***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi allemaal..
Via via ben ik hier terecht gekomen..
Ik ben Hanneke en 22 jaar.
Ik ben nu 8 dagen overtijd en zit nog in spanning.
Het lijkt me leuk om met jullie te kletsen.
Groetjes Hanneke

Goedemiddag!!

@ potjeongeduld: Natuurlijk schrijf jij lekker mee, gezellig...En wat jij hebt heb ik eigenlijk ook wel een beetje, voel me vaak misselijk de afgelopen 2 weken...maar het kan zeker best zijn dat dat van het ontpillen is. Heb vanmorgen namelijk negatief getest en om weer een teleurstelling te onkomen wacht ik nu maar gewoon tot ik ongie word. Ga pas woensdag testen als er dan nog niet te zien is.....

@ greet85: Dankjewel voor je reactie! Ik hoop echt dat de test niet meer goed was! Ik voelde me deze week ontzettend zwanger, maar vandaag voel ik helemaal niets. Ben bang dat het loos alarm is, ik wacht nog wel even met de 2de test. En 3 dagen overtijd is juist hartstikke mooi om te testen! Ik zou er voor gaan!! Succes ;)

@ jvm20: Je hebt helemaal gelijk, ik zou ook eerst voor de kinderen gaan en dan eventueel kijken of werk in dat schema past. Jong moeder zijn lijkt mij ook helemaal geweldig, ik wou vorig jaar al kinderen maar mijn man was er nog niet aan toe. Dus ik hoop echt dat ik niet nog heel veel rondes moet doorlopen ;)

@ mama1987: Schaam je absoluut niet! Mensen zeggen wel eens dat je je jeugd vergooid als je vroeg aan kinderen begint, maar het heeft zo z'n voordelen ja. Er is niets mis mee, zolang je een kindje maar met z'n 2en opvoedt. Dat vind ik wel weer heel belangrijk zeg maar. Leuk dat je voor een 3de gaat! Ik hoop eerst maar eens op 1 haha....

@ MMWS: Mijn nod is 12 oktober geloof ik, weet het ook niet helemaal zeker eigenlijk. Kan ook een paar dagen langer zijn, dat hoop ik want misschien kan ik dan nog positief testen haha. Veel succes toegewenst!!

@ Hannes1986: Zo 8 dagen overtijd!! Dat is heel wat, en je weet nog niets?? Wel spannend hoor, misschien is het dan wel raak! Ik duim voor je......

Zooo volgens mij heb ik nu iedereen wel weer gehad zo'n beetje haha! Bah dat afwachten is gewoon niets aan. Ik verwacht niet dat het raak is eigenlijk, dit is ook nog maar de 1ste ronde. Bah door die negatieve test van vanmorgen (weet mn man nog niet) snauw ik hem al de hele dag af....ik kan er niets aan doen. Nou ik zal weer eens met het huishouden bezig, want door steeds op het forum te kijken gebeurd er ook niets. Doei meiden, ik kijk vanavond wel weer even!!

Groetjes lesy.

Ik zit er nog wel een beetje mee, heb het manlief al verteld, maar hij was een en al begrip. Misschien ben ik toch niet zwanger....Maaike, jij kon toch al testen met een ClearBleu test 2 dagen van te voren? En dan al positief, terwijl je die test pas kan gebruiken als je 1 dag overtijd bent...Mn moed zakt een beetje in mijn schoenen....Mijn test was ook van ClearBleu maar zo negatief als wat, en dat 1 dag vantevoren! Dus ik ga er nu echt niet meer vanuit. Al voelt het wel of ik een maagverkleining ben ondergaan, krijg er haast niets meer in! Zoo vreemd?? Ja, ik weet het: GEDULD!! Maar dat lukt niet zo meer...Hoop dat ik dan snel ongie wordt, dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben. Of hebben anderen er misschien ervaring mee met deze situatie?Denken jullie dat ik nog postief kan testen??

Onzekere lesy.........

hey meiden

Ik ben Coortje, net in juni 23 geworden en sinds jan trotse mama van een heel lief meisje!   Ik ben op mijn 20ste gestopt met de pil en op mijn 21ste zwanger geworden en op mijn 22e mama geworden! Heerlijk zo jong! Nu hebben wij er ruim anderhalf jaar over gedaan en zijn met behulp van de Gyn zwanger geworden!

