***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Bedankt Bloemetje over je tip van die Buzz, dit wist ik dus niet dus heel handig dat je dat even vertelden!

En verder iedereen bedankt die heeft gereageerd op mijn schrijven, ik dacht echt dat het aan mij lag en ik daar in het bijzonder een beetje raar over dacht en raar op reageerde, maar het ligt dus niet aan mij, haha! En over dat roken voor en tijdens de zwangerschap ben ik het op zich ook wel mee eens, alhoewel ik moet toe geven dat ik zelf ook nog rook, al is het maar 2 of hooguit 3 sigaretten per dag, het zijn er al te veel. Maar nadat ik ongeveer een halfjaar na het stoppen van de pil gestopt was met roken en het niet echt lukte kwam de verslaving weer om de hoek kijken.

Gezien het feit dat het zwanger worden blijkbaar niet een eenvoudige klus was kon ik het niet meer laten en werd ik zeer zenuwachtig van het niet roken, waardoor ik weer begonnen ben.... Ik schaam me diep want het is natuurlijk heel slecht. Maar ik weet wel een ding zeker, en dat is )heb ik al eerder gehad' dat als ik maar denk zwanger te zijn kan ik heel makkelijk stoppen.

Maar met de wetenschap dat het misschien wel nog een jaar duurt lukt het me gewoon weg niet! Nogmaals heel slecht, en wellicht ook oneerlijk tegen over de mensen die er alles aan doen zwanger te raken maar ik ben nu eenmaal niet sterk genoeg in dat geval.

Pfffffff... wat een bekenning, hahaha!

Maar goed, ik heb mij, geloof ik tenminste, aangemeld op jullie hyves! Leuk, hebben we ook gezichten bij de verhalen ... Zal je zien, kom je iemand tegen die je gewoon kent... ``he, jij ook hier, op deze hyves... ´ ´

XxX

Goedemorgen dames, iedereen nog in bedje, of al druk?
Ik ben al weer helemaal klaar en dacht nu zal ik maar eens even rustig
naar m'n forumpje gaan kijken. Het is gelukkig niet zo druk geweest als vrijdag, hoefde ik niet zoveel te lezen!!

Ik wilde ook nog even reageren op de stelling van iedereen die zomaar zwanger wordt, ik heb wel liever dat als iemand denkt dat ze er niet voor kan zorgen, het wellicht beter is voor zo'n kindje om het weg te laten halen. Het is niet eerlijk tegenover ons, maar beter als dat zo'n kind geen fijn leven heeft..

En greet, vrijdag is echt vaste prik, frietjes bij schoonmams. Op zondag lopen we er ook altijd even langs. Moeten toch met de hond lopen, dus dan kan het gemakkelijk en ze woont hier om de hoek. Even een bakkie doen en weer naar huis.

Verder heb ik altijd Robijn wasmiddel en andrelon shampoo. En voor m'n hondje de hills brokken. De rest maakt me niet zoveel uit. O ja en altijd dezelfde parfum. hihi!

Vind het wel leuk om op hyves jullie gezichten te zien. Geeft toch weer een ander beeld.

Bloemetje, ik heb echt met je te doen meis, maar je moet idd niet bij de pakken neer gaan zitten. Schrijf alles maar van je af. En probeer er samen sterker van te worden. Al kan ik goed begrijpen hoe je je voelt, ik wil namelijk ook altijd alles zelf doen en als dat niet lukt, ben ik totaal niet te genieten...

Liefs xx

Hoi Meiden,

Hier was ik weer. Rustig aan vandaag. Gisteren teveel gelopen en dat voel ik goed vandaag. Mag van vriend, me vader en zn vriendin alleen maar op de bank zitten en hen commanderen, hahaha.
Me vader en zn vriendin zijn hier om ons even te helpen. Ze gaan heel het huis van voor naar achter schoonmaken, terwijl ik alleen ramen en vloer vroeg, hahaha, wel erg lief van hen, ze willen niet eerder weg dan dat het allemaal gedaan is.
Ben zo blij met hen en krijg er de tranen van in mn ogen dat ze dit voor me doen.

Zo ook nieuw bed, een hoger, die we nu hebben is erg laag.

Liefs.
xx

Hallo allemaaaal, was ik weer!!!

Gister een hele drukke dag gehad:
-'s morgen van 9:00 - 14:00 bij mn schoonouders geweest!! (+boodschappen gedaan)
- Daarna snel bruidsjurk van de stomerij gehaald (Hij is helemaal schoon en mooier als voorheen!!!
- Daarna leuke kleren aan en opmaken en heel snel naar het jubileum van mn vader gegaan van 17:00 - 22:30. Hij was 25 jaar bij de zaak en hebben veel lol gehad en gedanst!!! Lang geleden dat ik ff uit ben geweest hihi.

Zo, dat heb ik gister gedaan haha.
Wat een verhalen hier allemaal alweer zeg....
Bloemetje heeft veel adviesen gekregen lees ik wel, ik hoop dat je er iets aan hebt meis....Fijn dat familie je wil helpen met schoonmaken!!! Dat doet je dan erg goed.....

Ik zal even snel eten nu, ben zo weer terug ok???
Liefs....

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Greet85
23
8
10-11
1                                  

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1 na mk

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banne Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Hey Greet, ik zie dat jij vandaag al zou kunnen testen!!!!
Owww wat vind ik dit spannend...
Even spannend als dat ik zelf een test zou kunnen doen ;-)
Ik duim voor je meis...geloof dat je morgen ging testen toch??
Ik hoop POSITIEF na 8 rondes!!

Liefs lesy.

Bah, volgende week weer een lange week!!
Moet maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag werken van 08:00-18:00 :-(
Maar ik ga dat weekend testen, voor de zekerheid.
Week daarop wel lekker: woensdag en vijdag vrij.......

Zo te zien is er vandaag niemand online....
Nou, dan ga ik ook maar even een dutje doen hihi....

Hey Meiden,
Ik ben vandaag niet meer online, morgen denk ik weer, maar het zal wel weer rustig worden hier aangezien iedereen weer moet werken, geloof ik, behalve bloemetje en ik..

Morgen moet ik ongie worden. Ben benieuwd of mijn lichaam nu wel normaal werkt.
Fijne en rustige zondag nog meiden. En tot morgen.
Liefs x

Terug
Bovenaan