***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey meiden,

Ja inderdaad werken werken werken......
Ze denken ook op het werk dat ik van steen ben ofzo.
Belde vandaag de planner op of ik woensdag avond extra wilde werken maar aangezien ik heel aankomend weekend ook al s avonds moet werken en ook nog eens 10 dagen achter elkaar zei ik doe ik alleen als ik zondag avond vrij ben.

Nou na veel 5en en 6en ben ik zondag avond vrij en moet ik woensdag avond werken.

Ik eet vanavond lekker garnalen mijn vriend staat in de keuken op dit moment en het ruikt heerlijk!!! Mmmm lekker veel knoflook!!

Hannes meis het is heel begrijpelijk allemaal. Je maakt ook heel wat mee in een korte periode!! Maar onthoud goed na elke regenbui komt de zon!!

-x-

Turtle,
Garnalen, hmmm. krijg spontaan trek. Heerlijk. Hihi.
En ja, eisen stellen hoor, niet altijd ja zeggen. Fijn dat ze je zondag vrij hebben gegeven. Lekker dagje genieten met je vriend. Ook aan jezelf denken hoor.
Je bent niet van steen he meid.

Maar, al ongi? Of nog steeds nog niets? Ben zo benieuwd meid.

Liefs

Hey dames,
Eindelijk weer is tijd, had hhet erg druk met me nieuwe neefje, bruiloft werken enz.

Had toch eigenlijk wel een klein hoopje dat er iemand bij zou zijn die zwanger is geworden, maar helaas nog niemand.
Voor Hannes en Greet ee hele spannende dag !! Ook al is het nu negatief Hannes, het kan toch echt wel zo zijn dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit.
Geef de moed dus nog niet op zolang je niet ongi bent, hoe moeilijk dat ook is !!
Ik hoop het echt voor jullie meiden !!!!!!
Lesy ook bijna haar NOD (dacht ik), ook weer spannend ?!?!
En meisje heel veel succes met alles, want ik las dat je spiraal eruit is en dat jullie zijn begonnen voor het echt. Hoop dat je cylcus normaal blijft.

Hier eindelijk bij mij weer een stapje verder. Ik ben eindelijk ongi geworden afgelopen vrijdag en dat was dag 86 van mijn cyclus. Was wel een beetje teleurgesteld natuurlijk, maar ik ben ook wel blij dat ik het eindelijk ben en ik verder kan gaan voor de volgende ronde.
Volgende week moet ik weer naar de huisarts voor de uitslag van m'n bloedonderzoek en voor verderop waarschijnlijk.............. tenmniste hoop ik.
Ik wacht nu tot ik niet meer ongi ben en dan gaan we beginnen met ovaluatie testen en even afwachten wat de dokter zegt.

Nou tot snel (zal waarschijnlijk het weekend worden)
Liefs Ready

hey schatten

@hannes dikke knuffel!! Veel liefde vananvond met je vriend!! Kus en de hormonen tja...
@cato daar heb ik niets aan toe te voegen, jammer dat we niet kunnen helpen hé. Hoe ga tie met jou nu???????
@bloemetje een zwaai van je kleine uk doet wonderen!
@turle iehhh garnalen dat je die dingen weg krijgt ;-) Hoe voel je je?? Ha je komt voor je zelf op met een vrije avond goedzo applaus!!!!!
@ready leuk weer van je te horen!! Slim dat je met die testen gaat werken als je zo n lange cyclus hebt!! spannend de bloedonderzoek uitslag, hopelijk komt er niet wat uit hé!!
@lesy lekker gewerkt?

Ga lekker douche!! Me mannetje komt dalijk weer terug lekker vroeg en dan heerlijk bankhangen!! Heb het idee dat ik elk moment in janken ga uitbarsten.

Lieve meiden jullie zijn geweldig, zo moest ik ff kwijt!

Fijne avond Dikke kus Greet

Hoi,

Ready,
Ja, eindelijk ongi meid. Nu kunnen jullie weer verder. Ben benieuwd wat er bij de dokter uitkomt.hopelijk niets ergs.

Greet,
Gelukkig doet een zwaai van kleine uk je goed. Hihi.
Ja, en kleine uk vind jullie allemaal erg lief hoor, want als zijn/haar mama op het forum zit, vergeet ze weer even alles. Dus dat vind kleine uk wel erg fijn. Hihi.

Meiden, jullie zijn echt zo lief voor iedereen.

En Greet, lekker bij je mannetje hangen. Gewoon doen hoor meid.

Liefs

hallo meiden
 hannes voel me idd beetje mama ma wil niet dat ze dat tegen me zeggen. hebben immers ma 1 papa en 1 mama, ma af en toe vergissen ze zich weleens en ben ik stiekem wel aan het genieten. ik kom uit hoensboek. zag dat je het moeilijk had vandaag hoop dat het al wat beter gaat met je. knuffeltje van mij

bloemetje je hond heeft je een avondje slaap gewenst hoop dat t zo blijft en dat je vanavond ook lekker slaapt

k lees ook staan dat jullie een hyves hebben??
nou fijne avond iedereen liefss

He meisjes,

Voel me eenzaam zeg!!! Blehhhh.
Mannetje had vanavond weer eens iets te doen met het werk.
Ik kan heel goed alleen zijn hoor en vind het vaak ook wel lekker,maar nu niet hoor!
Gekke hond zit heel de tijd tegen me te klieren. Lig ik lekker te dutten in de bank begint ie steeds zn snuit in mn gezicht te duwen.
@greet; met mij nog steeds hetzelfde. Ik heb zo'n positief gevoel vooral door de klachtjes maar het is natuurlijk gewoon een aankomend griepje. Je probeert toch jezelf een beetje te beschermen! En zoals ik al eerder zei,denk ik dat het ook door de tijd van het jaar komt dat ik het zo graag wil. het zou zo'n mooie start van het nieuwe jaar zijn.
Maar zoals men zegt geduld is een schone zaak!

(Ik heb wel gister testen besteld via internet,tja je kunt ze maar in huis hebben he!)

kus lieve meiden

Terug
Bovenaan