***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@Bloemetje: Tja we blijven positief hopen.....heb wel al een paar dagen last van maagzuur, vooral 's avonds. Ik weet het eerlijk gezegd helemaal niet hoor haha, nu even geen last van ongi-pijn. Ik zie wel hoelang ik het volhou...hoop sowieso tot woensdag. Goed zo bloemetje, goed luisteren naar de fysio. Ik hoop dat het dan snel beter met je gaat!!

@Cato: Wat leuk, morgen een trouwerij! Dan heb je zeker wel afleiding ja. Hoe weet je zo zeker dat het niet raak is dat deze ronde? Veel plezier alvast morgen meis, geniet ervan. We zien wel weer even wanneer je er bent.....

@Turtle: Je staat er nu ook bij met je banner hoor!! Gezellig, het worden er steeds meer haha. Op welke dagen werk je, en wanneer ben jij vrij??

*GAAP* het is hoog tijd voor mij om te gaan slapen haha.
Morgen weer vroeg uit bed dus ja....
Fijne dag morgen voor degenen die vrij zijn, en anders werk ze!!!
xxx lesy.

Hoi,

Na een korte en slapeloze nacht ben ik er weer. Slaap echt slecht laatste dagen door de pijn, en ook idee dat andere heup ook zeer gaat doen.

Lesy,
Blijft spannend tot die nod he. Grr, had er ook elke keer zo een hekel aan. Telkens die onzekerheid, ik weet hoe jullie je voelen meiden. ook al heeft het bij mij niet zo lang geduurd.
Ik duim voor jullie allemaal.

Greet,
hoe gaat het bij jou?

xx

Hey meisjes,

Wou ff laten weten dat ik nog niet ongi ben , voor zolang het duurd!!! Ik twijfel als een gek, maar voel niet iets wat op zwanger zijn lijkt, beetje ongi krampjes af en toe vooral s ochtends en verder de dag niet, dus we wachten en wachten en mocht het niet zo zijn dan gaan we door voor ronde 9........ Maar testen doe ik voorlopig niet, ik haat negatieve testen hihi.
Bloemetje en hannes kalm aan vandaag hé, om jullie eigen lijfjes denken!!!!
De rest werkze......... Ik ga rennen, tot laters!!

Dikke kus

cato gezellige dag!!!! Hopelijk valt het mee met de wind en regen!! Geniet ervan!!!

Hoi Lieverds,
Was ik alweer. hihi.

Greet, spannend, ben je normaal altijd stipt op tijd ongesteld? Of zit er variatie in?
En dat rustig aan doen, zal wel lukken hoor.

Pff, vriend heeft na zn werk nog vergadering, eet op het werk, baal er nu al van zo lang alleen te zijn, en had ook wel ff de traantjes in mn ogen toen hij weg ging. Mis hem nu al, hij is net een uurtje weg.

Dus hoop dat het hier beetje druk word vandaag. en denk dat ik zo maar weer even ga slapen.

liefs

Goedemorgen lieve dames,

Cato, een hele fijne dag vandaag.. Geniet ervan, het zonnetje begint hier al te schijnen, dus dat wordt vast een hele mooie dag..

Lesy, ja het wachten duurt het langste. Maar niet te druk om maken, gewoon blij zijn met iedere dag dat het nog niet komt. Maar zooooooo spannend.

Bloemetje, ik weet precies wat je voelt meis, heb ook slecht geslapen en zit nu met een suffe kop op de bank. Dalijk maar gauw douchen en een vitaminepilletje erin, wellicht helpt dat om me beter te voelen. Ik voel me echt zo kl#te vandaag. Moet nog zoveel doen, maar heb gewoon pijn en kan niks. Maar sommige dingen moeten gewoon he.. Ik kan ook wel even een zakdoekje vol snotteren.

Mijn man en ik hebben ook allebei donker haar, ik bruin en hij zwart. Hij heeft ook nog eens een hele bruine huid, iedereen denkt altijd dat hij buitenlands is. Hij is al voor vanalles uitgemaakt, van Griek tot Turk... Maar wij hebben ook allebei krullen, dus daar komt een mooie krullenbol uit; OOIT!!!! hoop ik.

Ik mis hem nu ook alweer. Hij is superlief nu voor me. Maar zou het liefst nu in hem willen kruipen.

Het zullen de hormonen van de ongie wel zijn. Bah, voel me echt ellendig.

Greet, ik hoop dat mijn glitters je helpen. Ik duim nog steeds voor je. En ik zal je nog wel extra glitters geven ********************************     *****************************Ik denk aan je meis.

Liefs x

Hey lesy,

Bedankt dat ik erbij sta :D

Ik ben momentueel nog aan een extra studie bezig waarvoor ik stage moet lopen.
Op maandag en dinsdag werk ik dan van 8 tot 5 en woensdag donderdag vrijdag van 8 tot 12.
Daarbij nog 2 avonden van 19.00 tot 23.00.

Normaal ben ik elke maandag vrij en werk ik van di t/m vrij van 8 tot 12.
Maar nu t/m eind januari dus even wat meer.

Ik ga deze week extra klussen en de week erop ook weet nu namelijk helemaal niets meer van mijn cyclus af. Want als ik deze week alleen klus en me ei komt pas over 2 weken is dat niet goed. Dus gewoon zo vaak mogelijk klussen.....

Ben weer stiekem op mijn werk achter de comp gekropen ga weer aan het werk......

Hey turtle, wat voor studie volg je dan? Je bent wel een stiekemerd zeg.. Komen ze er niet achter en zou dat geen gevolgen hebben?? Ik riskeer dat niet op mijn werk,want dan weet iedereen dat we ermee bezig zijn. Haha.. Ja klussen kun je maar beter iets meer doen dan als je niet weet wanneer je ei is.. Succes!

Liefs x

Terug
Bovenaan