***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Lesy,

Yes, alles goed, heerlijk meid. Alleen zo beroerd vandaag, dat is dan weer minder he. Vervelend is dat.
Ook vervelend dat je steeds andere vk hebt.
Ervaar het nu niet, heb de gyn, maar ja, voor zelfde geld beval je en is je eigen gyn er niet, heb je alsnog een ander.
En als ik dan weer thuis kom dan komt vk waar ik ben geweest voor de nacontrole, maar, daar heb ik er maar 1 van de 3 van gezien, dus ook weer onbekende, en dan ook nog kraamzorg, aah allemaal onbekenden die ik nooit heb gezien aan me lijf. Maar ach ja, denk dat het op dat moment niet boeit hoor, zolang alles dan maar goed gaat met kindje.

Hier is kindje vandaag weer drukker, gister niet, nu alweer druk aan het schoppen, hihi.

Liefs

Hoi lieve meiden,

Lesy, wat heerlijk om te horen dat alles goed was!
Zal voor je vriend inderdaad ook wel leuk geweest zijn, eindelijk een beetje tastbaar gemaakt!
Vraagje; zou je mijn banner opnieuw willen wegzetten? Mijn nieuwe NOD is 8 febr.
We gaan er maar weer voor!

Hoopvol;dank je voor je medeleven.   Ik baal ook echt verschrikkelijk maar ik moet de schouders er maar weer onder zetten en doorgaan.

kus

Goede morgen allemaal..

Hoopvol.. nee bij ons duurt dat allemaal wat langer.. hier krijg je met 9 weken de intake en met 11 of 12 weken de eerste echo. omdat je dan alles wat beter kan zien.
Heb niet veel kwaaltjes alleen af en toe zere buik gisteravond ook heeel erg was zo bang dat het toen mis ging durfde vanmorgen amper naar de wc..
en heeeeel soms wat misselijk en heb wel meer trek aan eten haha

Iesy mooi dat alles goed was weer een lekker gevoel haha

Bloemetje dus je kindje was lekker druk gister.. ja al die vreemde mensen haha mag er ook niet aan denken ik wil denk ik toch niet zo veel kraamzorg hebben alleen smorgens ff en verder niet...

Groetjess Mij

Goedenmorgen meiden,

Even kort laten weten hoe en wat.
Gisteren is mijn afspraak afgezegd bij de dokter en nu moet ik straks heen dus ben benieuwd hoe en wat dan.
Vanmiddag mijn zusje haar verjaardag vieren hier in balorig.

Vind leuk om te horen van de meiden die zwanger zijn dat het goed gaat.
Meiden waar ik zo benieuwd naar ben ...
krijgen jullie je buikje al?
voel je je baby al?
(dit is meer voor de meiden die net zwanger zijn) ... ohh en hoe en waarneer melden jullie het op je werk?

Liefs babygirl.
fijne dag allemaal

Ohh en bloemtje wat fijn dat je gips eraf is.
Nu even van die pijn af komen en dan kan je weer wat makkelijker je dingen doen.
Gaat het nu al wat beter?

Liefs babygirl

Goedemorgen,

@Iesy: Bedankt voor het invullen van mijn informatie en het aanpassen van mijn banner. Er zijn de laatste dagen inderdaad maar weinig berichtjes geplaatst. Jammer is dat.
Ik hoop voor je dat je vandaag weer een goede dag zult hebben.
Jij woont toch ook in Friesland? Ga je dan ook toevallig naar het MCL voor je echo. Ik moet daar wel naar toe.

@Bloemetje:    Mooi dat je je kindje weer wat meer voelt. Dan lijkt mij zo'n mooi gevoel (tot het moment dat ze zo hard schoppen dat het pijn doet).

@Anne: Dat van die pijn komt mij bekend voor. Soms heb ik ook dat het mij echt pijn doet. Laten we er eerst maar van uit gaan dat alles goed komt.

Liefs

Hoi,

Hoopvol en Anne,
die buikpijn is meestal wel normaal hoor, heb ik ook gehad. Is af en toe niet prettig, en heb je idee dat het fout gaat.

