***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

meiden als jullie een uurtje tijd over hebben :) moet je eens kijken op rtl gemist en dan vrijdagavond naar jonge kinderen in de ouderrol, echt erug jeetje je ouders helpen is best maar tot op zekere hoogte tjee ben er van ondersteboven dat zoiets bestaat. Is echt erg kijk op van me laptop en tis donker buiten oeps.........

zo ga me piepers schillen we eten snijbonen en slavinken lekker..... hoop ik tenminste!!

@jvm beekse bergen is leuk hé!! haha ff voordoen hoe jij zwanger werd hihi.......

kus

Hoi,

Wij eten bloemkool met aardappels en komkommer dr bij.
En zou vlees maken, aaah, ben het weer eens vergeten uit te halen, echt erg sinds ik zwanger ben hoor,vergeet het steeds, dus vandaag maar geen vlees, en morgen weer, haha.

Greet,
zo, lang uitzending gemist gekeken, haha, opeens donker buiten, dan schrik je ook ff, hihi.

Lesy,
ja lekker in kinderkamer aan de gang geweest, zal zo eens foto neerzetten.

Jvm,
fijn dat het goed met je gaat.

Zo, dus ff alle spulletjes die ik heb eens een plaatsje gegeven, wat ik nog nodig heb, een matrasje, boxkleden, nog wat rompertjes, maar niet eens veel meer, heel veel gekregen, en kan nog meer krijgen.
moet ook nog dekbedovertrekken hebben. een kussentje. en verder ja, nog wat speeltjes enzo. En de dingen die je eerste dagen na bevalling nodig hebt, verder eigenlijk zowat alles al.

Zal eens laten zien hoe het eruit ziet meiden, hihi.

Zit er trouwens ook aan te denken, om op deurtjes, motiefje beer van behangrand uit te knippen en erop te kleven. Lijkt me erg mooi.

Zo, ff mn bloemkool afgieten, en wachten tot vriendlief thuis komt.

Liefs

He Bloemetje,

Wat een schattig kamertje zo!!!
Leuk hoor dat je al zoveel spulletjes hebt gekregen. Ik hoop dat als het bij ons zo ver is dat andere mensen ook zo leuk reageren en dat je leuke cadeautjes krijgt!
Nou heb net alleen mn andijvie op,belt vriendlief om half 6 op dat ie niet thuis eet want moet weer eens overwerken. Balen zeg.
We zijn me wel een stelletje zeg. Heb trouwens met mn moeder kaartjes besteld voor de huishoudbeurs, hoop dat we tegen die tijd meer hebben aan de 9maandenbeurs die eraan vastzit!!!!!
hebben jullie dat ook trouwens meiden dat je de hele dag rondloopt alsof je het grootste geheim van de wereld met je meedraagt,wat zal het fijn zijn als we dat eindelijk kunnen delen met de rest van de wereld. ben wel benieuwd hoelang ik het vol ga houden voordat we het vertelllen. Ik kan nu wel heel netjes zeggen dat ik het pas met 12 weken vertel maar denk nu al dat ik dat echt niet vol ga houden!!!

kus

Cato,

Dank je,
Ja, haha had ik ook, maar wacht maar eens tot je zwanger bent, dan word het nog erger hoor, om te verzwijgen,en dat van huishoudbeurs, negen maandenbeurs. moet je die kaartjes op voorhand bestellen, of kan je daar ter plaatste ook betalen.

Ja, kamertje is helemaal me ding zo, hehe.

Liefs

Negenmaandenbeurs
18 t/m 22 februari
Amsterdam RAI

Openingstijden

11.00 - 18.00 uur
donderdag en vrijdag
tot 22.00 uur

Alles voor jou en je kindjeDe Negenmaandenbeurs is het grootste en leukste evenement op het gebied van zwangerschap en baby’s

De Negenmaandenbeurs helpt je op weg
Als je een kindje verwacht of net hebt gekregen komt er van alles op je af en moet er veel geregeld worden. De Negenmaandenbeurs helpt je op weg; je vindt er alles wat je nodig hebt onder één dak; van zwangerschap tot de eerste stapjes.

Kom dus naar de Negenmaandenbeurs en laat je inspireren en informeren over onderwerpen als verzorging, voeding & gezondheid, veiligheid en kinderopvang. Maar bijvoorbeeld ook over de financiële aspecten. Allemaal dingen waar je mee te maken krijgt.

Van alles te beleven
En er is van alles te beleven: je kunt meedoen aan inspirerende workshops, een 3D echo laten maken, de nieuwste producten uitproberen en niet te vergeten... er zijn héél veel leuke beursaanbiedingen!

Met je entreekaart heb je op dezelfde dag ook gratis toegang tot de Huishoudbeurs!

Laat je inspireren & informeren
door stylistes op het Babykamer InspiratiePlein
over online winkelen op het Babyplaats Webshop Paviljoen
bij de flitsende Modeshow met trendy zwangerschapsmode
bij het Ik Vader Adventure; alles voor aanstaande papa’s
in het Kinderkamer Kunststraatje met hippe schilderijtjes
over je zwangerschap op het Bol van KennisPlein

Koop hier je entreekaart met € 4,00 korting
Via deze site kun je een entreekaart kopen voor € 12,95 i.p.v.
€ 16,95. Je maakt dan automatisch kans op een hippe Woezel en Pip Babboe bakfiets.

Avondkaart
Avondkaart voor donderdag 19 en vrijdag 20 februari. Op donderdag en vrijdag is de Negenmaandenbeurs geopend tot 22.00 uur. Een avondkaart kost € 9,95 en geeft toegang tot de beurs van 18.00 tot 22.00 uur

Steun het Emma Kinderziekenhuis
Amsterdam RAI steunt Stichting Emma Kinderziekenhuis. Steun ook het Emma KZH door één of meerdere donaties van € 1,00 te doen bij aankoop van je entreekaart! Je maakt hierbij kans op mooie prijzen!

Dus allemaal surfen naar: www.negenmaandenbeurs.nl

Ik ben mama's kanjer ;-)   Leuk hoor bloemetje! En wat heb je een mooi ruim kinderkamertje, wauw! Die van mij is haast de helft als die van jou haha....Echt leuk, mooie meubeltjes......Zou ik echt trots op zijn meis!! Ik kan niet wachten om zelf zwanger te zijn en spullen te kopen/krijgen :p

Liefs lesy....

Cato, ik herken je verhaal helemaal!! Het is het grootste geheim wat ik heb, een kinderwens!! Mn nichtje en tante waren hier net om even gebruik te maken van ons internet omdat hun internet het even niet deed. Zijn op zoek naar huurhuizen (heel belangrijk!)....Nou ik alles wissen wat er maar te wissen viel haha, owee als ze toch een zwanger worden zien staan bij de snelkeuzes haha. Pff scheelde niet veel. Ze hebben gelukkig geen idee dus dat is weer meegenomen. Ow meiden, ik hoop dat we in december allemaal zwanger mogen worden! Hebben we al een beetje een buikje op de 9maanden beurs, dat zou leuk zijn!! Echt heeeel leuk....*zucht*.

Rustig aan iedereen he!!
Meiden, tot morgen, ben er weer na mn werk!!!
XXX lesy.

Terug
Bovenaan