***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey meisjes, wat is het gezellig hierzo!! We zitten bijna tegen de 700 berichtjes!! Ga ff proberen op jullie te reageren en bedankt voor de lieve beterschapwensen!! Echt lief!

@lesy vandaag weer lekker vrij! En was het gezellig met je ma? Gelukkig dat het weer bij is gelegd. En wat naar van je oom bah word je beroerd van zulke berichten en vooral als ze jong zijn!! Opa van me man is vorige week voor versleten en op verklaard doet hardstikke pijn te weten dat je hem dalijk moet missen maar hij is stokoud en dat is toch ietsje anders. Enne uitslapen als ik ziek ben het schijnt, ben al in geen jaren ziek geweest dus wist niet hoe t voelde!!
@anne met je oma msm wat grappig vind ik echt leuk!! Wat naar zeg dat je geen moeder meer hebt, al is het lang geleden je blijft haar missen denk ik. Heb je nog wel een vader? fijn dat je zo n lieve tante hebt!
@hannes een cyste, tjonge hopelijk word er wat aan gedaan, hoor je best vaak de laatste tijd vind ik. Hoe gaat het met je rug? Fijn dat je een beetje een gerust gevoel er overheb van je miskraam.
@turtle jouw moeder ook overleden, bah wat een shitziekte. En is de baas een beetje lief voor je :)?
@bloemetje ga je trouwen dan??? Hé bah bekken instabiliteit nou daar kun je behoorlijk last van hebben mijn schoonzusje had het ook was echt niet leuk. Sorry klinkt niet echt hoopvol voor jou!! Hoop echt dat het voor jouw meegaat vallen en de fyso help vind het echt zwaar kl*te voor je hier dan krijg je een dikke knuffffff (eentje zonder bacterien want je hebt al meeeeer als zat)

zo volgens mij het ik nu de meeste dingetjes wel gehad ! Hier gaat het een beetje, nog echt niet lekker maar ja is niet anders, ben zo misselijk maar heb nu wel honger  dus ga maar is wat pakken beetje soep ofzo en hopen dat het er in blijft!
Kom vanavond wel weer f gluren!! Veel liefs Greet

Hallo allemaal.....

Moest net nog even hals over kop boodschappen halen, brood was op......
En maar maar snel beginnen met eten maken, heb 18:00 uur een werkoverleg....
Gatsie gatsie, helemaal geen zin in.
Morgen nog even werken en dan heb ik weekend. Gelukkig maar.....

Bloemetje bekkeninstabiliteit?? Ahhh bah bah bah....Mn collega van 50 heeft daar nog steeds last van. Hoog kans dat het bij een 2de kindje erger wordt, dat had zij namelijk wel. Wat balen meis....het wordt je zo wel moeilijk gemaakt om van je zwangerschap te genieten....ik hoop echt, tja, dat het toch wat voorspoedig verloopt!!

Greet  Weer wat beter meis?? Mooi zo, ga maar even lekker eten straks, zal je vast wel goed doen hé....

Half negen moet ik me meoder bellen vanwege mn oom, hopelijk is er dan meer duidelijkheid........Hmmm is hoop toch dat 't geen kanker is :s
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden....!!

Liefs lesy...

hehe uitgemetseld.....
Nou ja metselen ik mocht het kwakkie erop doen ( is het een keer andersom ).
Natuurlijk is de 'baas' lief voor me anders kreeg hij zijn kwakkie niet.

Mijn moeder is ook gestorven aan borstkanker dat uiteindelijk uitgezaaid was naar een hoop organen en botten. Het ergste was nog dat de huisarts het niet serieus heeft genomen en toen hij haar eindelijk door stuurde was het al telaat.....

Ik moet nu rap gaan koken want heb avond dienst van 18.30 tot 23.00.
Kreeg wel te horen dat ik morgen vroeg vrij ben dus lekker uitslapen!!!!

Fijne avond allemaal!!!