Babygirl,
Ja, idd prettig dat die gips weg is, maar de pijn niet, pff, word alleen maar erger en de paracetamol is weer uit de kast. Erg veel pijn in teen, en enkel die laatste twee weken ook meer en anders belast is, en heb een onwijse pijn in me bekken. Heb ik tot nu toe nog niet zo erg gehad, had net zelfs ook echt moeite om mezelf aan te kleden .
En ik voel de kleine inderdaad al goed, maar ja, ben alweer bijna 27 weken.
En mn buik daar kan je niet meer omheen hihi.
Spannend meid, straks dokter, ik duim voor je en denk aan je.

Cato,
Wat balen meid, grrr, hoop zo dat het volgende ronde wel lukt, dit moet jullie jaar worden!!!

Hier gaat het dus niet erg lekker, veel pijn, bij zitten, lopen, grr, liggen gaat nog, maar hele dag liggen is ook slecht.
Dus we kijken maar vandaag, t word in ieder geval niets doen. Weet ik wel zeker.
Net wel ff nieuwe kleertjes in water gezet, me moeder zei dat ik dat moest doen, dus, hihi, dat hebben we net ff gedaan.

Liefs

Hey meiden!!!

Poeh, kwart voor 12 uit bed hier, maar vandaag kan het en neem het er lekker van. Fulltime werken is me wel wat zwaar nu, vooral door de misselijkheid 's ochtends en de vermoeidheid. Maar heb mn nieuwe rooster al ingediend haha, maar die gaat pas in december in, na mijn verlof. Ga dan lekker 25 uurtjes in de week werken ;-) ZIN IN!!!

Hoopvol, ja voor mijn 20 weken echo moet ik een afspraak maken in het MCL. Je vliegt van hot naar her zeg haha, moet er ook al bloed laten prikken z.s.m. maar dat doe ik dan wel volgende week. En kraamhulp regelen etc. Pfff....Vind er nix aan om dat allemaal te regelen, maar het moet binnenkort wel. Welke keuzes heb je eigenlijk in kraamhulp??? Bloemetje, wat heb jij??

Babygirl, ik krijg nog geen buikje hoor, laat staan dat ik de baby al voel. Ik denk eigenlijk dat het bij mij lang zal duren voordat je wat ziet, ik weet niet waarom maar zo'n gevoel heb ik. Maar vind het allemaal heel spannend zeg, hoe alles gaat. Heb er wel zin in als onze kleine er straks is!!

Vanochtend bandenpijn gehad geloof ik, voor het eerst. Het waren soort van strekkerige steken rondom mn baarmoeder en duurde ongeveer een half uurtje. Waren wel gemene pijntjes zeg!!! Ben blij dat het nu weer over is....Hihi. Zit nu aan een verse kokosnoot te eten, hmmm zo heerlijk is dat! En waar ik nu vooral gek op ben zijn petit pain met ham, kaas, komkommer, tomaat en ei :p Oehhh......Hebben jullie ook al gekke dingen die je eet en daar anders nooit een behoefte aan had? Ben wel nieuwsgierig haha.

Bloemetje, veel pijn meis?? Ja elke dag bij jou hé, zou er moe van worden. Hoop echt dat dit zo niet je hele zwangerschap gaat, dat je nog wel even kunt genieten meis. Je moet nog 3 maanden hé? Vind je het niet spannend? Lees je ook al van alles over bevallingen enzo? Ze gaan natuurlijk eerst kijken hoe je placenta ligt hé? Daarna kunnen ze zeggen of je op de normale manier kan bevallen of dat het een keizersnee wordt toch? Ben erg nieuwsgierig meid, laten we op het beste hopen dan maar!! Enne, ja vandaag maar rustig aan doen he?? Er zit nix anders op!

Ahhh ik moet nog zoveel doen vandaag!! Eten kopen haha, schoonmaken, wassen....Ach één voor één dan maar. Wil eigenlijk de echo ook nog even aan mn moeder laten zien. Dus moet straks maar even opschieten. Manlief moet niet zeuren, ik kan gewoon niet alles meer doen in huis, ik werk OOK fulltime en heb bijna alle huishouden voor mijn rekening. Maar ja, nu gaat het zwanger zijn ook enorm veel energie kosten en moet hij me maar wat helpen af en toe. Hij snapt niet dat dit zoveel van me kost, wel jammer. Moeten het maar eens opnieuw over de taken hebben.

Liefs van Lesy....

Terug
Bovenaan