***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey forummertjes..
Ik kom weer even voorbij.. Vandaag echt een kl#te dag. Ben net een half uurtje uit bed, wilde zoveel doen vandaag, maar mijn lichaam protesteert hevig. Ga maandag dus echt wel bellen, want dit is niet helemaal goed volgens mij.
Baal er zo van als ik in mijn hoofd vanalles wil en er komt niks van terecht.. GRRR..
Vind het dan ook wel weer heerlijk om hier even te lezen. Lijdt even af..
@Turtle, handig zo'n programma en handige man, die van mij die kan er ook wat van, maar ben hem dus inderdaad ook veel kwijt aan andere mensen met hun klusjes..
@bloemetje, ben zo benieuwd hoe het kamertje wordt... Rustig aan jij eigenwijze!
@Lesy, wat had ik nou gezegd!!! Niet greet plagen!! Hoef je dit weekend niet meer in huis te klussen?
Dat boek die iemand had besteld van help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, ga ik denk ik ook bestellen. Lijkt me ook wel humor.
Iedereen verder een beetje aan de poets of boodschappen geweest.. Ik wil ook... Haha!
Tot strakjes meiden, liefs xx

Haha, meisje das dan wel heel toevallig hoor! Hihi...Ik zie het ook al helemaal voor me :p
Ik denk niet dat mijn man zulke boeken zou lezen...daar voelt hij zich té man voor! Dus dat koop ik maar niet haha....

Hannes sorry, zal het niet weer doen...! Manlief is nu aant klussen, ik heb helemaal nergens zin in haha, dus lekker een dagje nix doen na een paar drukke dagen. Pff moest net even boodschappen halen, nou lekker weer hoor, en vooral KOUD!! Zit hier met een deken over te typen, dit weer is nix voor mij BRR...Heb zin in chips...net als gister ja, maar dat krijg ik als het slacht weer is. Dat is nou eenmaal zo haha!

Wat zou iedereen vandaag aan het doen zijn??
xxx

En owja, dat gtst raadsel: (Ja ja wij weten zulke dingen nu  :p)

Ronja deed een zwangerschapstest van een eigen merk (welke niet gezien). De gebruiksaanwijzing kwam ook in een flits voorbij natuurlijk, dus kon ik zien dat het een test was waar je 2 streepjes op moest zien!! Krijgen we de uitslag te zien: is het ineens een digitale test van clearbleu.....Whahah, dat klopte niet helemaal, ze wouden zeker het merk niet laten zien hihi. Betrapt!!

En natuurlijk was ze zwanger van Bing. En de verkering is uit!! Had wel even een dubbel gevoel bij die scéne...Wij willen ook maar er gebeurt nix, en zij is zomaar even zwanger! Het is natuurlijk nep, maar het gaat om het idee toch :p

Liefs lesy...
Voor de aardigheid moeten jullie de aflevering eens bekijken!!!

Waar is iedereen?

Ik zit hier een beetje te verkleumen, het is hier nu 17 graden in huis. Pff man is met de CV bezig, dus het hele systeem moest worden leeggelopen. Wie kan mij even warm houden?? Het water kwam net al bij de muren langs zetten  naar beneden, leuk is dat hoor (maar niet heus!!). Dus heb net alles drooggemaakt...Brr wat een rot dag...Moest me warm houden aan een bakje thee.. :-( Ik ga op bed................

xxx

Hoi,

Cato,
Haha, ja ze moeten eens weten, hihihi.
En in het weekend poetsen, lijkt me ook niet leuk hoor. Gelukkig kan ik dat door de weeks.

Jansske,
Gefeliciteerd met je zoon. Lekker genieten :)

Lesy,
Zo, lekker een dag volgehouden met niet plagen, haha. Toch   moeilijk is dat he.

Turtle,
ook al handige vriend, poeh, hier niet hoor. haha. Hij vraagt alles aan zn vader. Hij is dan weer erg handig met computers.
En niet buiten moeten werken, heerlijk,hihi. Scheelt weer, het is echt koud.
Haha, ik kwam net tot de ontdekking, dat ik toch probleem ga hebben in de winter, krijg me jas nu nog maar net dicht, hahahaha. Dus dat word nog een oplossing zoeken.

