***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Goedemorgen meiden!!

T is trouwens al middag haha!
Hier was het vanochtend ook al een beetje wit ja, en het is nu zo donker aan de lucht dat ik toch echt denk dat we zometeen nog meer krijgen!
@Greet; meid, laat je maar lekker verwennen de komende tijd, gelukkig ben je er wel relaxed onder ( betreffende het klussen) Het voordeel als je jong bent is natuurlijk dat die ene maand er dan ook niet meer aan uitmaakt. Tuurlijk willen we het allemaal zo snel mogelijk maar de biologische klok speelt ons nog niet echt parte.
@Lesy; Lekker uitgeslapen meid? Ik heb mn boodschapjes al binnen en nu poetsen (niet mn hobby,maar ja)
Was net even bij mn tante en ik zat te klagen dat al het poetswerk in het weekend moet gebeuren. Zegt ze; moet je maar snel een baby'tje krijgen dan hoef je niet meer de hele week te werken en kan je doordeweeks ook poetsen. Haha, ze moesten eens weten!
Vananvond lekker rustig avondje. Mn vriend zijn tweelingbroer en zijn vriendin komen op visite. kunnen de mannen lekker darten en biljarten in de mannenkamer en wij lekker beppen,gezellig!

Jannske: brutale vraag maar hoe oud/jong ben je dan? We zijn wel kletstantes he!

Ja meiden, hoe moet dat trouwens als ik 24 wordt? Mag ik dan niet meer bij ons clubje horen?

kus

Een erg brutale vraag ja , maar ben 27 !! Klinkt ook echt oud. Net moeder geworden van een zoontje,   nu 8 weken! Nu op naar nummer 2 en hopelijk gaat dat sneller!!

Nou Janske das nog niet zo oud hoor!!
Gefeliciteerd met je zoontje, mag ik weten hoe hij heet?

Oww meiden, liedje van Marco op de radio Dochters; Lekker jankend poetsen!
Ben niet zo snel emotioneel maar een mooi liedje doet me echt zo veel!!!

kus

Cato niet huilen!!! Dan noemen we het volgende topic Meiden van 21 tm 24 jaar :p
Dan ben je toch nog steeds een beetje van onze leeftijd toch?
Haha hebben jullie een speciale mannenkamer? *LOL* Ik moet alleen ff de was opvouwen vandaag, daar laat ik het bij. Je blijft bezig! Ja als je kinderen hebt zijn er wel weer andere dingen toch?

Ja Greet, gewoon voor dood gaan liggen en dan kan jou man vast wel boven je gaan hangen :p Al is het maar 1 keer, toch een kans?  Ownee, ik mocht niet meer plagen......Oops! Sorry allerliefste greet xxx

Turtle, mijn man is ook super handig. En onze vaders trouwens ook, dus hulp is er genoeg haha. Hij is nu bezig om een nieuwe radiator te installeren, poeh nou respect hoor, ik kan het niet ;-) Leuk hé zulke mannen :p

Hey Jansske, volgens mij wil je niet eens bij dit pubergroepje ;-) Hihi.....

Liefs...

Hey meiden,

@bloemetje
Wat een geluk heb na mijn werk niet meer in de tuin hoeven te werken.
Het is maar 1 graden en dat is tedicht bij het vries punt en dan mag je niet metselen!!

Maar daar voor in de plaats hebben we het huis maar van top tot teen gepoetst en gestoft.
Een beetje een grote herfstschoonmaak.
Nu net klaar en nu gaan we lekker naar de markt verse groenten en fruit halen en natuurlijk ook wat eten daar ga ik immers voor!!

Hey lesy inderdaad handig, handige mannen scheeld je handen vol geld!!!
Ik heb wel als nadeel dat echt iedereen mijn vriend op belt voor klusjes en dat hij daarmee dan ook veel tijd kwijt is!!

Nou ben er dus even weg van.........

hoi hoi,

@anne we zullen het wel zien!!! Maar grappig vind ik het wel al dat geruzie en gezeik op mekaar!!
@lesy wat ben jij een slaperd!!! Ja ja eerst weer plagen en dan me de allerliefste noemen, zucht weet het niet met jou hoor!!!
@tutle lekker naar de markt gezellig is dat altijd hey!!
@bloemetje goh jij eigenwijs? wist ik nog niet ;-)..... Maar ik kan me nu beter inleven in jou en hannesje!!! Zal nooooit meer zeggen dat je lekker niets moet doen!!!
@cato ja dat is zo n mooi nummer hé!! Ja klopt kan me daar wel giga druk om gaan maken maar dat heeft toch geen nut, het komt wanneer het komt, we zullen het wel zien. de wens is echt groot maar je kan het toch niet dwingen en wat jij zei we zijn nog hardstikke jong. En ben nu ook al zo ontzettend gelukkig samen met me man dus wat zal ik dan zeuren toch. Ben je al gauw jarig dan???
@janske te erg hé!! en dat over niets.... Leuke naam trouwens. Nog nooit gehoord!!

Kreeg net een geboorte kaartje van een kennis/vriendin!! Een jongen!!
Trouwens ziek zijn heeft ook een heel inimini leuke kant: Kadootjes en kaarten. Ben er dol op . Net kreeg ik nog een emmer vol fruit echt te grappig........

Kuskus

He hoi!

Jeetje deel 3 alweer. Gaat lekker vlot  

@Janske: welkom! Leuke naam! Je schrijft dat je hoopt dat het bij de tweede zwangerschap allemaal wat minder lang duurt.. hoe lang duurde het bij de eerste dan?
27 jaar is overigens niet oud vind ik, maar ik ben hier niet de "topic-starter"

@ Lesy: gelukkig! Toch nog lekker gegeten haha. Nu heb ik er geen plaatjes bij dus dat scheelt dan weer denk ik.

Ik zal binnenkort een foto van de commode maken. Ga em denk ik aan de binnenkant bekleden met een hip behangetje. Dat zie je wel vaker en dat vind ik eigenlijk wel heel erg leuk! En dan de binnenkant van de inbouwkast ook. Je moet toch een rol kopen, dan wil ik em ook helemaal op maken natuurlijk. Op internet schijn je hele leuke behangetjes te kunnen vinden.

Hebben vanmorgen het boek van Kluun: "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" gekocht. Vriend zei al: "Zullen we die maar op de slaapkamer leggen? Dan ziet niemand dat boek.." "Nee joh!" zei ik "wie ziet dat nou hier? Er is toch niemand?" Vervolgens ging hij naar stal om wat boxen uit te mesten, komen toch spontaan zijn ouders binnen! Ik snel dat boek verstopt en hij maakte ook allerlei wilde gebaren whahaah! Ging het dus toch bijna mis  

Heb echt zo'n lui zaterdag gevoel... heerlijk na een paar dagen drukte!!

@Turtle: jij bent de eerste met een NOD zie ik! 'k Vind het nu al spannend haha!

Terug
Bovenaan