***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi meiden,

Was ik weer. Net twee uurtjes liggen slapen.
Hond zat al die tijd in bench.
Nog geen idee wat wij eten, vriend zou vroeg thuis zijn, is kwart over vijf klaar met werken en is er nog niet, stond nu in de winkel voor boodschappen.
Grrrrrrrrrr, word ik zo chaggo van, kan niet vooruit, en hij komt dan onwijs laat thuis en klinkt dan nog chaggo omdat ik niet weet wat ik wil eten.
Moet het toch ook elke dag verzinnen.

Fijn weekend meiden.
x

Hallo,
Ik kom ook nog even aanwippen haha.
Onze broccoli-schotel was heerlijk....kreeg een extra kus van manlief omdat ik zo mn best had gedaan volgens hem....wel heel lief vind ik dat.

Bloemetje, ben je al ver met gtst?? vanavond wel even kijken hé haha...
En ow ik heb me per ongeluk op de verkeerde manier uitgelogd op hyves. Dus ik sta niet meer in ons clubje haha. Nou ja, volgende keer maar weer even doen. Bah, is je vriend er nog niet bloemetje?? Wat jammer ja, want jij kunt nu helemaal niets. Weet je al wat jullie gaan eten?? Ja je hebt een jonge hond die veel aandacht nodig heeft, als je niet goed ter been bent wordt dat wat lastig dan, echt balen meis....

Hmmm heb steeds zo'n ongi-gevoel en kleine steekjes overal. Heb nu ook al 2 dagen last van maagzuur als ik op bed lig...bah....
Ik hoop dat het iets positiefs is....

xxx

Hoi,

Lesy,
Je stond er net nog in hoor. Heb net nog even gekeken, jvm is er ook bij gekomen.

Sinds half zeven best ruzie gehad met vriend, was zo kwaad op hem. Hij kwam iets na half zeven binnenwandelen, chaggo omdat hij moest koken en potje bij had om op te warmen. En stuk kip, die hij had laten aanbranden maar niet doorbakken was. Aardappels wou hij niet koken, want dat kan hij niet.
Dus beetje worteltjes en doperwten op. heb eigenlijk nog honger, maar durf er niet teveel van te zeggen.

Heb hem ook verteld dat ik wil dat hij zich meer betrekt met ons, ons kindje. En de hond, dat hij niet zo laat binnen moet komen wandelen, hij zei, moet ik borrelhapjes dan laten staan omdat jij je niet lekker voelt? Nou ja, hangt ervan af wat jij belangrijkste vind he. Dus ja, had hij ook wel door dat hij dat niet had moeten vragen.

Hij snapt nu denk ik wel dat ik het even moeilijk heb en hem nodig heb. We hebben het weer bijgelegd, al is de sfeer geladen.

Liefs

hoi dames jeetje wat gaat dat hier snel met kletsen
heb ik ff 1 dag niet gekeken zijn er gelijk weer 6 pagina's bij
ik ga denk ik ook niet zo veel op iedereen reageren dat gaat me echt niet lukken
ik hou jullie niet bij weet ook niet wie wie is ja een paar
maar vind het echt moeilijk ik zet af en toe wel gewoon een berichtje hoe het hier gaat ofzo en lees natuurlijk ook gewoon met jullie mee
maar om op iedereen te reageren dat gaat me niet lukken sorry
hier gaat het in iedergeval goed soms af en toe toch een beetje misselijk
heb gister ook twee keer ff boven de pot gaan hangen maar er kwam niets hoor
maar het voelde wel dat het ging gebeuren maar nee
en zit hier nog vol spanning te wachten voor de echo
ben ook al bijna 1 kilo aangekomen nu al gaat dus nog wat worden als ik nu al aan kom
ik zie nog niets aan mijn buik dat is nog steeds het zelfde
maar ja die kilo komt waarschijnlijk gewoon van het eten want heb constand trek en blijf dus maar eten maar dat veranderd nu wel een beetje wat als ik nu iets eet zit ik ook snel vol dat had ik dus nog niet ik bleef maar honge rhouden en nu als ik iets eet is het 3 hapjes en voel ik me helemaal vol.
nou dat was het weer dames over mij

heel veel succes meiden met de spannende dagen

Hallo lieve dames,

Nou ik heb mijn eerste twee klus avonden achter de rug! Heerlijk om gewoon anoniem en ongegeneerd kan praten over de sex die je moet hebben om de kans van slagen te vergroten!

Jullie babbalen zo veel dat ik het alleen niet kan bij houden en te veel is om op alle berichtjes te reageren, maar ik wil niet over komen als een ongeinteresseerd iemand en ik lees de meeste berichten wel. Uiteraard omdat ik hoop te mogen lezen dat er iemand zwanger raakt. Want dit gun ik iedereen hier van harte toe.

Zeker sinds het laatste half jaar is het erg gaan spelen in mijn hoofd en raak ik lichtelijk gefrustreerd over het feit dat het niet lukt en iedereen om je heen, zowel tv als in het echte leven zwanger raakt. De meeste zijn daar heel blij mee maar sommigen lijken er niet echt op te zitten wachten en deze dames zouden eens dit toppic moeten lezen in de hoop dat ze zeer gaan waarderen wat er in hun leven gebeurd, dat er een wondertje afspreeld in hun lijf waar ze dankbaar voor moeten zijn en moeten koesteren. Dit kan ik niet uitstaan en word ik groen van jarloezie, sommigen dingen zijn zo oneerlijk! Zijn er hier dames die dit ook zo als ik ervaren?

