***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hallo lieve meiden....

Greet ongi geworden!! Bah bah bah....Vreselijk hé, weer een lange maand wachten...Niet zo leuk, ik had juist zulke goede hoop hoor!! Ik ben ook bang dat ik echt ongi ga worden, krijg ook weer de gebruikelijke pukkeltjes op mn gezicht...hmm.....niet leuk :-(
En waar ben je op hyves???

(Pfff St.Maarten....het is hier ontzettend druk haha, moet er steeds tussenuit!!)

Cato, dus een leuke dag gehad? Ik heb nog nooit een zwangere vrouw in trouwjurk gezien...Stond het mooi?? ben wel heel nieuwsgierig hoor hahaha....

Ahhh Hannes, nog steeds last van je rug meis?? Daar wordt de dag niet leuker op nee. En nog steeds niet ongi geworden? Wat vreemd, er zat toch niets??

Ons bloemetje in de steek gelaten? Nee toch? Nou hier dan wat aandacht van mij hahaha...Hoe ist met je meis? Toch niet ook al last van andere heup? Je kunt nog steeds niets doen zeker?

Turtle, jij bent ook wel een  bezige bij zeg...weer werken haha...Niet leuk hé??

Anne! Uhm, ik weer het niet meer haha. Owja, jij denkt dat je eisprong de 13e is?? Ja als je vanavond dan nog klust zou het zeker nog raak kunnen zijn hoor! Ben heel benieuwd.

Iedereen weer gehad
Pff ben best moe van deze werkdag. Morgen nog ff en dan vrij..HMMM!!!
xxx

hey hannes,

Ik doe HBO deeltijd ja. Ik ben er nu een jaar mee bezig en moet nog een klein jaartje.

Neonatalogie was ook altijd mijn droombaan geweest ja. Maar mijn toekomst is wat veranderd. Ik heb geen zin meer om nog 4 jaar voor kindervpk te leren en dan nog 4 jaar voor baby IC. Daar heb ik echt geen trek meer in.

Hey Bloemetje,

Ja die instanties als je maar betaald dan vinden hun het allemaal wel best.
Maar oh wee als je iets van hun nodig hebt dan duurt het zolang als hun dat willen.
We hadden ook geld tegoed van UPC en dat heeft werkelijk 6 maanden geduurd voordat we dat terug kregen.

Maar ja ik ga nu een film kijken......

Hallo Damens,

Ik ben gister naar de HA geweest omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden ik zat dan wel op dag 43 maar ik had heel veel witte afscheiding. Dus ik bij de dokter en die ondekte dat ik vergrote eierstokken had en een verharde baarmoeder. Moest vandaag terug komen met ochtend uri of ik toch echt niet zwanger was. Dus dat vanmorgen gedaan en NEE ik ben niet zwanger maar moet volgende week vrijdag wel naar het ziekenhuis. HA denkt dat ik misschien kiestes heb. Maar ook dat weet hij niet zeker.

OOOOOOOHHHHHHHH wat maak ik me zorgen. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. En ik moet nog zo lang wachten voor mijn gevoel.
Wie herkend dit misschien.

HELP...................!!!!  

Liefs Hoopvol

@Hoopvol: Ow meis wat naar!! Vergrote eierstokken en een verharde baarmoeder? Wat houdt dat eigenlijk precies is? Je kunt nog wel zwanger worden toch? Kiesters kunnen in ieder geval geen kwaad, wel kan het een belemmering zijn voor een zwangerschap denk ik...Bah wat kun je dan een onzeker gevoel hebben hé. Ik herken het niet, ben nog niet naar de HA geweest. Nog niet nodig, ben pas 2 maand bezig...In welke ronde zit jij meis? Een week duurd dan ontzettend lang, en ook wel beetje eng lijkt mij want je weet natuurlijk niet wat ze gaan doen volgende week? Ik hoop wel dat je een beetje rust kunt vinden, want je kan er nu even toch niet aan doen en anders loop je jezelf alleen maar op te fokken. Hou je ons op de hoogte?? Veel sterkte!
xxx

Nou ik ben ook pas 3 sept gestopt met de pil. Maar ik werd maar niet ongi. Dus ben toch maar naar de HA gegaan. Ik dacht meer van nou zal ik wel te horen krijgen van je bent net gestopt met de pil dus het zal daar wel aan liggen maar niet dus. Wat het precies inhoud dat het vergroot is en verhard weet ik ook niet echt.
Dat het vergroot is wil volgens mij niet echt wat zeggen maar dat de baarmoeder hard aan voelt ik heb geen idee wat dat betekend.
Ik ga er wel van uit dat ik gewoon nog wel kinderen kan krijgen de HA heeft er teminste niks over gezecht.
OOOOHHH wat maak ik me zorgen.

