***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

ja idd liever alleen de berichtjes op de gezamelijke en niet op eigen...
niet het hele dorp hoeft te weten dat we bezig zijn.

Ow cato, jaaaa dit is heel erg ja....Alweer bijna 4 pagina's vol, iedereen zal wel denken whaha. Iedereen is nu schijnbaar vrij en heeft nix te doen, het gaat hier zo hard haha. Ow ik wil graag even bed opmaken maar ik kan gewoon niet achter de laptop vandaag komen haha. Enne, dit werkt wel, ik denk totaal niet aan zwanger worden of iets dergelijks hahaha.

xxx

lesy 13 oktober, 28 dagen!!! THANKS.......

haha die waterman betrapt, tja stiekum snoepen
he cato ook van de party whaha dit is echt grappig hoor zo met zn allen
beetje erg nieuwschierig geworden, probeer me aan te melden maar lukt van geen kanten  zucht, moet het ook op me gemak doen nou kijk dalijk wel.

kus

Whaa, wat zijn we erg.

En wie zn bed opmaken moet, sorry ff naam kwijt.
hihi, gewoon gaan, tot zo meid.

Ik denk dat ik de baby voel, voel gekriebel in mn buik.
Zou het zijn? Geen idee.

Liefs

Ga ff mn haar verven meiden,kan wel weer een opfrissertje gebruiken.
hebben jullie trouwens allemaal gewoon puur natuur of helpt de kapper jullie ook weleens een handje

Zo meiden, na 3 kwartier en 4 bladzijdes lezen ben ik weer even bij, de vraag is  alleen voor hoelng... Er wordt iedere minuut wel en berichtje geplaatst. Dames toch, hou jullie eens een beetje in..  haahhahaahaha..

Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor m'n Cyste. Had echt zoveel pijn.
Heb bloed moeten laten prikken en plasje achter moeten laten. Moet nu over 2 weken teug of ik moet weer ergere pijn krijgen.

Ikzal ook eens wat proberen met die hyves. Maar mag nu helemaal niks mer inspannen.
Dus doe het wel even rustig aan. Zit de komende 2 weken nog wel thuis.

Liefs x

Terug
Bovenaan