***Meiden van 21/22/23 jaar***

Zo dames,

Wat een vragen hehe.

Of ik het merkte?
Nee, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden, was die week niet lekker, diarree, en last van maag(misselijk zo blijkt nu, was nog nooit misselijk geweest)
Dus was ervan overtuigd een griepje te hebben. Was ook erg emotioneel. Die maand waren we er ook echt niet mee bezig en mocht het wel even wachten eigenlijk, i v m met komst van pup.
Maar dag dat ik ongesteld moest worden en het rond uur of vijf nog niet was. Dacht ik, ik ga maar eens een test doen, en ja, daar stond het tweede streepje. Was toen echt overdonderd hoor. Ik naar vriend toe en die test laten zien, haha, zijn gezicht, zo mooi om te zien, hij schrok wel ff hoor. hihi. maar ik ook.
Dus, misselijk en emotioneel. Waren eerste tekenen, ruim week voor nod, maar dat heeft niet iedereen hoor.

Voor andere vraag moet ik even terug gaan lezen, want die ben ik alweer vergeten.

Hoi,

De andere vraagjes.

Wanneer ik positief teste, dag van nod of dag ervoor.
Wist niet zeker wanneer nod was, die dag of dag erna dus. hehe.

De echo's was de andere vraag.
Ik heb er inderdaad twee gehad.
De eerste met 7 weken, omdat ik toen wou weten of alles goed was. Dit was ook eigen geld, dus niet terugbetaald via verzekering.
Deze deden ze uitwendig, en was erg mooi om te zien, met zeven weken al kloppend hartje maar nog niet te horen. Was toen net een boontje.
De tweede was met 11 weken, deze was inwendig bij de gyn. Dit doen ze met een lange staaf. Waar ze soort condoompje over doen. hehe, en die brengen ze in. Dit vond ik echter erg onprettig hoor, deed bij mij beetje zeer en heb ik daarna ook nog dag last van gehad.
Deze was echt mooi om te zien. Armpjes en beentjes die in het rond zwaaiden.
Hartje mooi te zien en te horen.
De volgende controle is 29 october. 20 weken echo heb ik 19 november.

Zo, hopelijk goed geantwoord op alle vragen

Welterusten en tot morgen.

Ps, schema is nog duidelijker nu, hehe, vind alleen mijn kleurtje minder mooi, haha, hou niet van groen, nee grapje hoor, is mooi gemaakt zo.

Liefs

Hallo Allemaal...
Jeetje.. heb even bijgelezen en heb jullie stiekem wel gemist. Donderdag was ik hier voor het laatst. Nou van mijn romantisch avondje is dus niks gekomen. Had lekker gewerkt vrijdag, was al niet meer ongie, dus het zou er goed uit komen te zien..
Ga even pinnen, wordt ik overvallen!!!!! Nou loop ik dus met flinke blauwe plekken en flinke schaafwonden in m'n gezicht. Was helemaal overstuur. Gelukkig was ik nu niet zwanger, dacht ik meteen.. We zijn dus niet meer gegaan.

