***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

greet , ja zit er bijna op, haal de schade voor dit weekend en maandag en dinsdag nu al in ja haha

hahha da deed ik omdat ik op hyves een foto ikbeeld heb met een zonnebril hahaha
wij hebben ook een groot bed weet alleen de maat niet haha hebben pas een nieuwe wij hadden ook een laag bed pff je kon je er bijna uit laten rollen

Greet jij moet je ook ff aanmelden, ik wil jou nu wel eens zien haha.....
En anne, jij lijkt wel wat op mij :p Grappig....
Mij is het in ieder geval gelukt hahaha....ben benieuwd of er meer hun aanmelden.
Verder doe ik er niet zoveel aan hoor, alleen aangemeld voor onze site dan haha. Mooie echo bloemetje, echt leuk om te zien!!!

xxx

Ow zo'n groot bed hebben we dan ook weer niet whaha :p
Ons bed is 1.80 breed bij 2.20 lang, en nog steken meneer zijn tenen buiten het bed....
Whaha

Iesy

ja grappig , dat had ik ook toen ik jou foto zag toen had ik ook zoiets van hej we lijken wel een beetje op elkaar , maakt ook niet uit ja als je er verder niks mee doet, zo weten we toch tegen wie we het hebben lolll
ik doe er wel wat mee zit er elke dag op netzoals hier aan alle 2 verslaafd haha

ja ik ben ook wel nieuwschierig hoe de rest er uit ziet ..... dus aanmelden maar

Liefs mij

kom me wel aanmelden hoor maar nu ff niet haha......... ben veel te benieuwd naar jullie  lache dat jullie op mekaar lijken.

Hoi,

Er heeft zich nog iemand aangemeld, weet alleen niet wie, vertel, wie is het?
Hihi, dan laat ik je toe.

x

he meiden

was ik ook even weer.
wat hebben jullie allemaal een groot bed zeg....  ik heb maar een kleintje van 1,60 bij 2.00 haha.
hij mag van mij ook wel wat goter maar we willen dan graag een electrische boxpring..maja we willen nog zo veel..
dakkapel plaatsen
nieuwe auto kopen.
nieuw bed.
en ja bij mij kan ook niet alles.
dus moeten we hier nog maar even mee door.

ben ik net lekker een frikadelbroodje aan het eten komt vriend lief ineens thuis  schaam schaam.
maja halve broodje weer weg heeft meneer weer opgegeten, het is ook wat met die jongens zeg.
maar hij is weer aan het werk.
en ik ga zo ook even weer wat doen..
heb me trouwens ook aangemeld bij de hyves is ff spieken haha.

liefs spreek jullie later.

ja er heeft hier niemand wat neer gezet als die lid wil worden je greet maar nu nog niet dus die zal het wel niet zijn hahaha..... of iemand die nieuweschierig naar ons is hahaha

Terug
Bovenaan