***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goedemorgen meisjes!! Lekker geslapen???

Welkom waterman1986 en engeltje1987. Wanneer is jullie NOD precies en gaan jullie voor de eerste?? En in welke ronde zitten jullie?  Erg leuk dat jullie met ons mee komen kletsen, het wordt hier lekker druk. Enne, vind het leuk dat er nog iemand 21 is! Wat is jullie motivatie om zo vroeg al aan kinderen te beginnen? Ben gewoon nieuwsgierig hoor haha....

Haay bloemetje meissie!! Dus, weer wat last van de zwnagerschapsklachten? Is dat positief of negatief? Kan me voorstellen dat als  je al even zwanger bent je die klachten liever niet hebt en voelt. Maar gelukkig eet je goed, en dat is natuurlijk het belangrijkste hé. Hoop dat je dinsdag helemaal opgeknapt bent, want de hele week thuiszitten is ook niet alles. Of wel??

Cato, was fijn dat het toch best wel goed is verlopen met je schoonouders. Altijd jammer he, als het niet goed klikt of als er spanningen in de gesprekken zitten. Dan moet je je inderdaad zo aanpassen.

Bij mij ging het gisteren ook wel goed tijdens het wokken. Vaak heen en weer lopen hihi. Het eten was echt heerlijk! En wat heel grappig was, het was opzich best rustig, elk er zaten alleen maar gezinnen met 3 of 4 kleine kinderen! Zelf baby's. Heb me dus ontzettend vermaakt want er was zoveel om naar te kijken haha.

En bloemetje...eigenlijk twijfel ik wel een beetje of ik zou willen weten wat het wordt. Beide hebben voor- en nadelen denk ik. Mijn man wil het sowieso dus niet.....

Liefs lesy.

Hoi,

Lesy,
hehe wat leuk he, dat kijken naar die baby's.
En fijn dat het ook bij jullie is meegevallen.
Ik ben wel blij dat die klachtjes weer terug komen meid, zo weet ik dat het goed zit. hehe, en ze zijn er in mindere maten dan eerste weken hoor, toen was het echt vervelend.
Heb nu vaak last van bandenpijn, s ochtends nog misselijk, moeiheid begint alweer wat te minderen. Zoals vanmorgen was ik echt best misselijk, hehe, kreeg me broodje maar amper door me keel, dat is dan weer niet leuk, maar ach, het hoort er allemaal bij.

Meiden, nog wat, als jullie vinden dat ik het teveel over mn zwangerschap heb en het vervelend is voor jullie, melden jullie dat alsjeblieft?

Liefs

Jaa zeker heel leuk! Ik kon mn ogen er maar niet vanaf houden. Op een gegeven moment gingen ook onze gesprekken over baby's. Mn schoonmoeder vertelde over haar eigen bevalling en het baby zijn van mijn man en zijn 2 zussen. Vond het erg boeiend, maar  dat moest natuurlijk niet teveel opvallen haha. En ja hoor, vraagt zijn zusje weer: Zijn jullie al bezig? Gelukkig zei mn man nee haha. Ik vind dat zo vervelend als je dat vragen..........

Ja die klachtjes horen toch bij de zwangerschap he...daar moet je enigzins wel van genieten. Zo voel je je wel echt zwanger inderdaad. Hoe voelt bandenpijn eigenlijk? Hoe herken je dat als zijnde bandenpijn? Ik vind het juist heerlijk om te horen hoe jij je zwangerschap ervaart. Dus lees graag wat jij te vertellen hebt. Tenslotte staat dat ons allemaal te wachten (als het bij iedereen mag lukken). Kunnen we met het een en ander al rekening houden.

En als je wilt weten of het een jongen of meisje wordt, aantal kenmerken:
-Een jongetje zit meestal voor, een meisje zit meer om je heen (buik).
-Bij een jongetje heeft de vrouw meestal een gave huid tijdens de zwangerschap.
-Bij een meisje zit de vrouw meestal onder de puistjes (geen gave huid).
Dat komt omdat er meer oestrogeen naar een meisje gaat omdat een jongen dat veel minder nodig heeft. En dat tenkoste dus van je eigen huid. Je kunt altijd even pendelen natuurlijk....bij mn moeder klopte het beide keren!!

(Zal nu naar bed....mn mannetje wacht op me ;) Tot straks meiden..........
Groetjes lesy.

hoi lesy87

ik zou aankomende woensdag weer ongi moeten worden ben wel erg veel misselijk en moe al en dat heb ik normaal nooit  maar ik hoop dat het eindelijk zo ver is.
wij zitten nu in ronde 9 dus van ons mag het wel een keer.
dat ik zo bewust jong moeder wil worden zit eigenlijk ook wel een beetje in de familie maar ook omdat mijn vriend 5 jaar ouder is dan mij en wij allebei zoiets hebben van oude papa's houden we ook niet zo van..

groetjes

Hoi,

Lesy,
Wat leuk, erg mooi hoor, die foto,hehe. zo schattig.

Waterman,
ik duim voor jullie, hoop dat het deze keer wel raak is dan, goede tekenen,hoop dat het zo is.

Hier gaat het steeds beter. Wel blijf ik morgen nog thuis, voel me nog niet helemaal top, was aan het webcammen met me vader vanmiddag, zegt ie, nou, je ziet er nog niet goed uit hoor.
En bedankt, hehe.

Ik heb trouwens erg leuk uitje in het vooruitzicht.
30 november ga ik met paar vriendinnen naar een zwembad in nijmegen, geen gewoon maar een soort verwencentrum ofzo, haha. leuke baden, sauna's(mag ik alleen niet in) hele hoop behandelingen kan je daar reserveren. Heb er erg veel zin in. Me vriendinnen zeggen, meid, nu moet je nog lekker genieten en iets leuks doen, hehe ze hebben er ook erg veel zin in om me buik telkens te zien groeien.
In februari willen ze het ook nog keer doen, en nemen dan camera mee om me buik op de foto te zetten, hahahaha.
Geen van al onze vrienden zijn hiermee bezig, maar vinden het wel helemaal super, en volgens alles op de voet, is erg leuk.

Meiden, ik hoop zo dat jullie me snel opvolgen.

Liefs

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      
 /  
Uitgerekend          

lesy87
21
1
12-10
1

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

waterman86
22
9
22-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy
21
2
12-11
1

bloemetje85
23
4
-
1

17 april 2009

Zoww, iedereen is er weer bij volgens mij ;)

Naam                                

Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      
 /  
Uitgerekend          

Oktober

j_v_m20
23
5
18-10