Hoi,
Greet,
Even reactie op jou. Zit het met bijna tranen in mn ogen te lezen.
Je hebt gelijk, ik ervaar het ook alsof we langs elkaar heen leven, en doe echt me best hierin om samen te leven, hem overal in te betrekken.
Toen hij naar de winkel ging, wist ik niet wat hij zou meebrengen, en toen hij thuiskwam moest het ook nog meteen klaar zijn, heb geprobeerd om het zelf te doen, maar mocht niet van hem. En op dat moment ging het ook echt niet goed met de pijn. Zelfs zitten deed onwijs zeer toen.
Ik kan me helemaal vinden in jou bericht. Maar vind het alleen zo frustrerend dat hij me beloofd te helpen en dan pas half zeven binnen komt wandelen met een heel chaggo humeur omdat ik niet kan koken. En dat hij nu alweer hele ochtend/dag weg is en ik hier weer alleen zit.
Maar probeer er het beste van te maken. We zien wel hoe het verder gaat, hoop dat we nu beiden wat wijzer zijn geworden na gisteren, denk het wel, want had net weer ff tranen in de ogen van de pijn, en toen kwam hij eerst rustig bij mij zitten voor hij weg ging, hoewel hij al weg had moeten zijn.
Ik begrijp het allemaal wel hoor, maar is echt frustrerend nu. Heb in die tijd dat ik hier woon nog niet echt een grote vriendenkring opgebouwd, op wie ik echt kan steunen.
Maar greet, we komen er wel.
Yvon, toch? jij vroeg toch hoe we het ervaren als anderen ongepland zwanger worden en dan zo ondankbaar zijn?
Ook ik kan daar heel kwaad over zijn, sommige mensen doen er zo hun best voor, en lukt het niet, andere liggen een keer in bed, en ja hoor, zwanger.
Ze zouden zich bewust moeten zijn van wat voor een wonder dat is. En denken als het gebeurd, dan is het zo, en gaan we ervoor.
Zo schrijf ik ergens anders mee. Meisje dat zwanger is geworden van een keer met een vriend in bed te duiken, jongen wil er niets mee te maken hebben. Maar zij gaat voor haar kindje. Samen met dr familie, ze heeft het zwaar. maar houdt nu al onvoorwaardelijk van haar ongeboren kind. Zo zouden er meer mensen moeten zijn. Zo zou iedereen moeten zijn.
Begrijp dat het voor jou soms erg moeilijk is, zeker nu na een half jaar. Hoop echt dat het snel raak is.
En die hyves, is anoniem, kan je niet in je hyves zien, alleen moet je eerst ff je Buzz uitschakelen, anders kunnen ze het soms wel zien als je reageert op een foto of onderwerp.
x