@Hoopvol: Maar tijdens de pil werdt je toch wel gewoon ongesteld? En nu je van de pil af bent helemaal niet meer? Wel heel vreemd ja....Tja ik kan helaas niets voor je doen, je zult echt moet afwachten meis....Ik ga voor je duimen!

Hmm...misschien raar vraagje hoor, maar hoe ziet de sperma van jullie man/vriend eruit?

Ik ken eigenlijk alleen het sperma van mn man, heb nooit verder iets met iemand gedaan en ben beetje onzeker daarover, want het is soms zo klonterig met doorzichtig slijm en wit slijm en soms lijkt het zelfs geelachtig. Vraag me gewoon af of het zo hoort te zijn?

Liefs....
Kga zo ff lekker tv kijken, morgenavond ben ik er weer! Hoop op reactie :)

Hoi Hoopvol,
Ik zit dus met hetzelfde verhaaltje. Ik had de vorige keer ook een cyclus van 38 dagen. Werd toen heel heftig ongie, maar het was maar een 3 dagen. Normaal langer dus.
Nu zou ik gister ongie moeten worden en nog steeds niks. Loop ook al bij de gynocoloog. Hier hebben ze vastgesteld dat ik een Cyste heb van 6 cm. Het kan weinig kwaad zei ze, maar het vervelende is de pijn. Bij 7 cm halen ze hem pas operatief weg.
Misschien heb je dit in je baarmoeder. Als je je echt zoveel zorgen maakt, dan moet je gewoon een beetje aandringen. Zeg maar dat je het niet uithoudt van de pijn, dan maken ze dezelfde dag een echo. De gynocologen hebben namelijk altijd een spoedspreekuur.
Mocht je een Cyste hebben dan is het in ieders geval niet schadelijk. Dat hebben ze mij gegarandeerd, maar het brengt je inderdaad wel een hoop zorgen. Sterkte meid. Ik denk aan je.

Hoi Lesy,
Dat is nogal een vreemde vraag.. hihi.. Zal m'n mannetje wel over moeten lachen als ik hem vertel dat ik het over zijn sperma zal hebben gehad. Maar het is bij mijn mannetje nogal verschillend. En ze zeggen ook dat dat komt door wat een man heeft gegeten. Dus ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. Het kan trouwens ook nog liggen aan hoe actief je seksueel bezig bent geweest volgens mij. Als je het vaker hebt gedaan wordt het geloof ik vloeibaarder.. Haha.. Vreemd om dit te moeten omschrijven. Haha. Succes, maar zou me dus geen zorgen maken.

Hoi Cato,
Een bruiloft meemaken vind ik zowiezo altijd wel heel bijzonder. En dan nog van je schoonzusje, dat is wel speciaal en als ze dan nog zo'n mooie buik heeft is het nog veel specialer. Ik kan me meteen voorstellen dat je geen zin hebt om morgen te werken na zo'n dagje. Veel plezier met nagenieten van de foto's.

Hoi Bloemetje,
Ik heb jou ook wel gemist hoor, heb veel aan je gedacht. Het is echt niet niks als je daar zo de hele dag zit en niks kunt. Kun je wat afleiding vinden?

Hoi Turtle,
Ja soms lopen de dingen in je leven iets anders dan je had gehoopt of gedacht had  he.. Maar ja. Dromen mag. En als je nu toch HBO vpk aan het doen bent, dan zit je strakjes toch nog niet zo slecht dacht ik zo. En de baan die je wil, is ook een aardige baan die in de buurt komt van je droombaan toch? Maar als je nog een jaar naar school moet en je raakt nu zwanger, hoe ga je dat dan doen als ik vragen mag?
Niet negatief bedoeld he, maar lijkt me best zwaar, opleiding, werk, school, huishouden en dan nog een kindje.

Heb ik iemand gemist? Iedereen al het bedje opgezocht? Ik zo ook. Ben een boek aan het lezen over een meisje van 16 die komt te overlijden. En een lijstje opsteld met de dingen die ze nog wil doen voor ze sterft. Vind het wel mooi, dus duik er zo nog even in.

Ps lesy, ik wil jou nog even bedanken voor het opzetten van dit forum, we bestaan nu een dikke maand, maar lijkt echt wel of ik jullie heel goed ken. Kan m'n ei tenminste kwijt.. hihi.

Liefs xx

Goedemorgen dames,

Wat ben ik verschrikkelijk moe zeg!
Zo'n bruiloft in het midden van de week,daar hoort verplicht een week vrij bij vind ik,haha!
Voel jij eigenlijk al iets Lesy of denk je dat het deze ronde niet raak is?
Ik duim voor jullie allemaal hoor meiden!

Kus

Terug
Bovenaan