Hey dames,
Eindelijk weer is tijd, had hhet erg druk met me nieuwe neefje, bruiloft werken enz.
Had toch eigenlijk wel een klein hoopje dat er iemand bij zou zijn die zwanger is geworden, maar helaas nog niemand.
Voor Hannes en Greet ee hele spannende dag !! Ook al is het nu negatief Hannes, het kan toch echt wel zo zijn dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit.
Geef de moed dus nog niet op zolang je niet ongi bent, hoe moeilijk dat ook is !!
Ik hoop het echt voor jullie meiden !!!!!!
Lesy ook bijna haar NOD (dacht ik), ook weer spannend ?!?!
En meisje heel veel succes met alles, want ik las dat je spiraal eruit is en dat jullie zijn begonnen voor het echt. Hoop dat je cylcus normaal blijft.
Hier eindelijk bij mij weer een stapje verder. Ik ben eindelijk ongi geworden afgelopen vrijdag en dat was dag 86 van mijn cyclus. Was wel een beetje teleurgesteld natuurlijk, maar ik ben ook wel blij dat ik het eindelijk ben en ik verder kan gaan voor de volgende ronde.
Volgende week moet ik weer naar de huisarts voor de uitslag van m'n bloedonderzoek en voor verderop waarschijnlijk.............. tenmniste hoop ik.
Ik wacht nu tot ik niet meer ongi ben en dan gaan we beginnen met ovaluatie testen en even afwachten wat de dokter zegt.
Nou tot snel (zal waarschijnlijk het weekend worden)
Liefs Ready