Greet,
hihi, lekker fruit gekregen, heerlijk. Leuk he, ik kreeg gister van een vriendin klein bosje bloemen, ook erg leuk.
En ja, niets doen is niet makkelijk he meis. Haha, ja dat eigenwijs, heb het vanmiddag niet meer gedaan hoor, vriend is sinds elf uur aan het helpen, en ze zijn nu bijna klaar. Me moeder en vriend, hihi. Word erg leuk.

Meisje,
hahhahaha, bijna betrapt, hihi. Tja, had ie toch gelijk he.
En leuk idee voor commode.

Hannes,
Kan je nu niet bellen, klinkt echt niet goed hoor. Doe rustig aan, al is dat moeilijk en wil je zoveel maar je hebt er al tijdje last van nu he. Denk goed om jezelf meid.

Lesy,
nou nu ga je gtst vertellen, ik heb het nog niet gezien! :-( nu moet ik toch echt die gemiste uitzending kijken hoor. Aaaaaaaaah, je maakt me nieuwsgierig.

Zo, wij gaan straks lekker wat eten dat me moeder heeft meegebracht, iets typisch belgisch, hehe, en wat heb ik dr zin in. hihi.

Liefs

Hahah jaaa spannend hé?? Nee hij is echt leuk!!

Praat jij trouwens ook met de zachteG? Ik vind dat zo grappig klinken...
Alé manneke :p

Hmm lekker smullen dan maar ja! Wij eten nix bijzonders, een kaasschnitsel met een pizzabroodje uit de oven en een bamisoepje...Maar wel lekker :p

Ow jongens ik verrek hier echt, niet normaal meer!! Heb al 3 truien aan :-(

Hej Iesy, dat was mij ook op gevallen met die test in gtst dat er iets niet mee klopte haha,, het was ook al wel bekent dat ze zwanger was want kwam al een paar dagen in dat stukje reclame met beelden van gtst in beeld..

Bloemetje.. ja heb de hele dag verder niks gedaan alleen op de bank hangen en tv kijken haha

Jansske gefeliciteerd met je zoontje!

Mijn vriend is gelukkig ook lekker handig haha

Greet, ja ik vind het ook grappig hoor ze maken zich zo snel overal druk om geweldig hahaha

meisje haha dat zou je altijd zien dat er dan ineens iemand komt, had ik vorige maand had ik de zwangerschaps test ergens achter gelegt zodat niemand hem kon zien was me vriend aan het rommelen geweest in het kastje en lag die open in het zicht had geluk dat ik hem zag liggen had hem net weg gelegt kwam er visite hahaha

Hannes vervelend als je een kut dag hebt gehad bah bah beterschap!!

Iesy,.. nou is het al warmer bij jullie?? brrr koud hoor 17 graden..

Nou de belasting dienst blijft bezig zeg, me schoonouders hadden gister een aangetekende brief van ze gekregen of ze ff binnen 10 dagen bijn 10duizend euro wouden betalen gekken !!! pfff wat een geld zeg , volgens mij denken ze dat iedereeen de bank vol heeft staan met geld...

Ik ben weer verder met tv kijken is wel niks op maarja hahaha moet toch wat doen he... morgen nog ff werken tot 11 uur dan gaan we ff shoppen is morgen koopzondag dus ff naar leenbakker enzo

Fijn weekend verder allemaal!!

Liefs Mij

Hey anne, nee man, nu 16 graden hier!!! Het is zooo koud, ruilen? Nou even en ik weet niet meer wat ik moet doen haha, lig op de bank met een deken over me heen. Anders is dit werkelijk niet vol te houden BRR.....

10.000 euro terug betalen aan de belastingdienst? Dat meen je toch niet? Hoe kan dat dan? Als wij dat zouden moeten betalen kan je me meteen wel oprapen...Dan moeten we spullen gaan verkopen :-( Bah ik haat die lui...

Liefs...

Terug
Bovenaan