***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hee Dames,

Even heel kort hier, want mijn eten is bijna klaar.

@Hannes: Is echt een leuk boek! Ben er zelf ook in begonnen (van Kluun) en er is me meteen wat duidelijk geworden: mannen beleven het allemaal totaal anders dan vrouwen. Ben nog niet eens op de helft, maar het is al 10 keer genoemd. Vrouwen zoeken veel meer informatie en mannen laten het meer over zich heen komen. Dus als je denkt: "Waarom is mijn vriend/man niet zo geinteresseerd in die boeken als ik?" Dan weet je hoe het komt  Helemaal natuurlijk! Haha!

@Lesy: ooeehhh dat is koud! Het is hier nu 19 graden en door het koken is het in de keuken nog warmer. Lekker is dat. Vanmiddag heerlijk samen gedouched en nu dus lekker geborreld en zo wat eten. Echt zaterdagmiddag

Ik weet zo niet wat de rest ook alweer geschreven had... kom er later wel op terug!

Eet smakelijk iedereen.

Liefs,

Meisje

Hallo,

@Lesy, ik vind dit pubergroepje, zoals je het noemt, juist erg gezellig  En wat jij zei over gtst klopt, ik dacht ook al gelijk dat klopt niet, haha!!

@meisje1985, iets meer dan 1 jaar en zoals jullie het zeggen, als je iets graag wilt duurt het altijd veelt te lang.

Toen ik zwanger was van mijn 1e, heeft mijn vriend het boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gelezen! Hij vond het helemaal geweldig en herkende mij er precies in  Niet echt positief denk ik!!

Ik ga misschien straks met vriendinnen naar de kroeg hier in het dorp, maar als ik er nu aan denk heb ik er helemaal geen zin in, dus kan ook wel heerlijk thuis blijven op de bank. Moet zo ook nog hardlopen, de zwangerschapkilo's moeten er echt nog af

Fijne avond, gr Jansske

Goedemorgen dames,

Na een nachtje eindelijk weer eens een keer heerlijk te hebben geslapen, als een roosje. Hihi, zijn we er weer.

Lesy,
Was een kruidvat test, de verpakking waar er eentje inzitten, dat is een rode. En over kruidvat was een rode streep getrokken. Haha, en ze had daarna inderdaad een cleurblue test.
Wel jammer dat in zulke series telkens van 1 keer zwanger raakt. En dat ze er dan vaak niet blij met zijn, het kan toch mensen kwetsen zoiets. Maar ja, soap zeker?

Jansske, schrijf het denk ik verkeerd.
Nog naar de kroeg geweest? Hoe bevalt het leven met je zoontje je? Ben eigenlijk wel erg benieuwd.

Anne,
Wat? En ik dacht dat wij al veel moesten terug betalen. Wat een ********zijn ze daar. Grrr, alsof iedereen zoveel geld heeft.

Meisje. oeps, weer niet meer wat je hebt gezegd. Sorry meid.

Hier gaat verder alles goed. Vandaag een verjaardag.

Ps: staat een foto op hyves meiden.

Liefs

Goeiemorgen meiden,

Zo voor het eerst sinds tijden gister lekker een rosebiertje gedronken. Bedoel ben toch ongi dus ik zal er niets kwaads mee doen. Maar daardoor nu wel heerlijk geslapen.!!!
@Lesy; Ach meid toch, ik vind het ook altijd verschrikkelijk als het koud is binnen, moet ook wel toegeven dat het bij mij altijd wel zo'n 21 graden is binnen hoor!
@Meisje; 19 graden is voor mij dus ook nog erg koud!!!
@ Hannes; Ik denk aan je hoor meis, hopelijk gaat het al ietsjes beter?
@Greet; Hoe gaat het met jou meisje?
Nou meiden ga vandaag lekker relaxen.
Vanmiddag ff naar de stad voor sintinkopen,ook wel leuk hoor!

kus

Hey meiden!
Hier ben ik weer en het gaat stukken beter. Ik heb gister mijn eigen regeltjes gesteld. Helemmal fout waarschijnlijk, maar voelde me een stuk beter.
Mijn vriendinnen wilde gister ergens wat gaan drinken. Aangezien ik een kl#tedag had was ik eigenlijk niet zo in de mood. MIjn  man zegt als je pijnstillers meer mag kun je misschien wel een wijntje drinken, verzacht de pijn ook wel.. Haha.. Tuurlijk, goede smoes! Maar ik dacht, waarom zou ik het niet doen. Heb dus lekker een flesje wijn gedronken en toen voelde ik me veel beter, ben nog lekker met de meiden op stap geweest en een super avond gehad. Heb natuurlijk niet staan springen en zo, maar de gezelligheid was super. Ik leef nu nog van de energie. M'n mannetje staat nog even onder de douche, we moeten zo naar een verjaardag. Vanavond lekker niks.

