***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Goedemorgen!!

Jeetje het loopt hier ineens storm aan dames die denken zwanger te zijn!  wat super!! Komt het misschien toch nog goed in december  

@Cato: jij bent misselijk na het avondeten? En ook nog gevoelige tepels en krampen? Ik heb goede hoop!!

@Lesy: meis, het zou echt super zijn als je nu ook zwanger bent. Vooral omdat je er eerder even doorheen zat. Ik duim voor je!

@Greet: ik zou, als je nog niet ongi bent, van het weekend gewoon nog een keer een test doen. Ik heb ze besteld bij Sensitest.nl Geen idee of ze fijn zijn.. Ze schijnen wel extra gevoelig te zijn.

@Bloemetje: hoe was de cursus?

@Hannes: ik hoop ook echt dat het voor jou raak is! Je vertoont wel symptonen las ik zo

Hier gaat het prima. Ik laat de hoop op een zwangerschap maar een beetje varen, dan gaat de tijd het snelst. Het lijkt of de misselijkheid nu weer wat opkomt.. ben zo bang dat ik het mezelf aanpraat...  Maar ik had woensdag echt typische krampen in mijn baarmoeder en gisteren zo nu en dan wat steekjes. Er schijnt een innestelpijn te bestaan... maar of dat het dan ook daadwerkelijk was weet ik niet. Mijn afscheiding (sorry!) is nu vrij droog en niet slijmerig oid. Van mijn borsten heb ik geen last, misschien komt dat nog ofzo. Stiekem hoop ik van wel, maar wil, zoals Hannes al zei, niet teveel teleurgesteld worden volgend weekend. Nog een week en dan is mijn NOD. Ben heel benieuwd!  

He meiden,

heb ik net een heel verhaal getypt,beluit mn laptop om updates te gaan installleren en opnieuw op te starten,grrrr!!
Nou heb dus ff lekker uitgeslapen,doet een mens goed kan ik wel zeggen.
@J_m_v; Wat leuk om van je te horen meid. En natuurlijk ook super wat je omschrijft. Ik hoop dat wij dit ook allemaal snel mogen ervaren.
@Bloemetje; Hoe was de cursus meid,og wat opgestoken?
@Greet; Het verhaal van j_m_v moet toch weer hoop bieden. Naast de verhalen   die we vaak horen van meiden die al vroeg positief testen zijn er ook een hoop die dus pas een week na NOD of soms nog later positief testen!!!!
@Lesy; hoe issie bij jou meid?

Oe gatsie hond kotst voor mn voeten!!!
Zou die ook zwanger zijn?haha eerste zwangere mannelijke hond.
Eerst maar even opruimen..........................

Nou meiden de duimen gaan weer draaien voor iedereen en ik probeer mn geduld te bewaren.

kus

Goede morgen allemaal...

Bloemetje..ja was vandaag lekker op tijd klaar moest tot 11 uur maar was kwart over 10 al klaar dus gelijk naar huis en toen heen winklen dus de boodschappen zijn weer binnen haha, ja dit weekend lekker vrij en volgend weekend ook morgen gaan we naar de stad moet nieuwe truien hebben haha en smiddags naar me schoon ouders en savonds personeels feest van me vriend, maar hijheeft het er nog niet weer over gehad dus hoop dat hij er niet aan denkt heb geen zin ken geen van zijn collegas dus haha nog nooit gezien hij werkt er net iest meer dan een jaar nu dus..
dat is minder dat de hond zo aan de riem trekt.. ja dat is afwachten hoe het gaat tussen de kleine en de hond.. zal vast wel goed komen..

Greet,, aah shit dat je test negatief was :(

hahah Iesy,, ikga ook altijd heel vaak naar de wc en maar denken dat ik ongi ben haha, stom is dat dan ... spannend dus nog niets te bekenen :D

Hannes... ja lekker weekend vrij :D oeps haha hoop voor je dat je moeder de doos niet los maakt ;)

Cato.. spannend zeg.. en dan ook nog ff geduld voor je nod is pfff wachten duurt al zo lang
haha bah de hond die voor je voeten kotst haha zal je raar kijken als die zwanger is.. die hond van ons heeft een dikke buik ook een mannetje ik zeg altijd als je een vrouwtje was danzou je denken dat je zwanger bent zo dik hahaha

zo ga ff verder met de boodschappen op ruimen diepvries spul ligt er al in nu de rest nog...

Liefs mij

@Anne: lekker, een weekendje vrij! Heb je, naast het shoppen voor truien, nog leuke dingen op de planning staan?

@Bloemetje: je weet nooit hoe het zal gaan. Ik verwacht dat het bijv. met onze honden geen probleem oplevert. Maar laat je kindje en je hond nooit alleen samen! Dat wist je waarschijnlijk al  

@Cato: oow ja fijn is dat! Eerst de PC die niet doet wat je wilt en dan een kotsende hond haha!