Nou maar ik ga weer mijn bedje in (ik kon niet slapen   ) Misschien dat ik manlief wakker maak met een verassing, beter te veel dan te weinig, hihi!

Heel veel sterkte en succes iedereen!

XxX

Ow nog een ding! Ik zag dat jullie hyves hadden aangemaakt.... ik wil me wel toevoegen alleen mag mijn familie niet weten dat wij bezig zijn.... is de hyves geheel afgeschermd voor NIET leden? In dat geval wil ik me wel toevoegen...  

XxX

heeeeeeeeeeeeeeeeeey,

@cato de nieuwe auto halen joehoe leuk!!! gezellige dag met t vrijgezellenfeest!!
@lesy ga je nog wat leuks doen? fijn dat je eten goed in de smaak viel des te leuker toch! en je voelt beetje vage dingen, hoop hoop hoop
@hannes is dat jouw vaste gewoonte, vrijdag frietjes bij schoonmams??? Nee zo n uitnodiging kon ik niet weerstaan hihi, zou ook dom zijn hé!!!
@bloemetje wat ik nu ga antwoorden op jou moet je absoluut niet als kritiek zien en ook niet met een ondertoon lezen aub want zo bedoel ik het niet, maar je zit nu in een rot situatie, en ik heb het gevoel dat je t absoluut even allemaal niet ziet zitten maar ga alsjeblieft niet bij de pakken neer zitten meis, probeer er wat van te maken, schil bv de piepers dat kan zittend en als je vriend thuis komt kan hij ze opzetten en afgieten zo moeilijk is dat niet voor hem. Je moet wel beseffen dat het voor hem ook een situatie is waar hij niets aan kan doen en dat voor hem frustrerend is denk ik? Je verhaal komt een beetje naar voren of jullie lang mekaar heen leven daar bedoel ik mee weinig diepgaand praten, en dat is juist (nu) zó ontzettend belangrijk. Wij vrouwen zien zulke dingen anders als onze ventjes dat weet je!!!! Meis ik hoop zo dat de fyso oefeningen voor je heb waar je wat mee kunt en minder pijn hebt. Ga ervoor en zie de positieve dingetjes, je moet het  samen maken.  
@jvm ik volg je op de andere topics hoor!!! leuk dat je ff wat over je meld en logisch dat je t niet bij kan houden hier.........
@yvon herkenbaar je verhaal ik ervaar het precies zo!

kga ff boodschappen doen heb een mega vracht nodig gadsie......... o ja en maandag ga ik me in dat hyves gebeuren verdiepen, zodat jullie me eindelijk kunnen zien hihi

liefs

Hoi,

Greet,
Even reactie op jou. Zit het met bijna tranen in mn ogen te lezen.
Je hebt gelijk, ik ervaar het ook alsof we langs elkaar heen leven, en doe echt me best hierin om samen te leven, hem overal in te betrekken.
Toen hij naar de winkel ging, wist ik niet wat hij zou meebrengen, en toen hij thuiskwam moest het ook nog meteen klaar zijn, heb geprobeerd om het zelf te doen, maar mocht niet van hem. En op dat moment ging het ook echt niet goed met de pijn. Zelfs zitten deed onwijs zeer toen.
Ik kan me helemaal vinden in jou bericht. Maar vind het alleen zo frustrerend dat hij me beloofd te helpen en dan pas half zeven binnen komt wandelen met een heel chaggo humeur omdat ik niet kan koken. En dat hij nu alweer hele ochtend/dag weg is en ik hier weer alleen zit.
Maar probeer er het beste van te maken. We zien wel hoe het verder gaat, hoop dat we nu beiden wat wijzer zijn geworden na gisteren, denk het wel, want had net weer ff tranen in de ogen van de pijn, en toen kwam hij eerst rustig bij mij zitten voor hij weg ging, hoewel hij al weg had moeten zijn.
Ik begrijp het allemaal wel hoor, maar is echt frustrerend nu. Heb in die tijd dat ik hier woon nog niet echt een grote vriendenkring opgebouwd, op wie ik echt kan steunen.
Maar greet, we komen er wel.

Yvon, toch? jij vroeg toch hoe we het ervaren als anderen ongepland zwanger worden en dan zo ondankbaar zijn?
Ook ik kan daar heel kwaad over zijn, sommige mensen doen er zo hun best voor, en lukt het niet, andere liggen een keer in bed, en ja hoor, zwanger.
Ze zouden zich bewust moeten zijn van wat voor een wonder dat is. En denken als het gebeurd, dan is het zo, en gaan we ervoor.
Zo schrijf ik ergens anders mee. Meisje dat zwanger is geworden van een keer met een vriend in bed te duiken, jongen wil er niets mee te maken hebben. Maar zij gaat voor haar kindje. Samen met dr familie, ze heeft het zwaar. maar houdt nu al onvoorwaardelijk van haar ongeboren kind. Zo zouden er meer mensen moeten zijn. Zo zou iedereen moeten zijn.

Begrijp dat het voor jou soms erg moeilijk is, zeker nu na een half jaar. Hoop echt dat het snel raak is.
En die hyves, is anoniem, kan je niet in je hyves zien, alleen moet je eerst ff je Buzz uitschakelen, anders kunnen ze het soms wel zien als je reageert op een foto of onderwerp.

x

Terug
Bovenaan