Goedemiddag!!
@ potjeongeduld: Natuurlijk schrijf jij lekker mee, gezellig...En wat jij hebt heb ik eigenlijk ook wel een beetje, voel me vaak misselijk de afgelopen 2 weken...maar het kan zeker best zijn dat dat van het ontpillen is. Heb vanmorgen namelijk negatief getest en om weer een teleurstelling te onkomen wacht ik nu maar gewoon tot ik ongie word. Ga pas woensdag testen als er dan nog niet te zien is.....
@ greet85: Dankjewel voor je reactie! Ik hoop echt dat de test niet meer goed was! Ik voelde me deze week ontzettend zwanger, maar vandaag voel ik helemaal niets. Ben bang dat het loos alarm is, ik wacht nog wel even met de 2de test. En 3 dagen overtijd is juist hartstikke mooi om te testen! Ik zou er voor gaan!! Succes
@ jvm20: Je hebt helemaal gelijk, ik zou ook eerst voor de kinderen gaan en dan eventueel kijken of werk in dat schema past. Jong moeder zijn lijkt mij ook helemaal geweldig, ik wou vorig jaar al kinderen maar mijn man was er nog niet aan toe. Dus ik hoop echt dat ik niet nog heel veel rondes moet doorlopen
@ mama1987: Schaam je absoluut niet! Mensen zeggen wel eens dat je je jeugd vergooid als je vroeg aan kinderen begint, maar het heeft zo z'n voordelen ja. Er is niets mis mee, zolang je een kindje maar met z'n 2en opvoedt. Dat vind ik wel weer heel belangrijk zeg maar. Leuk dat je voor een 3de gaat! Ik hoop eerst maar eens op 1 haha....
@ MMWS: Mijn nod is 12 oktober geloof ik, weet het ook niet helemaal zeker eigenlijk. Kan ook een paar dagen langer zijn, dat hoop ik want misschien kan ik dan nog positief testen haha. Veel succes toegewenst!!
@ Hannes1986: Zo 8 dagen overtijd!! Dat is heel wat, en je weet nog niets?? Wel spannend hoor, misschien is het dan wel raak! Ik duim voor je......
Zooo volgens mij heb ik nu iedereen wel weer gehad zo'n beetje haha! Bah dat afwachten is gewoon niets aan. Ik verwacht niet dat het raak is eigenlijk, dit is ook nog maar de 1ste ronde. Bah door die negatieve test van vanmorgen (weet mn man nog niet) snauw ik hem al de hele dag af....ik kan er niets aan doen. Nou ik zal weer eens met het huishouden bezig, want door steeds op het forum te kijken gebeurd er ook niets. Doei meiden, ik kijk vanavond wel weer even!!
Groetjes lesy.