***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,

Turtle,
Ja, dat gechat, dat is zeker leuk haha.
Vind het inderdaad zelf ook prettig dat ik goed heb geslapen. Hond is ook weer stuk rustiger. Gelukkig. Maakt het weer wat prettiger. Onze maatregelen gisteravond hebben gewerkt, haha en wat geeft dat een goed gevoel zeg, dat je dat beestje weer rustig krijgt, en ervoor zorgt dat ie niet overstuur is. en voor jezelf ook fijn, want je slaapt weer.
Vriend werd helemaal verwonderd wakker. en hoevaak heb jij heb gehoord vannacht. want soms hoort ie hem niet. haha. Zeg niet. haha, je had hem moeten zien kijken. hihi.

en zo moe, hoe komt dat meid? slecht geslapen.

eetse.

hoi allemaal..

Cato haha onze oma's op de zelfde dag jarig grappig :D jij ook nog gefeliciteerd ;)
ja ik vind het nooit wat aan om daar te zitten maarja moet wel he... en had nu een mooie mee valler me 2 nichtjesen ik kregen alle 3   100 euro voor sinterklaas ze hadden een financiele mee valler gehad zei me opa, nou dat is altijd mooi ga je naar de verjaardag en krijg je zelf wat hahaha

Bloemetje.. haha heb ook wel een voorraad van die kransjes in huis. maar ja ikk om er niet snel bij haha me vriend wel... als ze er nu andere vulling in hadden dan vond ik ze wellekker haha

Greet.. vandaag je nod nou spannend zeg.. ja heb het spuiten en katheteriseren weer afgetekend haah theorie en skilss lab dus haha kan er weer voor een jaar tegen aan :D
ik slik nooit geen asperine ofzo... ik ga dan wel p de bank liggen ofzo verde rniet haha vind het allemaal zo vies bah bah

Hannes, gelukkig dat het weer wat beter met je gaat..

Bloemetje.. dat is fijn dat de hond stil was vanacht heerlijk haha

Ja greet je moet je toch echt aanmelden op hyves hoor is zo gezellig

LIefs Mij

oh meiden hoe zot kan je zijn!!!!! Ksta stijf van de spanning........ En dat terwijl ik gewoon bijna 100 % zeker weet dat ik ongi ga worden, maar nog steeds niets!!! Ben niet misselijk, geen diarree (sorry) geen zere tieten allemaal dingen die ik anders wel heb als ik ongi word ohooh alleen een opgezette buik en krampen. Cato je hebt gelijk om gek van te worden....................

Moest het ff kwijt meiden Dikke Kus Greet

Zie je wel greet, het is echt erg he!!!!!!!!!!
Nou meid mijn duimen maken hier overuren voor je hoor!
Heb je enig idee wanneer je een test zou doen mocht je nou morgen ofzo nog niet ongi zijn?
Hier nog steeds hetzelfde, voel me niet 100% mn buik doet vreemd maar waarom he  das de vraag!!!!!
Straks zijn we hier allemaal schijnzwanger!

kus      

Hallo lieve schatten..

Ik heb inderdaad vandaag m'n NOD, maar wilde eigenlijk nog wachten, omdat ik al 2x paar dagen te laat was. Maar kon het niet laten en heb nu net toch maar een testje gedaan... Helaas negatief, maar ben ook niet ongie, maar ga er wel vanuit dat ik dat dus zeer binnenkort ga worden.. Mmm..

Lief van jullie goede zorgen allemaal.

Cato, weer een beetje beter meis, of toch nog niet? Valt het niet onder de catogorie zwangerschapsverschijnselen?

Greet, hoe was je werk vandaag? Ging het wel, of toch nog wat rustig aan?
Ik snap je gevoel nu ook wel, dat je in spannning zit, heb niet oor niks net een test gedaan, kon echt niet wachten.

Anne, de bijscholing weer in the pocket. Goed zo!

Bloemetje, gelukkig dat de hond vannacht je wel heeft laten slapen.

Turtle, onze work-a-holic. Altijd lees ik bij jou dat je moet werken.. Ook een beetje genieten he meis.. Heb je best wel verdiend

Meisje, het is ook wel spannend voor jullie he, hoop maar dat je cyclus niet veranderd en dat je snel weet hoe en wat.. Succes..

Wat gaan jullie eten? Ik maak kip Siam.. Heb wel zin om nu lekker te koken.

Liefs xx

Hahaha... Een forum voor schijnzwangere...
Ik hoop het niet, ik vind het wel kl#te, maar
voel me niet mega verdrietig. Gelukkig maar.
Had toch verwacht dat ik erg teleurgesteld zou zijn.

Hoi,

Hannes, Greet en Cato,
Wat een spanning dames, hoop dat jullie allemaal zwanger zijn meiden.

Hannes, hoeft nog niet te betekenen dat het niet zo is he. Het kan nog altijd raak zijn.

Greet, net hetzelfde verhaal. Ik duim voor je.

Cato, jij nog weekje in spanning?

Zo, net visite gehad, was weer gezellig, en wat was Buddy rustig, hihi, ze zei, hij is weer stuk rustiger dan vorige keer, paar weken geleden.
haha en was flink gegroeid volgens haar. hihi. ook altijd leuk om te horen.

Liefs

En geen forum voor schijnzwangeren hoor, jullie moeten allemaal zwanger worden.
Hoop echt dat er iemand bij komt.

Liefs

Terug
Bovenaan