***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

hoi allemaal,

hannes dank je voor de glitters ik pak ze met twee handen aan hoor  hopelijk kan ik ze volgende maand voor jouw strooien zou super zijn!! ja geniet wel van me vrije dag hoor heb wel wat huis dingetjes gedaan moet ook gebeuren hé en verder lekker gerommeld!! En nu de lampjes aansteken en is wat aan me eten gaan doen en dan is de dag alweer voorbij!!!!!! gaat zóóóó vlug
bloemetje tips gehad van de fyso, hopelijk heb je er wat aan meid!! Jammer dat je waarschijnlijk niet weer mag werken, maar jij en jullie droppie is nu belangrijker hoor!!! En trouwens fijn dat je een hoger bed hebt nu dat scheelt al heel wat!!
Hier gaat het wel, zit een beetje met mezelf in de knoop vandaar dat ik niet zoveel hier was... Normaal ben ik echt de nuchterheid zelf, maar eerst belde me ma die vertelde dat er iemand zwanger is gelijk hup de eerste x en tussen de middag kwam me man thuis eten en die vertelde dat er hier een stel van 17 zwanger is, maar het ongelukkige is die jongen is niet helemaal 100% dus kan er niet voor zorgen, zucht zucht daar kan ik dus echt niet tegen vind het zo onverantwoord!! en dan ga ik me zwangere vriendin bellen gaat helemaal super met haar, ben er zo blij voor maar toch knaagt het een beetje als ik haar hoor, temeer omdat het niet helemaal lekker zit in haar relatie maar ja moet maar niet teveel denken met mij gaat het wel goed komen een keertje!!! Morgen weer lekker werken, woensdag naar me ma, donderdag ochtend werken en smiddags met me schoonma kerstpakketen uitzoeken voor het personeel dus de week zal wel weer vliegen...........!!!!!!!!! En hopelijk word ik dan gewoon niet ongesteld negen maanden lang!! Dus meiden bij deze ik zal er mischien niet zoveel zijn omdat ik het een beetje wil laten rusten, maar kan maar zo zijn dat ik het niet kan laten hoor hihi   Veel liefs voor jullie allemaal en bedankt voor het luisteren!!

Greet

Lieve Greet, ik snap je gevoel wel. (stiekem hoop ik dat het de hormonen zijn, want wil jou natuurlijk helemaal niet missen!!!!) Maar het lijkt inderdaad wel of het bij iedereen zo gemakkelijk gaat en wij, die zitten te wachten en te hopen, het niet wil.

Maar we moeten ons er gewoon bij neerleggen en dan klinkt het inderdaad hard, maar als het komt, komt het wel. Gewoon rustig aan. Maar ik weet heel goed wat je voelt. Toen ik in februari zwanger raakte was ik overrompeld. We waren nog niet super aan het proberen, maar het was super en voelde super, tot het mis ging. En nu heb ik een gemis bij me en een verlangen voor een kindje.. Waarom komt het nu dan niet....? Erg frusterend. Meis, ik denk aan je en ik begrijp je wel. Maar kop op, trek je op aan het feit dat je gelukkig bent met je mannetje en soms moet je door diepe dalen, maar daar word je samen alleen maar sterker van.

Ik ben vanmiddag even naar de winkel geweest om vitaminepillen te halen. Van Dagravit. All day energy. Voel ik me misschien ook beter. Loop nu ook al de hele dag te hoesten, dus heb maar een hoestdrankje meegenomen.

Liefs x

Hoi,

Greet,
Ik kan je gevoel heel goed begrijpen, zeker als je dan deze verhalen hoort. Dan is dit zeer moeilijk om te moeten horen.
En begrijp ook heel goed dat je even afstand wil als het niet is gelukt. Hebben we allemaal begrip voor meid.

Hannes,
vitamientjes. hopelijk gaan ze helpen.

Hier gaat het redelijk, vandaag toch weer teveel gelopen. Brrr.

Liefs

Hey meiden, ff snel tussendoor haha....Moet 19:45 alweer weg, dus is ff vliegen haha.
Ik was echt zoo benieuwd hoe het met Greet en Hannes is afgelopen, maar geen beide dus nieuws?? Haha, greet jouw banner is alweer opnieuw begonnen zie ik haha. Ik denk eigenlijk ook dat ik ongi ga worden!! Nu dag 27 dus het zou best eens kunnen. Heb een heel vaag ongi-gevoel. Naja, we zien het wel....Greet leuk dat jij nu ook op onze hyves zit! Ik denk dat ik morgen pas even kijk. Anders wordt het zo laat vandaag. Morgenavond heb ik nix, dus dat is wel even lekker. Hoe ist met Bloemetje?? Ja je begint je zeker al een beetje te vervelen omdat je nix mag doen? En hoe is het met je rug enzo Hannes? Jij bent ook thuis of niet? Hmm en dan moet je je maar wat vermaken hé...Pff ben blij dat ik thuis ben. Heb het helemaal gehad hoor. Turtle, op lilypie kun je mooie banners maken. Als het niet lukt roep je maar, wil het met alle liefde voor je doen.

XXX

Hoi Allemaal..

Zo allemaal het weekend weer door gekomen? haha het was hier gelukkig lekker rustig net ff een beetje alles gelezen...
helaas zit me vakantie er weer op en moest ik vandaag ook weer beginnen was een lange dag het is heel druk nu op het werk moest van 7 tot 15.30 en had geen tijd om te eten bah bah dus nu een zeer hoofd maarja gaat ok wel weer over..

weet nie tmeer wie het vroeg over het voetballen maar dat zou ikook niet weten , denk dat je het beste dan als het zover is aan je arts te vragen..

ik heb gisteravond ook nog wel ff peter r de vries gekeken niet helemaal heb tot half 11 gekeken omdat ik er vanmorgen weer om 6 uur uit moest haha

ik ga weer tv kijken, en woensdag ben ik weer helemaal aanwezig misschien morgenavond nog ff snel een berichtje moet de hele dag weer werken dus
Allemaal fijne avond !

Liefs mij

Hey Lesy, ik moet gewoon wachten tot ik ongie wordt,maar er komt nog niks. Maar omdat ik vorige week dinsdag een echo heb gehad wist ik al dat het niet raak zou zijn, ja jammer, maar ja, volgende keer beter..

Even een andere vraag? Hebben jullie en  jullie partners dezelfde haarkleur? Ben wel benieuwd wat de overhand zou hebben als er een kindje uitkomt..

Ja je verzint de gekste dingen als je je thuis aan het vervelen bent... hihi..

Liefs

O en wat ik nog even wilde zeggen.. ik kruip nu even bij m'n mannetje op de bank. Heb hem wel gemist.. Dus vanavond ben ik er niet meer, maar morgen vast wel weer..

Heb morgen een vergadering, en ga op kraamvisite, dus jullie zien me vast wel een keer langskomen.

Liefs xx

Haha hannes, jaa en ik en mn man zijn beetje hetzelfde...Allebei donker en grijs/blauw/groene ogen haha. Leuk hé? Wij krijgen in ieder geval mooie donkere koppies!  Pff  denk dat ik ook ongi ga worden....het zou te mooi zijn om nu al zwanger te zijn. Bovendien beginnen mn borsten weer pijnlijk te doen, dat duidde vorige maand op een ongi helaas. maar we hebben een beetje hoop....

Wow, het spoelt hier!! AAAHHH...........

xxx

Terug
Bovenaan