Ik denk dat ik morgen dat boek even bestel, lijkt me wel leuk. En ik hoor dat het wel een aanrader is. Alleen klinkt de tekst wel negatief.. Maar ja, die nemen we voor lief.

Ja in soaps gaat alles zo gemakkelijk en in het echte wereldje.. hoo maar. Ze werken daar een lichaam weg, plegen een moord, verkrachte mensen, om de haverklap gaat er iemand dood, ligt er iemand in het ziekenhuis en dat allemal in een groepje van 50 man.. Tuurlijk.. Maar ja wij houden ervan om naar te kijken!!! Hahah!

Nou ik ga eens even kijken of ik de rug van m'n mannetje nog moet wassen..
Tot morgen dames en een heeeeeeeele fijne zondag...
Liefs xx

ps, bloemetje, ik kijk stiekem even op hyves, ben zo benieuwd...

Goede middag allemaal

Ja Iesy, hou ik ook niet van heb hem normaal op 19,5 of 20 graden staan
ja ze hadden volgens de belasting een aantal jaar achter elkaar onterecht geld gekregen pff gekken

Bloemetje, lekker dat je weer heerlijk hebt geslapen. ja wat een geld onie gek volk daar , ik zal zo ff op hyves kijken haha..

Hannes.. heerlijk dat je beter te pas bent!!

Heb ook niks te melden hahaha ga ff op hyves doei doei fijne zondag verder!!

Liefs

Hoi,

Cato,
heerlijk een rosebiertje, ooh wat mis ik dat nu, haha, net als die biefstuk. Poeh, hehe, lekker van genieten nu hoor. Wie weet kan het vanaf volgende maand 9 maanden lang niet meer. Haha, en dat is af en toe moeilijk hoor.

Lesy,
Koud? Vandaag wel weer warm toch? Hier is het vaak rond de 18 graden binnen, omdat hond regelmatig naar binnen en buiten wil. Haha, als het boven de 19 komt dan krijg ik het vaak toch wel erg warm hoor. Haha, op me werk is het een graad of tien in de ruimte waar ik zit.

Anne,
Heel vervelend voor je schoonouders. Poeh, je zou het maar moeten terugbetalen.
En vandaag ook relaxdag gehouden?

Hannes,
Fijn dat het beter gaat. Gelukkig, en heerlijk genoten gisteren. Super, is wel erg prettig he. Hihi. Zeker na zo een beroerde weken. Geniet ervan meid. Hoop dat het nu alleen maar beter gaat.

Zo, vandaag op verjaardag geweest, was erg fijn.
En haha wat een druktemaker in mn buik vandaag zeg. Af en toe lijkt het alsof er salto's worden gemaakt, hihi. Het kriebelt vaak.
Vandaag ook veel bandenpijn, buik gaat weer de groeispurt in volgens mij.
Zo, ga nu pyama aantrekken, met kamerjas erover heen. En daarna maar ff wat te eten zoeken, heb alleen heel geen trek.

Liefs

Goedemorgen meiden,

Wat een weertje he! Gistermiddag lekker met mn mannen in de sneeuw gewandeld. (vriend en honden hihi). En daarna nam mn vriendje me lekker mee uit eten,heerlijk zeg.
Echt een heerlijk weekend gehad dus!
Mn vriendje begint nu ook echt mee te kriebelen merk ik. Hij Zei gister zo van; Nou wanneer moet ik aan de slag eigenlijk? En zullen we het nu deze maand maar elke dag doen dan? Haha!!

Slikken jullie allemaal al foliumzuur trouwens of hebben jullie iets anders?
Nou ga vandaag maar op tijd op weg naar mn werk want het is nog best glad.

Alle meiden die vandaag vrij zijn een fijne dag en de meiden die moeten werken,werk ze!

kus

Terug
Bovenaan