Na ons meisje ben ik niet meer met de pil begonnen maar ik werd niet ongi (ik heb pcos) Ik ben sinds sept weer onder begleiding bij de Gyn en ik momenteel volop in het klsumoment!!

Ik schrijf graag met jullie mee!!

gr coortje

Hey Coortje, Welkom!!
Ow wat leuk, jij hebt dus al een meisje en gaat nu voor n tweede?? Ja dan kun je je bij ons voegen want volgens mij hebben wij allemaal één en dezelfde wens! Ik hoop voor ons allemaal dat we dit jaar nog zwanger mogen worden...zou ontzettend leuk zijn!

Nou ik zal nu op bed...ja ik weet het, een beetje vroeg maar voel mij niet zo lekker. Ik kan het gevoel niet echt thuisbrengen (Een ballon in mn buik? Steken?). Hoop dat ik niet ontplof haha....

Tot morgen meiden....
Groetjes lesy.

Hoi Allemaal,

Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen..
Ik ben 22 en mijn vriend wordt volgende maand 27, wij willen ook al een tijd kinderen.
Ik kom uit overijssel, ik wil ook wel door blijven werken ook omdat het met 1 loon niet haalbaar is voor ons, en omdat ik in de zorg werk en dan alles weer opnieuw moet gaan leren (verpleegtechinsche handelingen)  als ik later weer aan het werk wil, en daar heb ik toch geen zin aan haha.
Mijn nod is 20 oktober, ronde 1 en 1e kindje.

Ik heb momenteel wat probleempjes met internet, de laatste dagen volgende week komt er iemand van ziggo langs dus hoop dat het dan weer helemaal in orde is.
Allemaal nog een fijn weekend verder!

Liefs Mij

Hey meiden,

wat leuk zeg zoveel reactie's, zoveel (aanstaande) jonge mama's!!!!

@jvm20 tja als je financieel op bijna hetzelfde uitkomt dan heb je gauw gekozen hé, als je kindje straks na school is kan je ook nog gaan werken en er dan voor gaan. Zeg zo leer je gelijk wel je echte vrienden kennen!!

@mama1987 wat gaaf je 3e kindje! wat vroeg zeg met 2,5 al naar school, is dat dan echt een hele week al, of moet ik het vergelijken met een peuterspeelzaal?

@lesly 87 en hoe voel je je nu?? je kan natuurlijk altijd nog positief testen ik heb wel is gehoord dat mensen al lang overtijd waren en nog negatief testen en toch zwanger waren. Maar het kan misschien ook ontpillen zijn? Fijn dat je mannetje begripvol is....... Dat doet goed hé! enne kheb nog niet getest..

@Hannes1986 8 dagen overtijd, en heb je al getest? spannend zeg!

@coortje   misschien heel dom van mij maar wat is pcos?? en succes met klussen.

Ik heb nog niet getest, gistermiddag en avond weggeweest dus kon er niet aan denken, vanochtend met me mannetje afgesproken dat als ik morgen niet ongi ben ga testen! Ik weet het echt niet hoop het zo, af en toe heb ik vage buikpijn maar niet zo erg als ongipijn en vanochtend en nu nog niet echt misselijk maar een soort brok in de keel tegen misselijk aan. Maar het kan ook zijn omdat ik het graag wil dat je dit soort dingen voelt.

Leuk zeg zoveel jonge meiden, ik hoop dat we volop kunnen kletsen met elkaar!

Allemaal een fijne zondag tot snel,

Liefs

lesly ik begrijp zo goed dat je het ff niet meer weet vooral als je het zooooo graag wil
maar een negatieve test net een dag voor je NOD is nog niet persee een eindresultaat
het kan heel makkelijk nog zijn dat je een week later toch nog positief test
het is afwachten en later nog maar een keer testen helaas want ik zou je graag het verlossende antwoord willen geven maar dat gaat niet
en ik hoop dat je zwanger bent met je opgeblazen gevoel in je buik

greet spannend meid ik duim heel hart voor je

ik zelf hier heb wel de hele tijd steken in mijn buik net of ik ongi moet worden maar dat is pas volgende week en heb dat gevoel nu ook al een week
ik heb verder nergens last van en voel ik niets dus nog steeds maar afwachten he
nog een week en dan is mijn NOD Mijn nod is 18 oktober ga ik van uit
maar heb geen vertrouwen dat het raak is

Terug
Bovenaan