***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Greet,
al lekker druk geweest vandaag. Hehe, ik niet hoor,net ff boodschappen gedaan,
en zelf getild, aaaaaaaah, had ik niet moeten doen, nu bandenpijn. Grr,
Me vriend was sporten, normaal is ie 13u thuis, belde tien over een, ja, ben nog ff op me werk, vertrek nu, belde minuut geleden weer. zo, lang fietsen, is er wat gebeurd, ik vertrek nu, grr, flikt ie me voor tweede keer, gister ook al, als ik me dan niet lekker voel vind ik dat echt niet fijn, sta hier ook met eten voor hem, ja, moet ie wel komen.

wat hij van winnie zei, waar heb je dat nu weer gehaald.
Drie keer moeten vragen vind je het wel mooi, ja hoor, vind het wel mooi.
Had me toch een andere reactie verwacht. .

Zo, hehe ga met me deegrol klaarstaan meiden, nee hoor, doen we niet hihi.

Fijn weekend lieve meiden.

SHIT man, ik had een heel groot bericht getypt en alles is inneens weg.........!!!!!!!!
GRR mn stemming is nu helemaal weg...Sorry meiden, hier kan ik niet tegen.

XXX lesy.

Zo, ik typ het voortaan wel in MS Word. Daar heb ik tenminste geen kans van dat mn bericht zo spontaan verdwijnt. En beetje bij beetje, want zo’n grote lap tekst is ook erg riskant. Heb nu alleen geen zin om alles weer te typen wat ik zonet allemaal al had, de lol is er nu een beetje vanaf. Hou het dus kort, srry. Greet, als jou blaasontsteking erg vaak per jaar terugkeert is het misschien iets dat je een preventieve onderhoudsdosering krijgt van een blaaskuur. Gelukkig werken die alleen op de blaas en heeft de rest van je lichaam er weinig last van. Want steeds blaasontsteking is ook niets natuurlijk. Ik laat mn man liever niet boodschappen doen, hij vind er nix aan en neemt vaak het verkeerde mee ja. Net zat ie ook weer te zeuren dat ik te lang duur, dus dan is de lol er voor mij ook af als hij zo doet. Cato, ik ken je verhaal. Ik kan soms mn schoonouders ook wel schieten. We zitten absoluut niet op één lijn zeg maar (gaat voornamelijk over geloof). Maar ja, je hebt het niet voor het uitzoeken he. Moeten er maar mee leven. Bloemetje, ben blij dat jij je alweer wat beter voelt. Leef echt met je mee. Enne, ik kan jou ook niet echt helpen met je probleem..ik zou het zelf namelijk niet willen weten. Dat lijkt me heel bijzonder gewoon. Wij hebben niet echt plannen voor het weekend, we gaan alleen vanavond even wokken met de familie bij de chinees. Kan ik weer eens een biertje drinken haha.
Nou ik zal even het huishouden doen, en lekkere verse kippensoep maken hihi.
LIEFS.........

Nou de kippensoep is heerlijk, maar het huishouden wil niet......heb gewoon geen energie, weet niet waar dat aan ligt hoor. Heb gelukkig geen last meer van ongipijn. Alleen wel wat emotioneel...  En heb ook het idee dat de meeste ongi alweer weg is, terwijl ik het nog nooit zo kort ben geweest?! Nu 3 dagen last van. Hmm, nou ja...hou het wel even in de gaten. Moet zo nog even dwijlen en misschien ga ik nog even een uurtje op bed. Daar kan ik echt zoo van genieten hé..Waar is iedereen??

Groetjes lesy.
ps. bloemetje wat naar voor je dat je man niet zo reageerde als je had gehoopt. Zie het al helemaal voor me. Mijn man zou ook wel eens  zo sneu kunnen doen...Af en toe is het niet eerlijk. Ik kon em vandaag ook wel wat aandoen. Hij kan me altijd zo leuk vertellen wat ik allemaal moet gaan doen (bv. in huishouden). Ik heb daar zo een gloeiende hekel aan.......

He meiden,

Beetje rustig in het weekend hoor!
Tja we zijn gewoon allemaal flink aan het zenuwen of aan t afwachten totdat we weer kunnen klussen,saai he!  
Kippensoep klinkt wel heel lekker hoor Lesy! Tja bij mij ook niet echt veel uit mn handen gekomen vandaag, ik heb niet echt mn dag. Ik voel me echt opgeblazen,getsie.
En bij mijn schoonouders is het wel extreem hoor, ik ga ze nu na 4 maanden voor het eerst weer zien. Schoonmoeder is manisch depressief en reflecteert dit heel erg op mij, maar goed na me daar 7 jaar druk over gemaakt te hebben heb ik nu sinds een paar maanden rust en voor mij hoeft het ook allemaal niet meer!
Maar als ik zo vrij mag zijn Lesy, hebben jij en je vriend een andr geloof dan omdat je schoonouders daar problemen mee hebben?
@ bloempje Ik hoop dat je na het weekend echt lekker helemaal opgeknapt zult zijn en dat we dan ook alle fijne dingen van je zwangerschap met je kunnen delen!

groetjes

ps ik weet niet meer wie het vroeg dacht Greet, ik heb een engelse bulldog van 7 maanden, echt een schatje hoor!

He Cato, jij bent er dus nog wel hihi. Hoezo want jij totdat je weer kunt klussen? Jou NOD is toch 25 oktober? Moet je niet eerst afwachten of je zwanger bent of niet? Ik ben inderdaad druk aan het wachten totdat we weer kunnen klussen. Volgende week gaat het weer gebeuren hihi. Enne, jaaa heerlijk: had echt even zin in kippensoep. Maar zit nu alweer aan een bekje thee. Ff theeleuten en berichtjes typen. Tja nee, het is echt onze dag niet, kun je wel zeggen ja. Ow om de vier maanden zie jij je schoonouders? nee 3x per jaar is niet zoveel nee. Dan zie ik ze dus toch nog vaker! En srry dat ik het zeg, maar aan een deppressieve schoonmoeder heb je dan niet zoveel nee. Alleen geklaag aanhoren ;) Enne, even over mijn situatie: mn schoonouders zijn zwaar reformatorisch (christelijk) en we hebben daardoor vaak meningverschillen en soms wat ruzie. Zij vind bijvoorbeeld dat:
- Vrouwen alleen rokken en jurken mogen aanhebben...
- Je geen 'wereldse' dingen moet doen (denk aan bios, tv kijken, concerten, radio)...
- Je 2x op een zondag naar de kerk moet...
- Je moet tijdens het eten 2x bidden (ervoor en erna) + bijbellezen....
Snap je wat ik bedoel? Het hoeft toch niet zo extreem??? Ja dus daar hebben we vaak problemen mee zeg maar. Wij geloven wel, maar je kunt ook te ver gaan.

Groetjes lesy.

Daarom ben ik ook op mn 20e getrouwd:
GEEN SEX VOOR HUWELIJK EN NIET SAMENWONEN!!!
Die sex deden we dan wel stiekem, maar we wilden toch graag meer bij elkaar zijn. Toen zijn we maar getrouwd en wonen nu dus een jaartje samen.....
Het is niet erg, zo jong trouwen....maar schoonouders hadden wel veel invloed zeg maar. Heb er gelukkig nooit spijt van gehad, dat niet.......
LIEFS........

Hoi lesy,

Aha ik snap het ja, dat die regels wel erg streng zijn om na te leven.
Ik bedoelde het klussen ook niet voor mezelf maar voor o.a. jouw! hihi.
Ik ga lekker lasagne maken nu.

groetjes

Terug
Bovenaan