***Meiden van 21/22/23 jaar***

Haha inderdaad heel erg verslavend, zeker als je gewoon de hele dag thuis zit!
@Anne; respect hoor dat jij zo lang kan wachten voordat je test! Ik zou allang een aantal testen versleten hebben.

@ Greet; Ja een engelse bulldog is zo'n hond met van die rimpels ja,, en ze knorren lekker de hele dag! Ligt nu ook weer lekker naast me te snurken!

en dan denken we dat dit erg is dames, wat als je nu straks zwanger bent, wanneer vertel je het aan iedereen. Ik zou het dan denk ik onmiddelijk van de daken willen schreeuwen maar dat lijkt me niet echt verstandig.

dikke kus van mij

Hoi,

Cato,
Ja, verslavend he, schrijf bij meerdere topics, haha maar deze is wel erg actief hoor, alleen maar leuk, zo leer je elkaar ook echt goed kennen.

Ja, eerst ben je druk bezig met zwanger worden, en dat is soms ook erg zenuwslopend. Moeilijk. Maar eens je zwanger bent word het er niet makkelijker op.
Inderdaad, wanneer vertel je het, tegen wie. Je bent in begin bang dat het fout gaat.
Wij hebben het tegen mn ouders verteld een week nadat we het wisten, schoonouders twee weken daarna.
En mn familie toen ik 9 weken was. Vrienden pas met 12 weken, nadat we goede echo hadden gehad met 11 weken.

Hehe, hond die lekker ligt te knorren, doet ie van ons nu niet, hij is veel vaker wakker nu dan maand terug, actiever, drukker. haha gisteren was er visite. hij was zo blij, dat hij op de bank sprong, zat op de leuning, aah is er nu iets wat ik niet wil. nu heeft hij natuurlijk door dat ie op de bank kan, en weet dat dat niet mag van mij. dus wat doet dat schatje, ja, inderdaad, hij springt op de bank wanneer wij het neit zien.

hehe.

Liefs

Hey dames...
Wat was ik blij dat ik vanmorgen nog even kon blijven liggen toen m'n mannetje om 6 uur op moest staan. Ik ben al lekker boodschappen geweest en heb de was al aan kant.

Ja ik ben idd erg geschrokken. Je denkt altijd dat gebeurt mij niet he. Ben ook niet zo bang aangelegd, dus verwacht het ook niet. Mijn vriend was erg kwaad. Maar meer uit bezorgdheid. Ik zit idd behoorlijk onder de plekken, ze hebben me namelijk op de grond geslagen. Maar ben goed opgevangen dus het gaat wel weer.

Ik zie nog nergens jvm20 staan.. Zou ze zwanger zijn.. Ben benieuwd..
Anne ook spannend zeg.. Heb je een voorgevoel?
Ik ga vanmiddag even op de thee bij een vriendin(met een baby van 7 maanden) is zo'n schatje.. Kan ik weer verliefd worden.

bloemetje, hoe heb je die echo dan kunnen laten maken? En wat kost zoiets?
Ik heb er gelukkig ook al een gehad uitwendig is prettiger als inwendig ja.

Liefs x

Hoi,

Ik heb die bij echobureau utrecht laten maken, koste iets van 35 euro geloof ik.

Gelukkig gaat het goed met je. Ik ben wel bang aangelegd, zou voor het eerst niet meer alleen weg durven.
Meid, denk goed om jezelf nu he.

Liefs

O ja en greet.. Leuk dat we samen NOD hebben.. Samen maar zwanger worden dan? Haha!
Blaasontsteking kun je ook makkelijk van sex krijgen.. Heb ik ook vaker last van. Maar het beste is meteen na de sex te gaan plassen..
Verder kun je er eigenlijk weinig tegen beginnen, helaas!

Voor een meisje hebben we een naam.
Korte stoere mooie naam, hehe, die verwijst naar bieden onze opa's en mn vriend zn doopnaam. Dus meisje mag komen hoor .

Nee, haha, maakt niet uit wat het worde, alleen een jongensnaam is erg moeilijk te bedenken, hebben er wel een, maar die vind ik niet stoer genoeg, haha. Wil echt stoere mooie naam.
Dus als jullie een idee hebben, zet maar neer. hehe.

Waar wonen jullie trouwens? Ik in provincie Utrecht.

X

Terug
Bovenaan