***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey Hannes,

Ik doe momentueel de verkorte HBO-V. Ben al een MBO verpleegkundige.
En ze komen er niet achter als ik achter de comp zit iedereen is veelste druk met zijn eigen route. En als ik ervoor kies om extra hard te werken zodat ik eerder op het wijkgebouw ben om stiekem even mijn favoriete forum bij te houden dan mogen ze niet klagen. Als het werk maar gedaan word toch...?

Groetjes -X-

Ja in de wijk gaat dat natuurlijk wel iets gemakkelijker. Ik werk in een instelling, ja dan kunnen ze alles terugvinden. Maar goed geregeld dan. Goede studie, wil je er dan dalijk ook nog verder mee? Liefs

hey hannes,

Ik zou graag OKZ vpk willen worden.
Als wijkvpk kom ik daar natuurlijk veel mee in aanraking. Ze zitten in hetzelfde gebouw.
Dus af en toe polsen of er eer daags een vacature vrij komt.

Wat ben jij eigenlijk aan het doen??
Genieten van je vrije dag....?

Hoi,

Hehe, lijkt weer chatdag te worden vandaag. hihi.

Hannes, hoe gaat het met je vandaag? Gaat ie?

Turtle, dus lekker stiekem op je werk hihi.

Hier nog steeds op bed, af en toe zitten, af en toe liggen, zodat hond ff alleen is beneden, dus wel blijft leren dat ie alleen moet kunnen zijn in de ochtend, wil niet al onze moeite weer gaan laten varen, zodat ie straks weer niet alleen kan zijn.
En heb ook mindere dag vandaag, pijn, terwijl ik nog op bed lig, zit, dus beloofd nog wat.
Erg vervelend vandaag omdat vriend laat thuis is, en de hond natuurlijk niet hele dag in bench kan zitten he, maar gelukkig was hij gister rustig.
hoop vandaag ook.

Liefs

Greet

zo wou ik ff gauw  laten weten, ben niet eens zo heel erg van me stok ervan, het zei zo.......

Greet,

Balen   meid. Bah, we hadden graag wat anders zien staan.
Strekte, en succes maar weer volgende ronde. Al zou het voor jou ook wel eens raak mogen zijn.

Heel veel liefs, en dikke knuffel!

Hoi meiden,

wat een rust hier vandaag zeg. Niet gewoon hier he.

Hier gaat het redelijk, weer erg rustig aan vandaag, tot twaalf op bed gelegen, en net maar even die uitzending van peter r de vries van afgelopen zondag gekeken.
nou, hoe mensen zo kunnen zijn, ik snap dat echt niet hoor. en steeds weer ontkennen.
Grrrrrrr.

Nou meiden, ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Hey bloemetje, we laten je vandaag wel erg in de steek zeg!!! Bedankt voor je lieve berichtje!!!!! Doet me goed dat jullie aan me denken! helaas hebben de glitters niet geholpen van jouw Hannes! Hier gaat het goed hoor, gewoon ongi dus ja je weet hoe dat is...!!! Maar verder prima, lekker gewerkt en dalijk eten koken en verder doe ik niets hihi.... Bloemetje heel de dag allenig balen zeg, hopelijk kun je je nog een beetje vermaken maar op deze manier duurd de dag lang hé. En ja ik ben altijd stipt optijd ongi dat is echt super lekker, alleen ben ik het heeel erg kort en vraag me wel is af of dat wel goed is? Hoe is t met de hond is tie nog t hanteren?? Ga je nu voor jezelf koken of haal je een lekker frietje???   Hier een dikke kus voor jouw!! Liefs

Terug
Bovenaan