***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hey!!!

@bloemetje lekker geslapen dus!! Mooizo...... weet nu al niet meer   wat je verder had geschreven
@lesy zo misselijk bah bah lijkt me vervelend!! en koud haha kan ik over meepraten brrrr. en ja rustig hier maar jij was ter niet dus wat wil je!! haha.
@cato hoe is het in de klas? ik duim en brand kaarsjes!! meid we vinden het net zo spannend als jouw!! weet dat we aan je denken hoor!!

Heb nu lekker vrij! moet eigenlijk de stad in nog kado kopen maar heb geen puf zal toch moeten zo want vanavond feestje jakkie ook al geen zin in!! Dit is echt mijn zwangerschaps kwaal, moe en nergens zin in.....

Kus

Hey Greet!

Ik ben ook zooo moe en heb ook nergens zin in, net als jij. En ben dus misselijk en heb balonnen....Dat zijn mijn zwangerschapskwaaltjes. Emotioneel ben ik nog niet zo eigenlijk. En verder van de hormonen heb ik ook weinig last. Ben wat dat betreft best wel mezelf....Gelukkig.
Dus ja, ben hier niet zo vaak, gewoon te moe voor. Dus jullie zullen mijn teksten op moeten vullen haha!!

Mn moeder belde net, ze komt me vanmiddag even helpen met het huishouden!!! Erg lief is dat zeg....Heb er nu al zin in haha. Moest ook even een soepje nemen, hopelijk voelde ik me dan beter. Ze is best wel een schat! Dus dat probeer ik eerst even te doen, soepje eten. En daarna moet ik me toch echt even naar de winkel slepen.

Liefs....

Lesy,
Ja, inderdaad, als ie wat tekort komt, tja, nu ff zijn probleem hoor, moet er vaak echt niet aan denken.
Ja, verwarming staat hier altijd op 20 graden, het tocht ook behoorlijk hier (oud huis)
Als ik hem kouder zet dan koelt het meteen heel erg af. Hehe, vest heb ik ook al uitgetrokken hihi.

Greet,
Vergeten wat ik heb gezegd, meid toch, begint dat ook al, de zwangerschapsdementie nee hoor, heb ik ook hihi.
En toch maar ff stad in dan he meid, daar heb ik nou net wel zin in, ff ruilen?

Liefs

Lesy,
Weet je moeder het eigenlijk al? Ja toch he?
Wat lief dat ze komt helpen,pff, gebeurd hier niet, moet het toch zelf doen, ja strijk doet me schoonmoeder af en toe, maar de rest komt eigenlijk nog steeds op mezelf neer, die vriend van mij beloofd elke keer te stofzuigen en te dweilen, nou dat dweilen beloofd ie al een week, stofzuigen vanaf dinsdag, nou vanavond moet hij, anders hehe.
En die hormonen, meid dat komt nog hoor!

Liefs

@lesy jou teksten opvullen doen bloemetje en ik wel haha of niet bloem! O ik ben af en toe wel emo, maar dat komt meer om dat ik dan pist ben dat ik niet kan wat ik wil ivm moe....en dan lucht een jankbui wel op!! haha! Lief dat je ma komt helpen neem er maar lekker gebruik van!
@bloemetje is okay ik neem vandaag en morgen jouw gipse poot en je dikke buik..... kan ik vast het schoppen voelen ;-) gnagna...................!!!!!!!

Kus

bloemetje geeft tie vent van jouw een schop onder zijn hol zuigen en dweilen zal tie haha je bent te lief voor hem...

Kus

Ja mn moeder weet het al hoor! Gelukkig wel, ze heeft ontzettend veel tips enzo en krijg nu ook meer aandacht van haar. Dat vind ik alleen maar leuk :p
Kop kippensoep staat nu naast me, maar die geur...Oeh niet teveel ruiken nu ;-(
Ow haha, jou man vind het dus niet zo leuk dat ie moet helpen. Mijn man stelt niets uit. Hij helpt me als hij ziet dat er nix gebeurt is in huis haha. Dat gaat dan wel gepaard met wat gemopper, maar hij doet het wel. Hoef nix te vragen haha....das makkelijk.
En die hormonen mogen wat mij betreft nog wel even weg blijven. Haha :p

Okeej, nu eerst een slokje....langzaam.........langzaam.......bah...

Hoi,
Lesy,
Mag ik die man van jou dag lenen? Nee die van mij blijft zo lang zitten tot ik aanstalte maak om het zelf te gaan doen en dan word ie chaggo, want ik moet het niet doen, nee, doe jij dan eens wat. Toch?
Maar ik ga het hem leren hoor, laatste dagen is ie lekker vroeg thuis,3kwartier eerder dan normaal(hoezo hij blijft altijd te lang op werk) kookt voor me doet meestal de afwas en laat hond uit. Terwijl ie normaal thuis komt en op de bank gaat hangen.
Dus hehe, er zit al verbetering in hoor. Heb hem ook verteld dat hij vanaf april meer mag gaan doen, haha, je had hem moeten zien kijken.

Greet,
Ja, wij kletsen het hier wel vol hoor, haha, ben ik goed in. In kletsen, weet je, dit ga ik wel missen na bevalling, nu kan ik niets en zit ik dus veel hier, maar dan heb ik hond,kindje,huishouden, hehe, word druk dan.
Maar kijk er ook naar uit, ik wil weten hoe ons kindje eruit ziet, ik zou willen dat het nu al april was.

Liefs

Terug
Bovenaan