Hoi,

Anne,
Wat goed dat je je wel regelmatig laat controleren. En dan mogen ze nog zeggen, mevrouw u bent jong, je eigen keuze toch?
En ja, rustig aan doen nu, net ff kastje opgeruimd, vijf minuutjes bezig geweest, maar nu alweer best pijn, dus zit weer, hond zit buiten maar staat nogal te blaffen, maar ff niet de kracht om recht te komen, dus blijft ie maar ff lekker voor de deur janken.

Greet,
fijn te lezen dat het met jou ietsjes beter gaat. Ben ik blij om.
En ja, het is niet leuk. Maar doe er niets aan, probeer te genieten, en ga me komende dagen maar storten op indeling van babykamer.
En al die dingen.
En rustig aan proberen boel beetje op orde te krijgen, moet ook wat beweging hebben.
Maar ga zeker niet dweilen, stofzuigen of strijken. Was ben ik allemaal aan het draaien, straks sokken, ondergoed en handdoeken eruit halen, en vragen of vriend het even naar schoonouders wil brengen, als ze de reden weten waarom het is doet ze dat graag.
Morgen komt er vriendin, en kan haar ook nog vragen te helpen, misschien met boodschapjes ofzo. Moet wat fris enzo hebben, maar ja, mag niet tillen.

Lesy,
ik denk aan je meid, ivm je oom.
Ja, het word me moeilijk gemaakt om te genieten, maar genieten doe ik wel hoor.
Van mn buikje, die toch beter zichtbaar word, vooral als ik sta.
toen ik tegen arts zei dat de pijn begonnen is toen ik echt merkbaar voelde dat buik dikker werd zei hij meteen, nou dan is het niets anders.
We hopen maar. Alleen ga ik nu niet te snel weer aan het werk. Doe ik normaal wel, maar nu ga ik echt pas wanneer ik er achter sta. Baas vroeg net al, mag je halve dagen werken?
Ik zeg nee, thuisblijven.
Pffff, ga me zo vervelen, haha.

Inmiddels zit hond nog te blaffen, toch maar poging doen om op te staan en hem binnen te laten. ook ff wat te drinken halen, hihi.

Liefs

Meiden....
Heb ff haast, zal nu eerst even eten en dan als een speer na mn werkberspreking.
Ik hou jullie op de hoogte van mn oom.

Owjaaaa deel 2 is alvast geopend......
Mischien komen er dan ook wel nieuwe meiden bij alvast.

XXX lesy...
Tot 21:00 uur....

Hoi Lesy,

hoe was je werkbespreking, en fijn dat je ons op de hoogte houdt.
Zit er steeds heel de tijd aan te denken, wat moeten jullie in onzekerheid zitten.

En je bent er vroeg bij met je nieuwe topic, hahahaha. denk je dat deze vandaag nog vol word geschreven?

x

Hallo damens,

Heerlijk mijn werkdag zit er weer op en morgen heerlijk een dagje vrij. Lekker even bijkomen van alle drukte. Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen.....,.,?????????
Hmmmm begin toch nu echt de kriebels te krijgen. En weet ook niet echt wat ik nu moet doen. Test van zondag was negatief. Zit nu op dag 34.....?!

@bloemetje: Wat k*t zeg dat je bekkenintabiliteit hebt. Toch denk ik goed rust houden maar dat zal zeker niet mee vallen. Ik zal aan je denken.

Liefs Hoopvol

Hoopvol: TESTEN!!! Je bent nu alweer 3 dagen verder, er zou nu al wat te zien zijn??

Bah, werkoverleg was nix aan, het is ook steeds hetzelfde....Ik natuurlijk notuleren. Daar ben ik al zo gek op (not). Morgen nog even, en dan weekend. Héhé...

Haha, turtle dat heb ik ook hoor...Gelijk na de pc om op het forum te gluren....Niet best hé....

xxx

Terug
Bovenaan