***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Goede morgen allemaal

wat een gedoe gister met dit forum hij was me toch ineens traag hahaha..

Wij hebben gister avond macaroni gehad was wel een keer weer lekker..

Iedereen een fijn weekend... sorry ga nu ff niet antwoorden, ik ga ff snel naar de bakker enzo,,

Liefs Mij

Dat is een nadeel bloemetje dat je nog niet echt een vrienden kring hebt opgebouwd daardoor zit je vaak alleenig en als je dan zo een pijn hebt zak je gauwer in een dipje of zie ik dat verkeerd? Heb je je familie ook niet in de buurt wonen? En pijn is funest voor een mens vooral als het zo lang duurd als bij jouw!! Fijn dat hij nu iets meer begrip heeft maar je weet het hé tis geven en nemen. Ik weet hoe moeilijk dat is toen me man zo erg ziek werd waren we pas drie weken getrouwd en woonden pas dus drie weken samen heb vaak moeten slikken en dacht ook echt dat alles op mij draaide enz.  maar het is gelukt en het heeft mij en ons nog sterker gemaakt, dus wat ik daar mee zeggen wil jullie gaan het redden met de liefde voor elkaar en jullie lieve kleine kruimel!!! En als je je alleen of verdrietig voelt, schrijf je hier en wij luisteren dat weet je!!!!!
Kijk bloemetje en yvon  daar kan ik nu ook niet tegen, één keer met iemand naar bed en hup zwanger okay tis van harte gegund maar als ze dan zeggen het is ongepland het komt niet uit enz word ik inwendig witheet, je weet toch dat het van sex kan komen of leven we in de prehistorie ofzo vind dat zo oneerlijk. IK WIL OOK.... zucht wat is er nu mooier dan een liefdes baby.
haha anne daar hadden er meer last van hihi het was hier gewoon te druk konden ze niet aan!!

Liefs

Hej Meiden..

Was ik weer ff..

Ik kan dat ook niet uitstaan dat er mensen zijn die ongepland zwanger raken en er dan niet blij mee zijn, en dan nog mensen die het weg laten halen omdat het niet uit komt  kan daar ook zo boos om worden!!

Bloemetje, vervelend dat het niet zo lekker gaat... waar je nu woond kom je daar zelf niet uit de buurt dan? sterkte er mee!!

ja greet het ging hier ook zo snel zal het forum wel niet aankunnen haha

Liefs Mij

hey meiden,

Het is echt niet normaal 1dag niet actief gechat en meteen is er allerlei veranderingen te lezen en te zien.
Een hyves? Leuk dat heeft toch bijna iedereen zal er zo eens op gaan kijken.

Het feest van ons pap was super hij het het zo naar zijn zin en dat doet me goed om hem te zien.

Bij de kapper had ik een zielig verhaal gehoord er was een vrouw die was al 39 weken zwanger en toen kwamen ze erachter dat het kindje dood was. heeft ze nog een paar dagen moeten wachten totdat ze het kindje op de natuurlijke wijze moest laten geboren worden. Het lijkt me vreselijk om te weten dat je een dood kindje bij je draagt.
Ze wilde na deze ervaring ook nooit meer kinderen maar toen ze een weekendje ging relaxen in center park telde ze meteen aan en nu is ze bevallen van een gezond kind gelukkig.

Ook in mijn werk had ik een meisje van 19 die te slordig was met de pil en zwanger was geraakt ze was al 11 weken zwanger toen ze een miskraam kreeg. Maar zij rookte als een ketter gewoon door.

Dan denk ik ook al die mensen die zo graag willen en waar het niet lukt en zon meisje die eigenlijk niet wil die word meteen zwanger...

Het leven is soms niet eerlijk....

Ik moet nu naar de bouwmarkt wat dingen voor het metselen halen.

Tot snel weer

Hi Meiden,

Om op jullie vraag te antwoorden, kom niet uit de buurt waar ik nu woon, zo een 150km hier vandaan. Vriend zijn familie zijn vaak werken.
Vandaag bij schoonmoeder gezeten, en met vriend zn neefjes behangpapier gaan bestellen, komt over 7werkdagen, heerlijk, haha, weer 150 euro lichter hahaha.

Dat verhaal over die doodgeboren baby, inderdaad, zo vreselijk, me oma en nichtje hebben het ook meegemaakt, mn nicht was negen maanden zwanger en heeft week dood kindje bij zich moeten dragen, erg moeilijk is dat.
Ook moeilijk om dat verdriet van zo dichtbij te zien, hoop dat dit me niet gebeurd.

Zo, ga nu weer ff liggen.

x

goede avond allemaal..

Turtle , mooi dat het feest van je pa geslaagd was..

Bloemetje, ja dat is jammer als je er dan zo weinig mensen echt kent en dat je schoon familie veel werkt . en als je er niet zo bekent bent dan hebje ook niet zo snel een grote vrienden groep vervelend is dat dan

Pff dit wordt een hele lange avond voor mij, me vriend ligt al op bed die is de hele dag al slecht te pas en is om half 7 naar bed gegaan.. ga maar ff spelletjes doen op internet haha moet toch de avond door komen haha

Allemaal een fijne avond..

Liefs mij

Hallo Meiden,

Ben er een dag niet geweest en wat een verhalen staan er weer op. Jullie hebben me wel even bezig gehouden
Nou heb nu heerlijk weekend ga vanavond weinig doen heb het rijk voor me alleen mijn man is werken. Lekker rustig dus hihiih.

Ben nog steeds niet ongi en zit nu op 37 dagen. Ik heb dan donderdag een test gedaan en dat was Negatief zou ik maandag weer kunnen testen als ik dan nog niet ongi ben of kan het niet meer veranderen....??
Heb geen gevoel dat de rode duiveltjes lang komen. Heb alleen elke dag meer witte afscheiding en het is erg gevoelig daar.

Liefs Hoopvol

Terug
Bovenaan