Nou, zat ik net op m'n paard, begint het ineens te hagelen/regenen. KOUD! Beest vond er ook niets aan en ik ook niet. Bevroor zowat. Dus: weer naar stal. Ze keek me aan alsof ze er werkelijk niets van snapte.. normaal gaan we wel 20 tot 30 minuten fanatiek aan de slag en nu nog geen 5 haha! Ach, zij staat nu lekker hooi te eten en ik zit hier met een boterham en een bakje thee.

Ik ga vanmiddag Hashee maken, denk ik. Het vlees moet twee uur (!) stoven. Dan ruikt het hier wel heerlijk denk ik  

Iemand nog wat spannends of leuks te vertellen?

Ow ja, ik heb ook die testen binnen.

he meisje, ja dat is niet zo lekker in de regen en hagel op het paard brrr ..
Nee ga voor truien heen en ff  lekker wat  eten en nog ff op de markt van die kersttakken halen voor op het kerkhof verder zien we morgen wel haha..

Gann jullie nog wat leuks doen dit weekend??

Ik ga vanavond denk ik maar macaroni eten gister niet gedaan ben toen toch maar kerstkaarten gaan schrijven en toen werd het me te laat om nog macaroni te maken hahaha

Liefs mij

Hey meiden,

Allemaal testen bij de hand zie ik!! Haha ja die tijden komen er weer aan!!

Greetje wat balen van die test misschien had je ng niet genoeg HCG in je urine even het weekend wachten en dan weer testen!!

Ik reken nergens op net als vorige maand weer 13 dagen helemaal niets!!
Ga samen met mijn vriend testje doen hij was de vorige keer boos dat ik het alleen had gedaan!!

Ga zo even wat bij slapen moet vanavond ook weer werken en morgen avond ook!!

-x-

@Anne: ik heb morgen wedstrijd met  1 van de twee paarden. Dat is wel leuk! 's Ochtends eerst nog even lesgeven.

@Turtle: Ja, heb hier ook de testen bij de hand. In principe zou ik morgen al kunnen testen (6 dagen voor de NOD), maar er wordt ook geadviseerd om tot je NOD te wachten.. pfff. Ik verwacht niets hoor, maar wil wel weten hoe het nu zit

Het is hier nu weer mooi weer, wel koud nog, maar de zon schijnt. Ga vanavond shoppen met een vriendin, daar kijk ik naar uit. Weet niet zo goed waarmee ik mijn middag eens zal vullen.... heb gewoon vrij eigenlijk.

Zo dames,
Sorry dat ik gister niet meer ben geweest, had ff ruzie met mn vriend, en dus niet zoveel zin om hier te schrijven gister. Maar weer in orde hoor.
Moet gelijk hele pagina zowat terug lezen, haha.
Gelukkig mn wordpad openstaan, anders kan ik het niet onthouden hoor.

Greet,
Met die testen van etos heb ik geen ervaring, eigenlijk alleen sensitest,clear blue en kruidvat.
Kruidvat vind ik de beste.
Wat lief hoe je man reageerde over het vlees. Hihi.
Zou misschien ook wel kunnen dat alles in de war is, van operatie en omdat je zo graag wil.

Lesy,
Erg nat gister? Spannend hoor.
Vriend heeft het nog niet kunnen voelen, had er gisteravond het geduld niet voor. Jammer dan. Maar sinds gisteravond is kleintje iets rustiger. Niet erg hoor,want gister was het wel erg druk, haha.

Cato,
Die test 6 dagen voor nod, zou het niet doen meid. Vaak geven ze toch negatief aan volgens mij, ook al ben je zwanger. Hangt er gewoon vanaf hoeveel hormonen er in je urine zitten. En dat is bij elke vrouw anders.

Hannes,
Ben alleen geweest, was ook voor mannen hoor, maar vriend wou niet mee. wel jammer want was interessant.
En je moeder de doos met boeken opengemaakt, of netjes dicht gelaten?

Meisje,
ook gevoel dat je zwanger bent? Spannend hoor meid. En idd, je kan beter denken dat je niet zwanger bent, dan komt de klap vaak minder hard aan. Hoewel het altijd jammer en pijnlijk is.
En me hond nooit alleen laten met baby, nee dat wist ik al, hihi. Buddy is veel te nieuwsgierig.

Anne,
lekker druk weekend gepland dus. Hihi, veel plezier meid. Gezellig genieten van je vrije weekend. Ook een keer heerlijk toch?

Zo, nu ff over cursus. Was heel interessant.
Werd verteld wat de fabeltjes zijn, en wat er allemaal waar is en wat niet.
Waar je wettelijk recht op hebt op je werk ivm borstvoeding.
Hoe je moet aanleggen, en daar video bij.
Alleen bestaat bij mij de kans dat ik geen borstvoeding kan geven. Zeker niet volledig, omdat ik borstverkleining heb gehad. En kans bestaat dat melk klieren zijn doorgesneden. En tepel is dr af geweest, dus die kans is vrij groot, maar ze gaven aan het wel gewoon te proberen.

Zo dames.
Liefs

Terug
Bovenaan