***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Sorry haha, maar ALS ik zwanger ben zijn dit de feiten haha

Resultaat van de berekening

(Vermoedelijke) datum van conceptie : 03 Nov 2008
Duur van de zwangerschap (*): 3 weken en 0 dagen
Nog te gaan: 37 weken en 3 dagen
Uitgerekende bevallingsdatum 27 Jul 2009.

Hej Meiden..

Ik ben ff snel wezen kijken hier maar gaat alweer hard zeg haha
ik ben er ook weer vandoor ga weer gtst kijken haha..
ik reageer morgen wel op iedereen zou dan naar me ' vriendin' gaan die ik 5 jaar niet gezien heb , maar ze belde net af was wat tussen gekomen naja volgende keer beter..

hooploos wat vervelend zeg bah, afwachten maar weer duurt altijd zo lang,

euh gtst is er weer op doei doei tot morgen allemaal
en alvast welterusten haha mooi op tijd ;)

liefs mij

Wat leuk anne, jij kijkt gtst en ik ook.
Bloemetje gaat ook al beginnen....LEUK!!!!
Spannend is het nu hé...ik ben helemaal verslaafd haha.
Zal nu echt manlief knippen (eigenlijk geen zin, maar heb ´t beloofd).....

Liefs..........

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2008 20:00:38'));

Hey waterman!! Jij ook weer eens langsgewipt?? Haha, ja dat van de gewoontes is best grappig he....
Jij moet ook nog even wachten tot je NOD zie ik....zijn jullie ook al aan het klussen of niet? Wij hebben het weer gehad, nu lekker afwchten...de uitslag kunnen we nu toch niet meet beinvloeden.

Hoopvol, neeeee!!! Meis wat jammer, mischien moet je toch nog even doorgaan met wachten???
Je weet het nooit......hoop dat je te vroeg hebt getest, dan kan het nog altijd.....

Liefs.....

he lesy
ja ik ben er ook weer geweest...weet meestal niet zo goed wat ik moet typen..dus dan typ ik niet zo veel haha.lees wel heeeeeel veeel aangezien er zo veel lekkere kwepperts zijn haha.
ja wij zijn ook al weer een weekje aan het klussen..haha lekker voorblijven he.
we zitten zo onregelmatig duss dan maar wat vaker.....is geen straf hoor.hihi
jij alweer afwachten??..oohh ik vind dat iedere maand  ook weer zo moeilijk hé ooh verschrikkelijk moet er nu al niet aan denken bah.
maja het gaat allemaal door he.
in het dorp hier zijn er ook alweer zo veel zwanger en dan denk ik helemaal IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!! maja komt wel (hopen we).
ga nu verder kijken naar so you think you can dance....
alvast welterusten en tot morgen.

liefs

Haha, nee inderdaad waterman, je bent er niet zo vaak. Maar je leest dus wel mee?
dat is in ieder geval al leuk hihi....Maar toch missen we je wel hoor, we horen graag hoe het ervoor staat met iedereen, dus ook met jou!! Haha, ja zijn we zulke kletstantes? Hmmm....valt best mee toch? Okeej, heb soms ook wel even moeite om alles weer bij te lezen als ik een dag heb gewerkt, daar dat is ook wel weer ontspanning voor mij. Een week aan het klussen alweer...Wij zijn ook wel 2 weken aan het klussen geweest, gewoon even het zekere voor het onzekere. Ben heel benieuwd wat er uit  ons liefdesspel komt ;-) Jaa het is iedere maand inderdaad weer peentjes zweten, het is natuurlijk een ongelooflijk spannend iets wat je hele leven gaat veranderen.....En neee veel klussen is zeker geen straf hihi...maar het moet wel leuk blijven hé. Jij mag over een week op het wachtbankje goed? het gaat allemaal door....Ook het dorp al vol met zwangeren!! Ze zijn overal en zullen er altijd blijven. Niet leuk hé, zolang je het zelf ook niet bent. Tot morgen meis, lekker klussen vanavond!!!

Liefs lesy....

Goeiemorgen!!

@anne fijn is dat hé je joggingbroek en de hele dag rommelen dat is pas vakantie hihi!! leuke vriendin zeg na vijf jaar nog geen tijd!
@lesy weekend!!!!! Vanmiddag kom ik kletsen ;-) en je man geknipt haha en bang van autorijden ja dat kan hé, ik vind het wel leuk lekker scheuren!! en al uitgerekend wanneer de baby komt...................................?!?!?!
@bloemetje haha dus je hebt vandaag heel wat te doen. gezellig dat je vriendin er was dan heb je ff wat anders hey.
@turle gefeliciteerd met je pa!! Hopelijk word het een mooi en gezellig feest met fijne herinneringen voor jullie!! veel plezier!
@cato lekker vrij vandaag!geniet ervan!
@hoopvol negatief getest balen grrrrrrrrrr
@waterman zag ik ook voorbijkomen maar weet het niet weer!

Leuk jullie gewoontes te lezen!!! ga er weer van tussen, ik heb een afspraak  met een client die echt niet verzet kan worden pfffft maar sleep me er wel doorheen en dan ff na de dokter denk ik (ben hier nog nooit geweest brrrrr) ga door de grond van de oorpijn. Vanmiddag ben ik er weer de hele middag hoor lesy dus maak maar plaats in je agenda hihi. Fijne dag tot laters   Greet

Terug
Bovenaan