***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Hey meiden!!!

Hannes goe gaat het vandaag met je?? Al ongi geworden meis? Zolang ze niet zijn doorgebroken duim ik voor je meis......

Cato, beroerd? Krijg je buikgriep? Iederee is ziek en het heerst enorm! Zou me dus niets verbazen...Ach vanmiddag lekker rustig aan doen hé??

Greet! Nog geen ongi te bekennen meis? Je weet het natuurlijk nooit voor 100% zeker dat je niet zwanger bent, er is altijd een beetje hoop. Ik ben vandaag vrij ja, jij ook??

Ready, eindelijk weer je weer waar je aantoe bent!! Hopen dat deze cyclus wat minder lang is hé!!!

Hoe ik me voel......Klote. Kon vanmorgen niet mn bed uitkomen want als ik ging zitten dan was ik me toch duizelig. Brrr...Normaal heb ik dat echt nooit. Heb gisteravond even met manlief gepraat en dat eindigde in een dikke huilbui. Was even heel verdrietig haha, maar man had veel begrip en gelukkig konden we later lachen en hebben we even gek gedaan in bed. Dat deed me erg goed, en kon slapen als een roos. Ik was gewoon even te gestressed en ben blij dat ik me even heb laten gaan. En nu wachten we rustig af hoe het morgen zal gaan. Pff......

Lefs lesy.

Ja hoor van mij wel, zal em er even tussen zetten:

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Banner Meisje:

Hoi Hannes,

Graag gedaan hoor meid.
Soms heb je het even moeilijk, en dan is een luisterend oor, lezend oog, erg fijn.
Lekker geslapen?

Cato,
Alsjeblieft meid.
En nog steeds zo beroerd. Wat raar meid. Ik blijf duimen hoor.
En alweer bijna klaar met werken?
Doe maar eens lekker rustig aan jij vandaag.

Greet,
Waar heb je nu weer naar zitten googlen, moet je niet doen meid.
Word je alleen maar gek van!
Dank je voor je woorden, ja, ik maak me vaak te druk om wat een ander denkt. Moet ik niet doen. Hihi. Dank je meid.

Meisje.
Ja, heerlijk dat ie het weer goed doet, vannacht ook weer doorgeslapen. heerlijk.
Hehe, gisteravond weer wakker gehouden, je moet hem dan kwaad naar me zien kijken he, vrouwtje, laat me nu, ik ben moe, haha, nee hoor, ik laat je niet, want ik ben ook moe, hahaha.

Lesy,
Fijn dat je met je man kon praten, en jullie ff gek gedaan hebben in bed, haha.
Fijn dat je daarna ook lekker hebt geslapen.
Hoe gaat ie nu meid?
Krijg vanmiddag weer visite, vanavond naar schoonouders, zijn euh, iets van 27 of 28 jaar getrouwd vandaag, neefje van vriend jarig, en me moeder is jarig, alleen zie ik dr niet vandaag. Baal ik erg van, zal dr zo eens ff smsen.

Liefs

Heey Bloemetje!!!
Jaa haha, dat moest gisteravond echt even. Had het helemaal gehad. Poeh!
Heb sinds een aantal dagen niet meer zo lekker geslapen als vandaag. Het gaat nu wel weer wat. Ik ben gewoon nog steeds ziek, dus daar zullen al de klachten wel van zijn. Ben licht in mn hoofd, gewoon niet zo lekker zeg maar. En nog steeds snotneus...Maar rustig afachten nu. Als ik donderdag niet ongi ben geworden (wat gewoon moet, want had eisprong echt op dag 14!) dan ga ik samen met manlief vrijdag testen. Gewoon nu dus ff mn verstand op NUL haha.

Ik krijg echt het idee dat jij een super druk leven hebt haha...Niet normaal! Je doet wel rustig aan he? Hoe ging het op het werk? Het je nog nare reacties gehad? Gefeliciteerd met je moeder meis! Allemaal feestjes dus....Nou veel plezier!!!

Ik ga vandaag alleen boodschappen halen en misschien even langs mn moeder. Ze zei vorige week tegen mij (wat ik heel vreemd vond):
Wat vind jij mooie maanden om uitgerekend te zijn? Als ik mocht kiezen, doe maar augustus! Dan ben ik als enige jarig en kunnen we onze verjaardagen samen houden....
Pfff vond dat wel een beetje gek hoor haha. Ben er verder niet op ingegaan natuurlijk, maar ze zit wel steeds te vissen zeg maar. Ow ik hoop zo dat ik haar kan vertellen dat ik in augustus uitgerekend ben!! Namelijk 20 augustus 2009. Hoop hoop hoop...
Het blijft toevallig.......

Liefs Lesy.

Hoi,

Ik een druk leven, haha, nou ja, december wel, en met mn familie in België soms ook. Je bent vaker weg van huis. hihi.
Maar nu veel jarigen, en wat gedoe in de familie, dus ja, ben je al sneller bij anderen om hen even hart onder de riem te steken. Wat ik dan ook graag doe.
Hihi.
En dank je.
Haha, wat raar dat je moeder dat zei, hopelijk kan je binnenkort zeggen. Dat 20 augustus wel mooi is.
Spannend hoor meid. Blijf voor je duimen.

Liefs

Hey Meiden, we zitten toch met een aantal te wachten he..
Ik ben nog niet ongie.. Maar toch weet ik eigenlijk zeker dat het wel komt.
Maar als ik vandaag ongie wordt heb ik mijn ei op de 24ste..
Kerstavond.. Dus dat is wel een leuke datum.
Het voelt nog steeds klote. Maar dat zakt nog wel.

Gister ook nog even met m'n man gepraat, hij vond het ook jammer.
Kon gelukkig even m'n gevoel kwijt.

Vanmiddag moet ik weer een paar uurtjes werken.. Moet mezelf er echt even toe zetten.
Maar als ik eenmaal daar ben dan kom het wel weer goed.

Lesy, ook al zo'n klote gevoel? Kom op meis.. Ik duim voor je.
Cato, lekker een half dagje werken. Niet te veel piekeren over de meiden die
zo maar zwanger worden. Daar voel je je alleen maar meer klote door. Ik duim ook voor jou meis..
En Greet, hoe zit het met je ongie? Voel je al iets? Wanneer wil je testen? Ik hoop zo voor je dat je zwanger ben.. Het is jou ooik zeker echt gegund.
Bloemetje, een po-stoel, dat is wel handig, en zeker niks van aan trekken dat je een stapje terug moet doen, je moet het meer als en stapje vooruit zien. Je bent nu weer dichterbij dat je kindje staks gaat komen. Andere mensen hebben een wc boven, maar als je dat niet hebt, is dit zeker geen stapje terug!!!!
Bon, ik kan me wel voorstellen dat je je een betje mama voelt, natuurlijk hebben ze maar een mama en papa, maar het is toch mooi megenomen als ze hun stiefmama ook leuk vinden. Gelukkig maar!
Ready, pfff, je hebt wel een lange cyclus. Wat zeggen de dokters/gynocoloog?

Nou ik ga even wat eten en dan werken. Tot vanavond denk ik.
Liefs xx

Terug
Bovenaan