Zaterdag nog vanalles gedaan (zo goed al het ging) en avonddienst gewerkt, daarna nog een verjaardag van een vriendin. Was werkelijk kapot en had ook overal pijn.
Vanmorgen gauw gespiekt hier, en een berichtje getypt, maar had hetzelfde als jou Lesy, alles was weg en toen had ik even geen zin meer om weer opnieuw te beginnen.
Vanavond weer avonddienst gewerkt. M'n mannetje lag al in bed, heb hem  nog even een kusje gebracht ben de hond uit gaan laten en heb nu geen zin om naar bed te gaan.
Morgen ben ik lekker vrij.. Even bijkomen..
Bloemetje, het spijt me dus dat ik niet meer gereageerd heb op je vraag over je koorts, maar las later dat het alweer aan de beterende hand is.
Koorts is trouwens niet altijd slecht, het kan wijzen op een ontsteking/infectie, maar je krijgt ook koorts als je lichaam antistoffen aan het aanmaken is.. dus een goed teken. enne bloemetje, ik vind het leuk van je te horen en van je little one.. Maakt ons allemaal erg nieuwsgierig..
Nou, ik las hier een stukje over schoonouders.. Ik heb alleen nog een schoonmoeder, schoonvader is vorig jaar mei overleden. Hij zou heel graag opa willen worden..
Maar ik heb werkelijk zo'n lieve schat van een schoonmoeder. Niks is te veel, kunnen iedere dag mee eten, ze zou de was nog voor me doen. Vind het vervelend voor jullie als dat niet altijd zo gewoon is.
Het gekke is, het lijkt echt alsof ik jullie allemaal ook echt ken. Vind het erg leuk.
Nou mijn weekend zit er ook weer op. Morgen spreek ik jullie wel weer, maar slaap eerst lekker een beetje uit.. Even bijtanken.
Trouwens kan iemand mij ook in het lijstje zetten, weet weer eens niet hoe dat werkt.
Maar ik ben dus 22 en mijn NOD is op 10 nov...
Slaap allemaal lekker.
liefs,x

Sorry trouwens voor dit berichtje waarin ik alleen maar over mezelf zwets..

Ik vind zwemmen ook superfijn, bloemetje.. Hou ook heel erg van de sauna, kan nu nog even van genieten, durf dat straks (als ik zwanger wordt) niet meer.
Zwemmen is zo ontspannend.
Houdt jouw mannetje er ook van of is dat echt iets van je vriendinnen?
Bij mij houdt m'n mannetje er juist ook van en m'n vriendinnen vinden het maar niks, wel jammer maar ja, genoeg andere leuke dingen nog over.

En oja of je het wel of niet zou willen weten wat het zou worden. Wij beide niet, maar toen ik wist dat ik zwanger was dacht ik meteen dat het een jongetje zou worden..
Maar had meteen een meisjesnaam.. dus daar kun je ook niet veel mee.. Haha!
Hebben jullie al namen bloemetje? En heb je zelf een gevoel wat het zou worden?
ps dit is eigenlijk mijn tweede kindje, al heb ik er dan nog geen

Nu ga ik echt stoppen. Ik spreek jullie morgen bij m'n kopje thee!!

nog f snel dan...

zag in m'n ooghoek nog even dat ik er al 204 berichten hier stonden!
We kunnen elkaar dus allemaal niet missen..
Dit is bericht nummer 205!!! hihi..!!

Slaap lekker!

Hannes,

Wat een verhaal meid, ooh wat een schoften zijn dat zeg.
Jou zo toetakelen, gaat het nu wel meid?
Wat bekomen?
Wat lijkt me dat erg om dat te moeten overkomen.

Dank je voor je uitleg alweer.
Vriend houdt er niet zo van, zeker niet van waar ikmet me vriendinnen naartoe ga,wel jammer. maar ja. doe je niets aan.

In begin dachtik dat het meisje zou worden, nu denk ik eerder een jongen,maar mn gevoel laat me wel eens   vaker in de steek hoor, haha.

Liefs

Hey lieve meiden,

Was ik weer eens, Tjeeeeeeeee wat een hoop berichtjes zeg, heb alles in de vlug gelezen strakjes ff op me gemak en dan reageer ik op jullie.
Hannes overvallen goeiedag meid poeh weet ff niet wat ik daar op moet zeggen jeetje wat zul jij geschrokken zijn, niet normaal hé mensen die dat zomaar doen. En bloemetje weer wat beter fijhijn!!!!!!!!
Hier gaat alles wel okay, gister een lambaldagje gehad hihi wel ff hier gespiekt maar niets achtergelaten..... Zo ga me vlees opzetten voor vanavond en dan alle berichtjes is goed lezen. Tot strakjes.

Liefs

Terug
Bovenaan