***Meiden van 21/22/23 jaar***

Ow haha  sorry... Ik dacht voor jouzelf! Jij moet nog een weekje wachten. Hoop zo dat je zwanger mag zijn! Dat zou geweldig nieuws zijn natuurlijk. Er is hier nog maar 1 zwanger en dat moeten er veel meer worden hé... Ow lasagne is heerlijk zeg!! Dat maak ik meestal toch wel 1x in de 2 weken als het lukt ;) Gewoon lekker makkelijk hoor, met zo'n pakje van Honig. Doe er ook altijd spinazie doorheen.  Hoe maak jij het altijd?  Ow wat gaat de tijd snel, zes uur moeten we ook al weg. Moeten nog een half uurtje rijden voor we bij het wokrestaurant zijn. Geniet van je lasagne en van de avond natuurlijk (Ga je filmpje kijken?).

Verder voor iedereen ook een fijne avond, geniet ervan want voor je het weet is het weekend alweer om ;) (Des te beter haha...)

Spreek iedereen morgen wel weer.........XXXjes lesy.

hallo dames
ik ben nieuw hier en vind het leuk om alle verhalen te lezen,ook al vind ik het ook wel eens moeilijk om bij aneren ook te lezen dat ze er zo lang op moeten wachten.
ik ben zelf op  4 januari met de pil gestopt en nog steeds niet zwanger...
iedere maand is het weer afwachten...ik moet nu  zelf dinsdag weer ongi worden...
hopelijk is het nu wel een keer  raak.
ik ga liever nog niet naar de HA heb niet zo'n fijne arts.
dus heeft nog  iemand tips dan hoor ik het graag.
en voor de gene die al wel zwanger zijn, van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
prettig weekend allemaal.

Hoi Waterman, Welkom.
Van januari alweer, is ook alweer eventjes, hoop dat het snel raak is bij jullie.

Cato, lasagne, lekker, hehe, mag ik aanschuiven :p wij hebben shoarma op, had ik even echt trek in, hehe, en sinds ik zwanger ben, wil ik toch wel steeds hebben waar ik trek in heb. hoe ging het met je schoonouders?

Lesy, lekker gewokt? En ook gezellige avond gehad?

Hier gaat het beter dan gisteren, merk dat nu de zwangerschapskwalen weer komen opzetten, waar ik afgelopen week weinig last van had. nu ik weer wat meer heb gedaan, bandenpijn, misselijk en moe.

Fijne avond dames.

Liefs

nou ik ben 21 jaar en wij zijn ook proberen zwanger te worden:D
dus mij   mag je ook in het lijstje zetten :p

nog 2 weken tot mijn nod! zit dus nu in mijn vruchtbare periode, dus extra veel klussen haha

Goede avond allemaal.

Zo heb alles weer ff gelezen .

Bloempje:   Mooi dat je op knapt, ik zou maandag ook nog lekker thuis blijven als ik jou was nog ff   weer goed bijkomen tot je weer beter bent , anders heb je het zo weer te pakken.

Lesy: Wat vervelend als je schoonouders zo streng met het geloof bezig zijn, daar zou ik ook niet tegen kunnen.

Nou wij hebben vanavond ook lekker makkelijk gegeten ik moest vandaag werken van 7 tot 17.30 maarja dat werd 18.00uur dus hebben maar ff wat bij de cafetaria gehaald is ook wel een keer lekker haha, en wij gaat dit weekend niks doen want moet morgen ook werken van 7 tot 15.30 dan heb ik na die tijd geen zin om nog op visite te gaan is me dan al te laat.

iedereen een fijn weekend verder.. en tot morgen ga nu ff bij me mannetje zitten

Liefs Mij

owja bloempje.

Dat wordt een moeilijke keus dan of je het nu wel of niet wil weten wat het wordt.
Wij zijn nog niet eens zwanger en hadden er laats al een discussie over, ik wil het niet weten en me vriend wel  vervelend is dat dan he haha

Hoi Meisjes,

Mocht weer lekker even bijlezen. heb echt heerlijk uitgeslapen vandaag,dat mag ook weleens vind ik hoor!
Leuk dat er weer wat nieuwe meiden mee komen kletsen.
Nou bloempje, als je shoarma hebt gegeten zal het alweer een stuk beter gan hoop ik he! Ik weet wel dat mijn ventje het echt niet erg zou vinden als ik door een zwangerschap extra veel zin in shoarma zou hebben,hihi.
En ja dat is een echt dilemma met je vriend, maar ik denk dat hij vast uiteindelijk toe zal geven hoor, zo zijn die mannen nou eenmaal haha!

Het bezoekje van mn schoonouders viel in principe nog mee, tja dan wordt er weer gepraat over allerlei onzin en dan hopen ze dat het niet opvalt dat de situatie erg ongemakkelijk is. Maar we hebben het weer gehad!
We gaan vinmiddag lekker bij mn petekindje op visite, ook wel erg gezellig en ik heb morgen nog een extra dagje vrij das wel heel lekker!
Meiden hopelijk hebben jullie ook nog en fijne zondag.

dikke zoen van mij

Goedemorgen meiden,

Was ik weer. hehe. Hoezo verslaafd? Ik, nee hoor.

Cato, ik denk niet dat vriend zo snel zal toegeven hoor. En niemand werkt met me mee om te zeggen, hee leuk om het op voorhand te weten, iedereen met wie je het er over hebt zeggen zelfd, nee, zou het niet willen weten, ja dat werkt natuurlijk ook weer niet he.

en gelukkig bezoekje weer gehad, en fijn dat het nog meeviel. hihi.

lesy, jij ging toch ook uit eten met je familie? hoe is dat gegaan meis?

Hier gaat het beter, wel nog behoorlijke hoofdpijn, en nog last van me oor en hoesten, maar er zit verbetering in, morgen nog dagje thuis blijven, en dinsdag weer aan de slag.

Ps: deze week was het geen zin in eten niet echt aanwezig hoor cato, ziek of niet ziek, hehe, had nog wel trek in alles hoor.

Liefs

Terug
Bovenaan