A
Anoniem
Guest
@Bloemetje: Tja we blijven positief hopen.....heb wel al een paar dagen last van maagzuur, vooral 's avonds. Ik weet het eerlijk gezegd helemaal niet hoor haha, nu even geen last van ongi-pijn. Ik zie wel hoelang ik het volhou...hoop sowieso tot woensdag. Goed zo bloemetje, goed luisteren naar de fysio. Ik hoop dat het dan snel beter met je gaat!!
@Cato: Wat leuk, morgen een trouwerij! Dan heb je zeker wel afleiding ja. Hoe weet je zo zeker dat het niet raak is dat deze ronde? Veel plezier alvast morgen meis, geniet ervan. We zien wel weer even wanneer je er bent.....
@Turtle: Je staat er nu ook bij met je banner hoor!! Gezellig, het worden er steeds meer haha. Op welke dagen werk je, en wanneer ben jij vrij??
*GAAP* het is hoog tijd voor mij om te gaan slapen haha.
Morgen weer vroeg uit bed dus ja....
Fijne dag morgen voor degenen die vrij zijn, en anders werk ze!!!
xxx lesy.
@Cato: Wat leuk, morgen een trouwerij! Dan heb je zeker wel afleiding ja. Hoe weet je zo zeker dat het niet raak is dat deze ronde? Veel plezier alvast morgen meis, geniet ervan. We zien wel weer even wanneer je er bent.....
@Turtle: Je staat er nu ook bij met je banner hoor!! Gezellig, het worden er steeds meer haha. Op welke dagen werk je, en wanneer ben jij vrij??
*GAAP* het is hoog tijd voor mij om te gaan slapen haha.
Morgen weer vroeg uit bed dus ja....
Fijne dag morgen voor degenen die vrij zijn, en anders werk ze!!!
xxx lesy.