***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goede morgen allemaal..

Zo weer ff bijgelezen.

Bloempje dat is wel lekker zoon verwen centrum haha ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel lekker.... fijn dat je weer wat opknapt.

Ik heb geen skype , heb wel msn maar zit ik ook niet zo veel op alleen als me vriend heen werken is, als die er weer is dan is de pc weer bezit haha.

Ow hannes wat erg dat ze je hebben overvallen stel gekken bah wat lijkt me dat erg/ eng
wat lopen er ook rare mensen rond op deze wereld

Vandaag mijn nod, spannend, ik weet niet wat ik er van moet verwachten heb nog nergens last van, wel af en toe wat misselijk maar dat komt denk ik meer van de zenuwen haha heb ik altijd als ik zenuwachtig ben wordt ik misselijk dus haha, er maar niet te veel bij nadenken vandaag pff wordt wel moeilijk durfde vanmorgen eerst niet eens naar de wc haha.
Ik ga er ook niet van uit dat het raak is lijkt me sterk hebben niet veel geklust dus maarja afwachten maar..

Zo weer een nieuwe week te gaan ben vandaag lekker vrij. straks ff in huis ant werk.

Iedereen een fijne dag vandaag...

Liefs mij

shit shit shit   ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

mega lap tekst getypt, floep weg.............

zucht zucht zucht nu ff geen zin om opnieuw te doen, doe t dalijk

moet eerst ff knetteren

Hoi meisjes,

Zo even lekker genieten van mn laatste vrije dag!
@Hannes; Jeetje wat zal jij geschrokken zijn meisje, ik kan me niet eens voorstellen hoe bang je geweest zult zijn! Ik hoop dat je het snel achter je kunt laten, maar als je erover wil praten kan dat hier natuurlijk ook he!

@ Anne; Spannend hoor meis afwachten! En weet je al wanneer je wilt gaan testen?

@bloempje, nou ook nog lekker een dagje thuis toch? Lijkt mij ookwel een beetje ongemakkelijk zo'n inwendige echo, maar je hebt er natuurlijk alles voor over zo'n kleintje. Heb jij die eerste echo trouwens bij een onafhankelijke praktijk laten maken dan, omdat je zei dat je die zelf moest betalen?

Ik ga zo nog even wat in mn huisje werken en wat boodschapjes doen, verder lekker een dagje niksen,want die laatste dag is gevoelsmatig toch altijd wel lekker!

Groetjes en een dikke kus

Hoi,

Cato,
Ik heb die eerste echo bij een echobureau laten maken ja, en was eentje die niet via vk of gyn ging.
Vandaag nog dagje thuis ja. Ga zo me bed uit denk ik douchen, hond uitlaten en ff strijken en paar wasjes draaien denk ik.
Verder lijstje maken van wat ik voor de bevalling allemaal wil zien gebeuren hier in huis.
Haha, werklijstje voor me vriend :D

Greet,
aah typ je hele tekst, is die weg. grrr, ook niet leuk.

Liefs

Hej Cato,

ik weet niet wanneer ik ga testen eerst vandaag maar eens afwachten of de RD weg blijven, en dan morgen nog ff kijken en dan anders morgen of een woensdag maar een testje doen als ik dan nog niet ongi. ben als ik zo lang kan wachten tenminste haha

Liefs Mij

Zo drie x is scheepsrecht allemensen ga het nu dus voortaan in word typen, zucht

@bloemetje waar woon je, kom ik je persoonlijk rammelen, ben je mal tis juist hartstikke leuk jouw verhalen te lezen, weten we wat ons te wachten staat. Jammer dat je vriend anders reageerde op de winnie! Fijn dat je ant opknappen bent zeg, maar weet je wel zeker dat je kan gaan werken, je moet goed uitzieken en opjezelf passen hoor. Lekker naar een verwencentrum dat is leuk!! Whaha en een werklijst voor je vriend haha die zal blij zijn!!!!
@lesy heb al 2x zo n onderhoudskuur gehad help ff maar t komt steeds weer terug, Joost mag weten waarom, maar we houden moed want de uroloog zei de kans bestaat dat als je zwanger bent er vanaf bent dus daar gaan we van uit! Lekker wezen wokken!
@cato een engelse buldog is dat met die leuke rimpels?!? En je schoonmoeder manisch depresief dat is moeilijk mee om te gaan, gelukkig is t bezoek meegevallen. En aan de poets….
@waterman welkom, leuk!!! Hopelijk heb je van de week een positieve test in de handen meid
@engel ook nieuw!! En fiks aan de klus, zet hem op!!! Haha
@hannes overvallen pff niet nix zeg, blauw en schaafplekken waren ze zo hardhandig? wat zul jij geschrokken zijn, heb je het al een beetje verwerkt,? hoop dat je vandaag van je vrije dag kunt genieten. Trouwens mijn nod is ook 10 nov…. Kunnen we samen hopen en wachten
@anne vandaag je nod. Spannend zeg. Duim duim duim

Zo volgens mij heb ik allemaal gehad! Ga nog maar is wat doen, de badkamer… me man komt om 12 uur weer thuis eten en dat is zo. Vanmiddag ff na de stad kadotjes kopen en verder lekker rommelen in huis. Maandag is altijd mijn dag en daar blijf iedereen vanaf…….

Liefs

Hoi,

Greet,

Hehe, vandaag jou dag. Lekker van genieten hoor meid. Ik denk wel dat werken moet lukken, en als het niet gaat dan ben ik net zo snel weer weg hoor. Ik ben nog slap, maar denk dat ik dat nog wel even blijf, het ziek zijn heeft een behoorlijke klap nagelaten. Met het zwanger zijn dan. Haha.

Anne,

Succes met het wachten, hehe, ik hoop dat het je lukt. J

Op iemand met de vraag van skype, ik heb het wel, maar daar staat me hele naam in, en om nu al met jullie te bellen, hehe, vind ik erg vroeg, ben ik ook beetje schijterd in hoor. Haha. Weet nooit wat zeggen.

Liefs

He Bloempje,

Ja dat duurt lang dat wachten haha, ik zat met smart te wachten op deze datum, maar nu mag die van mij wel weer om zijn haha,.
haha ik heb het ook niet zo op bellen weet ook niet wat ik moet zeggen ben ook een schijterd ..
Ben er weer ff vandoor ga ff stofzuigen en dweilen.
best verslavend dit hoor kom elke keer weer kijken .

Groetjess mij

Terug
Bovenaan