
Ik hoop dat ik mijn gevoel zo mag neerzetten?
Want dit is niet om je persoonlijk aan te vallen, ik wil alleen niet dat je erg teleurgesteld word.

Nathalie,
ja, 9/9/09 is wel erg leuke datum hihi. Anne heeft het goed uitgezocht hihi.
Hoe gaat het met jou, weer genezen?

Liefs

He Nathalie,,,

ja op internet komt te staan als ik het uitreken 11 sep.. maar de verloskundige zei 9 dus ja dat is echt een mooie datum hahaha had ik nog niet eens aan gedacht zag het net ineens staan :D me opa is de 14e jarig als het maar niet op diedag komt pfff haha dat is niets aan ik ben op de zelfde dag al me oma jarig vind ikook niks...

Liefs Mij

Hey!!

@anne dat is een leuke datum zeg!!!! Grappig.
@bloemetje rot ja om slecht te slapen dan lijkt het of je de hele dag achter loopt! heb je vandaag beetje rustig aan gedaan? haha volgens mij kun je beter maar ene boek kaartjes halen...............
@babygirl een streepje die weer verdween?!?!?! maar het kan dus nog!!!
@lena gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@meisje idd iedereen is anders gelukkig maar . Sorry had het echt niet zo bedoeld, alleen lijkt het me zo rot voor je als je dadelijk (mocht je niet zwanger zijn) kneiterhard met beide benen weer op de grond word gezet! de teleurstelling altijd weer zo erg. Maar je moet doen waar je je lekker bij voelt! Zal me mening voor me houden

Liefs Greet

Lena,
Gefeliciteerd.

Greet,
Ja, rustig gedaan vandaag. ik merk dat lichaam dat echt nodig heeft.
Alleen word ik me gips zo zat, pfff, zweet, plakt, voelt niet fris, zit niet lekker meer.
En een boek, nee hoor, want in een boek stond er dus werkelijk niets leuks in, haha, nou ja, dat vonden wij.

Liefs

hey bloemetje je begint verstandig te worden  hihi. Hopelijk mag je gips er volgende week af meis, kan me voorstellen dat je dat behoorlijk zat word. Succes met de kaartjes

o ja en met me mening voor me houden bedoelde ik dat ik altijd zeg wat ik denk en tja dat is niet altijd tactisch.......... sorry

Terug
Bovenaan