***Meiden van 21/22/23 jaar***

he dames

vanaf deze kant weer minder nieuws..
ben gister weer gewoon ongi geworden..zelfs 2 dagen eerder dan dat ik moest heb er wel een potje om ...maar toen ook gezegt helaas gaan we maar weer verder voor ronde nummer 10.....shit zeg wat veel al..als we na ronde 12 nog niet zo ver is wil ik toch wel eens naar de HA gaan ook al is het een l*l van een vent.
voor de rest die van de week nog moeten of net een negatieve test hebben gehad succes ik duim en hoop het voor jullie dat het raak is of snel raak is.

groetjes

Zo meiden,

Wat schrijven jullie veel? Allemaal vrij ofzo? Haha.

Hannes,
Hehe, nog geklust? Hihi.
Lekker in bad hoor, mis ik hier wel, heb alleen een douche. :-(

Lesy,
Wil je geen inwendige echo? Maar even vraag, hoe doe je dat dan met bevallen als je dat niets vind? Hehe, dan zit iedereen er ook op te kijken he?
We lijken al oude huismoeders he, bloemkool en stoofperen, haha vandaag andijvie.
Ik doe lichamelijk wel zwaar werk, twee eerste uurtjes waren vrij intensief, daarna wilden ze me weer gaan laten tillen, maar toen heb ik gezegd dat ik dat niet wou en licht werk wilde doen.
Dus dat kon, daarna moest ik ff iemand helpen, maar was weer best tillen, dus verantwoordelijke kwam tillen, hehe, ik moest nakijken.
Haha, jij bent echt verslaafd he, hahaha.
Ik ook hoor.

Anne,
nog niet ongi, meid er is nog hoop dan he. Hoe voel je je?
En wat zei je man?

Cato,
Hoe gaat het afkicken? hehe.

Waterman,
Balen, ongi. grr, dat is nu net wat je niet wil he.
Waarom probeer je nu nog niet naar de ha te gaan? 10 maanden is ook al ff hoor.
Sterkte met verwerken, is voor jou weer een zure appel.

Hier gaat het dus weer beter. Weer gewerkt, haha, vandaag voor eerst dat ik last had van mn buik, stond ergens tegenaan, en eigenlijk was dat niet zo een prettig gevoel, hehe.
We hebben ook nieuwe auto gekocht. Ford focus, mogen hem volgende week ophalen :D

Liefs

Hej Bloempje,

Nee nog steeds niet ongi. me vriend heb ik verder nog niet echt gesproken alleen een kus en toen ging hij heen werken, en ik nog een uurtje in bed liggen , we moeten maar rustig afwachten wanneer ik ongi wordt... hoop niet dat het zo lang duurt.

ja dat zou ik ook niet doen als ik jou was dat zware tillen enzo, moeten de mensen maar begrip voor hebben haha..

Ik weet nog niet helemaal wat ik ga eten aardappel met verse worst maar de groente ben ik nog niet over uit, vind dat altijd een ramp haha

Liefs Mij

He meisjes,

ahhhh, zit echt te trillen achter mn pc van de afkickverschijnselen,haha!
Dacht nu de kindjes weg zijn even vlug kijken hoe het met de meiden gaat. Ik mag zo eerst weer vergaderen tot een uurtje of half 6 en dan gaan we lekker aardappelen eten.
Vandaag eet ik de overgebleven stoofperen en mannetjelief krijgt wiitte bonen en tomatensaus.
Waterman ik sta echt versteld van je positieve kijk en vooral jullie geduld! Mn duimpjes zullen ook voor jou de komende maand overuurtjes maken hoor!
@bloemetje; Zo moet dat meis, laat de anderen maar werken en jij lekekr relaxen hihi.
Gaaf joh een ford focus, die willen wij eigenlijk ook, maar zijn nog best prijzig toch?

nou meisjes tot vanavond he!

dikke kus

Hoi,

Cato,
Deze ford was best te doen, hij is vijf jaar oud en staan iets van 95.000km op.
Bij andere garages was hij ruim 2000 euro duurder. Dus wij hebben goedkope garage. haha.

Anne,
Weet niet meer wat je zei, sorry. Ga even kijken.

Meiden,
Rustig hier vandaag.
Zo, ben onwijs moe, zou wel willen slapen, maar ja, moet zo koken, en eigenlijk nog strijken. Pfff, strijken vanavond misschien maar, en nu bankhangen tot ik moet gaan koken.

Liefs

Anne,
Ben je dr al uit welke groenten het worden haha.
Andijvie misschien? Bloemkool? Spruitjes? Spinazie?
Worteltjes? Witlof? Haha, keuze genoeg hoor.

Nee, is inderdaad lastig, heb ik soms ook moeite mee.

Liefs

Nou bloempje, het wordt witte bonen in tomaten saus of spinazie haha.

Me vriend ligt te slapen op de bank die is mie chaggie vandaag bah en ik wordt weer chaggie van hem pff lekkere sfeer is hier in huis wahaha

Ik ga de aardappels op zetten.

Groetjess allemaal

Terug
Bovenaan